| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ZADOVOLJSTVO KUPCEV V TERENSKI PRODAJALNI INTER DISKONT
Avtorji:ID Linasi, Metka (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Linasi_Metka_2009.pdf (280,16 KB)
MD5: 261CF9D592557834F69996E2E9FCE45B
PID: 20.500.12556/dkum/d13db4ba-d851-4a5d-833e-89fd29a15d32
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Cilj vsakega podjetja je doseči zadovoljstvo kupcev, kajti zadovoljni kupci so pravo bogastvo podjetja. Vendar to ni lahko, saj so podjetja soočena na eni strani z močno konkurenco, na drugi strani pa z vedno bolj zahtevnimi kupci, ki želijo za svoj denar dobiti kar največ. In prav zaradi naraščajoče konkurence je vedno bolj pomembno, da si podjetja prizadevajo čim bolje spoznati svoje kupce, njihova pričakovanja ter čim bolje zadovoljiti njihove potrebe, kajti le zadovoljni kupci bodo ostali zvesti podjetju in se bodo vanj ponovno vračali. Na zadovoljstvo kupcev vpliva skupina dejavnikov in ne le samo kakovost in cena izdelka. Zato je pomembno, da se podjetje teh dejavnikov zaveda in jih upošteva pri uresničevanju svoje poslovne strategije. Le tako bo lahko kupcem zagotovilo večjo mero zadovoljstva in s tem tudi večjo mero njihove zvestobe. Analiza rezultatov raziskave med kupci podjetja Inter Diskont kaže, da so kupci na splošno zadovoljni s terenskima prodajalnama tako v Krškem kot v Murski Soboti, ki sta bili vključeni v raziskavo, kar predstavlja dobre temelje za uspešno poslovanje podjetja v prihodnosti. Vendar pa so kupci navedli tudi nekaj predlogov za spremembe in nekaj nezadovoljstva z določenimi dejavniki, ki bi jih podjetje lahko spremenilo ter izboljšalo in s tem še povečalo trenutno zadovoljstvo svojih kupcev.
Ključne besede:Kupci, zadovoljstvo kupcev, pričakovanja, zaznave, merjenje zadovoljstva kupcev, anketa o zadovoljstvu kupcev, Inter Dikont.
Kraj izida:Slovenj Gradec
Založnik:[M. Linasi]
Leto izida:2009
PID:20.500.12556/DKUM-10722 Novo okno
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:10018844 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:B2TAJE9T
Datum objave v DKUM:01.12.2009
Število ogledov:4078
Število prenosov:823
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:CUSTOMER SATISFACTION IN MOBIL SHOP INTER DISKONT
Opis:The goal of every company is to accomplish the satisfaction of customers, because satisfied customers are the true wealth of a company. But that is not so easy because on the one hand the companies are faced with a very strong competition and on the other hand there are more and more demanding customers who wish to gain the best for their money. And because of the increase of competition it is important that the companies endeavour to get to know their customers, their expectations and to fulfill their needs as good as possible, because only satisfied customers will stay loyal to the company and will come back again. A lot of things influence on customers, not just price and quality. Companies should know these facts and consider them in their business strategy. Customers should be pleased and their loyalty could be won. The analysis of the result of questionnaire which was taken among customers indicates that customers are generally satisfied with field stores in Krško and Murska Sobota, who were included in the research, which makes foundations for a successful business in the future. However, customers did state some suggestions for changes and some dissatisfaction with certain factors, which company could change and improve and whit that even increase satisfaction of their customers.
Ključne besede:Customers, customer satisfaction, expectations, perceptions, measuring of customer satisfaction, questionnaire of customer satisfaction, Inter Diskont.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici