| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:UVAJANJE MOLEKULARNE SLIKE SNOVI V OSNOVNI ŠOLI
Avtorji:Štuhec, Maja (Avtor)
Marhl, Marko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Grubelnik, Vladimir (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Stuhec_Maja_2009.pdf (2,62 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu so predstavljene možnosti začetnega uvajanja molekularne slike snovi v osnovni šoli. Diplomska naloga je razdeljena na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu so najprej predstavljene teoretične osnove molekularne slike snovi. Na podlagi molekularne slike snovi so predstavljene lastnosti snovi in posamezni naravni procesi, pri katerih nam ravno prikaz molekularne slike snovi omogoča njihovo razumevanje. V nadaljevanju teoretičnega dela so predstavljeni podatki, ki kažejo primerjavo v uvajanju molekularne slike snovi na nižji stopnji izobraževanja med Slovenijo in tujino. Ugotovitve kažejo, da se v tujini uvaja vpeljava molekularne slike snovi v nižjih razredih kot v Sloveniji. Glavni namen diplomskega dela je najti način, kako učencem na nižji stopnji izobraževanja razložiti naravne procese, za razumevanje katerih je potrebna razlaga z molekularno sliko snovi. Narejeni so praktični predlogi vsebin zgodnejšega uvajanja molekularne slike snovi v osnovni šoli. Pomagali smo si s pregledom vsebin po učnem načrtu za spoznavanje okolja in naravoslovje in tehniko. Na osnovi vsebin in učnih ciljev smo s pomočjo molekularne slike snovi razložili posamezne naravne pojave za vpeljavo molekularne slike snovi na nižjo stopnjo izobraževanja. V nalogi so izdelani konkretni primeri, kjer so vsebine, kot so agregatna stanja, raztezanje snovi, vreme… Z vnosom teh primerov in metod poučevanja molekularne slike snovi v kurikulum, omogoča lažje razumevanje učne snovi, hkrati pa učencem pouk popestri in naredi bolj zanimivega.
Ključne besede:molekularna slika snovi, agregatna stanja, raztezanje snovi, vreme
Leto izida:2009
Založnik:[M. Štuhec]
Izvor:Maribor
UDK:53(043.2)
COBISS_ID:16893192 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:FZPACUUJ
Število ogledov:2547
Število prenosov:256
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE INTRODUCTION OF THE MOLECULAR DIAGRAM OF MATTER IN PRIMARY SCHOOLS
Opis:In this diploma work first steps of introducing molecular structure of matter in primary school are presented. The work consists of two parts: theoretical and practical. Molecular structure of matter serves as a basis for graphical presentation of properties of solids, liquids and gases, as well as the processes their naturally undergo. We continue with a brief comparison of curricula in Slovenia and some foreign countries with emphases of dealing with concepts of molecular structure of matter. We found that in the foreign curricula the introduction of molecular schemes is implemented at earlier stages than it is the case in Slovenia. The main focus of our diploma work is to find an effective way in which both teacher and introducing the molecular structure of matter would enable students better understanding of natural processes at the very early stages of learning. We have provided some practical ideas of how molecular structure of matter can be incorporated into a lesson. With respect to the national curricula (objectives and content) we designed some lessons where teachers are encouraged to introduce molecular structure of matter into his or her class at a lower stage of education. In addition we also present some lessons with the topics such as state of the matter (e.g. gas, liquid etc), weather, and expansion of things and similar are used. Due to the incorporation of the lessons presented before and different methods of teaching of molecular structure of matter into the curricula enables easier understanding of the content of the lessons and improving students motivation.
Ključne besede:molecular structure of matter, state of the matter, expansion of materials, weather


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici