| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:NAČRTOVANJE VODSTVENEGA PREGLEDA V PODJETJU DOMEL D.D.
Avtorji:ID Bergant, Tadeja (Avtor)
ID Marolt, Janez (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Bergant_Tadeja_2009.pdf (2,03 MB)
MD5: DC6811A623EA128F74BDED21B0CF8D23
PID: 20.500.12556/dkum/204657cb-c1d2-4dd9-8d16-7d35293b274a
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Sistem vodenja v podjetju ni vzdrževan in usklajen v skladu z načeli naprednega vodenja celotnega podjetja. Procesna usmerjenost in organizacijska shema (tudi dislocirani profitni centri) kličeta po nadgradnji sistema vodenja, novih, naprednejših metodah, predvsem pa po uveljavljanju načel sodobnega vodenja sistemov in vključitev slehernega zaposlenega v vseh nivojih v podjetju. Pomembno vlogo pri tem ima seveda zavezanost vodstva in njena odgovornost do jasne politike in ciljev podjetja, zagotavljanja potrebnih resursov za delovanje celotnega sistema, profesionalen odnos do odjemalcev in naročnikov ter seveda z neposrednim lahko tudi osebnim nadzorom učinkovitosti sistema kakovosti in s tem tudi poslovanja vključno z izvajanjem notranjih presoj in vodstvenih pregledov. Da bi podjetja lahko sledila stalno spreminjajočim se zahtevam trga je potrebno nenehno izboljševanje na vseh področjih poslovanja, nenehna aktivnost pri spremljanju poslovnega okolja, najsi gre za interno delovanje organizacije, delovanje konkurentov ali širše skupnosti. Diplomsko delo obravnava predlog novega, naprednejšega sistema vodenja v podjetju, ki bo inovativen in bolj učinkovit in katerega učinkovitost se bo pregledovala s strani vodstva po drugačnem, bolj organiziranem načinu kot do sedaj- na podlagi dobro pripravljenega plana vodstvenega pregleda. Cilj naloge je torej predstaviti načrtovanje vodstvenega pregleda s pomočjo organizacije procesa nenehnih izboljšav. Cilj je tudi teoretično in praktično predstaviti in razložiti izbiro ustreznih metod in orodij, s katerimi lahko čimbolj izboljšamo želene parametre poslovnega procesa in s tem posledično delovanje podjetja Prikazan je prehod na integriran sistem vodenja in vloga vodstva pri tem. Integriran sistem vodenja ima za podjetje namreč večjo korist, ker se lažje obvladujejo tveganja, na tak način se racionalizirajo resursi, lažja in boljša je celotna organizacija, enostavnejše je obvladovanje kompleksnosti sistema. Ker je sistem integriran, kot tak deluje tudi na področjih, ki za vodstvo niso ravno prioriteta. Proces stalnih izboljšav prikaže v diplomskem delu izboljšave kot vrednoto , ki je del politike organizacije, vodijo namreč do poslovnih sprememb v pozitivnem smislu. Osnova je seveda procesni pristop, kot indikator odstopanj in sredstvo za lažjo detekcijo priložnosti za izboljšavo. Vodstveni pregled ima tako vlogo preverjanja delovanja in učinkovitosti sistema. Za večjo transparentnost in lažjo izvedbo vodstvenega pregleda je postavljen tudi sistem kazalnikov – v bistvu gre za nadgradnjo sistema. Dosedanji sistem je vključeval bolj finančne kazalnike, prenovljen pa upošteva poleg finančnega vidika tudi vidik poslovanja s kupci, vidik notranjih procesov (izboljšave optimizacija) ter vidik učenja in rasti (učinkovitost zaposlenih). Opisan je tudi okoljevarstveni vidik- kako so ti vidiki vse bolj pomembni za poslovanje podjetja preko stroškov, kako vpliva na poslovanje preko njih zakonodaja in kako zainteresirana javnost. V prenovi načina planiranja vodstvenega pregleda je opisano, kako nov način temelji na procesnem principu in iz tega stališča je podrobno prikazanih osem principov vodenja. Opisan in prikazan je plan informacij za vodstveni pregled, razloženo je oblikovanje skupin – timov za kakovost in v končni fazi prikazan je nov zapis vodstvenega pregleda. Prav tako je razširjeno opisan sistem planiranja internih presoj, ki je v novem sistemu prav tako nadgrajen in izpopolnjen. Obstoječe stanje opisuje na čem je temeljilo pripravljanje informacij za vodstveni pregled do sedaj (izdelava poslovnih planov po poslovnih področjih). Sledi kritična analiza prenovljenega modela načrtovanja vodstvenega pregleda in sicer analiza izvajanja presoj, analiza sistema kazalnikov, analiza priprave vhodnih podatkov za vodstveni pregled, kamor je vključena tudi analiza korektivnih in preventivnih ukrepov. V zaključku je navedena utemeljitev diplomske naloge in prikazana je koristnost novega načina planiranja.
Ključne besede:- Sistem vodenja - Proces stalnih izboljšav - Zavezanost vodstva - Uravnoteženi sistem kazalnikov - Vodstveni pregled
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2009
PID:20.500.12556/DKUM-10628 Novo okno
COBISS.SI-ID:6468627 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:EL4SGOAC
Datum objave v DKUM:16.07.2009
Število ogledov:5081
Število prenosov:976
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Planning of management review in company Domel d.d.
Opis:Management system in company is not maintained and adjusted according to the progress in general function of the organisation. Process orientation and organisational scheme (dislocated profit units also) are calling for resumption of a system, for new more innovative methods. Above all it is necessary to bring into force principles of contemporary managing of systems towards every and each employee in every sphere of the organisation. Management commitment is one of the leading rules in all story. It is very important to have clear policy and high reachable goals, to give assurance of sources necessary for system to work, to have professional relationships with customers and subscribers and at least to have direct as well as personal supervision over efficiency of a system. That includes also performance of internal audits and management review. In sense of following constant changes in the market it is necessary to implement process of continuing improvement in all areas of business, continuous activity in monitoring the business sphere, whether that is internal activity of organisation, competition activity or activity of interested parties. My task is to describe implementation of a new, more progressive management in organisation which will be compared to the old one innovative and more efficient and this efficiency will be supervised from the top management on ore organised way as it used to be-based on well prepared plan of management review. Goal of this work is also presentation of planning the management review with the help of process of constant improvement. Goal is also to theoretically and practically present and explain the choice of proper methods and tools with which we can improve wished parameters of process and consecutively general organisation. In this work it is shown how organisation implemented integrated system of management and the role of management in it. Integrated system has bigger benefits for organisation – risks are more maintained, resources are optimised, the whole organisation of work is more efficient, the complicity of system is more under control. Because of integration of the system it works also on areas that are not the priority for the management. Process of constant improvement presents improvements as value which is a part of organisation policy; it leads to the business changes in positive sense. Base is process approach as indicator of differences and good base for easier detection of opportunities for improvement. Management review has on that way role of supervision of efficiency of the system. For better image and easier management review the system of balanced score card is implemented – it is upgraded. The system in the past followed only financial figures, renewed system has beside financial also “working with customers point of view”, “inner process point of view” (improvements, optimisation) and “growth and learning point of view” (efficiency of employees). Environmental point of view is also presented in this work, how it influences management and organisation thru the costs, thru the state laws etc. In renewed way of planning the management review it is described how the process principle is the base and eight principles of managing are described. New plan of information for management review is shown and groups for quality (quality teams) are described. It is also shown what the new minutes of management review looks like. A new system of planning internal audits is described in details. Present status shows what information were relevant for management review so far (making business planning in specific business unit in organisation). Then critical analysis follows. Internal audits are analysed, balanced score card is analysed, preparation of information for management review is analysed including corrective and preventive action. In the end I tried to show the benefits of this implementation in our organisation and in general.
Ključne besede:- Management system - Process of constant improvement - Management commitment - Balanced score card - Management review


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici