SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:RAZVOJNI POUK IN ULOMKI
Avtorji:Krajnc, Natalija (Avtor)
Lipovec, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Krajnc_Natalija_2009.pdf (1,53 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomski nalogi smo se osredotočili na dele celote, kasneje ulomke, glede na posodobitveni učni načrt. Izsledki tuje literature kot model poučevanja predlagajo na učenca osredotočen razvojni pouk. Prav zato smo ugotavljali, kakšno je trenutno znanje učencev četrtega razreda na področju ulomkov in ali je razvojni pouk učinkovit. V eksperimentalni skupini smo ugotovili, da je znanje učencev na področju ulomkov po dveh urah izvajanja različnih konkretnih in slikovnih aktivnosti razdeljevanja uspešnejše, kot je bilo prej. V empiričnem delu so prikazani rezultati tega pedagoškega eksperimenta. V praktičnem delu diplomske naloge smo pripravili gradiva za področje ulomkov, za katera upamo, da bodo v pomoč tako sestavljavcem novih učbeniških kompletov kot tudi učiteljem in učencem. V nadaljevanju so tabelarično predstavljene analize učbeniških kompletov, osredotočili smo se na pokrivanje ciljev posodobitvenega učnega načrta.
Ključne besede:matematika, pouk, deli celote, ulomki, četrti razred, učbenik, pedagoški eksperiment
Leto izida:2009
Založnik:[N. Krajnc]
Izvor:Maribor
UDK:37(043.2)
URN:URN:SI:UM:DK:91PIFXWF
COBISS_ID:16899080 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:2754
Število prenosov:461
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:TEACHING FRACTIONS DEVELOPMENTALLY
Opis:In our diploma paper we focused on the fractional parts, later fractions, according to the updated curriculum. In the foreign literature, the student-centred developmentally teaching is proposed as a teaching model. Therefore, we wanted to assess the current knowledge of the fourth grade pupils in the field of fractions, and the efficiency of the teaching developmentally. In the experimental group, after two hours of various concrete and visual activities of partitioning, we established that the pupils’ knowledge in the field of fractions has improved. In the empirical part of the diploma paper, the results of the teaching experiment are presented. In the practical part we have prepared a material on fractions, which might be useful to the authors of new textbooks, as well as to teachers and pupils. Further, the analyses of textbook kits are presented in the charts; we focused on the coverage of the objectives in the updated curriculum.
Ključne besede:mathematics, education, fractional parts, fractions, fourth grade, textbook, pedagogical experiment


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici