| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:PREVERJANJE UČINKOVITOSTI BRALNE STRATEGIJE PV3P V ČETRTEM RAZREDU DEVETLETNE OSNOVNE ŠOLE
Avtorji:Lipovšek, Tanja (Avtor)
Ropič, Marija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Lipovsek_Tanja_2009.pdf (5,69 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Pouk slovenščine je temeljnega pomena, saj je jezik osnovna možnost za medsebojno sporazumevanje in sodelovanje. Ena izmed komunikacijskih dejavnosti je tudi branje, ki predstavlja sredstvo za pridobivanje znanja. Vendar je učenje oziroma branje uspešno šele takrat, ko učenec prebrano tudi razume. Pri razumevanju novega gradiva imata pomembno vlogo predznanje in besedni zaklad. Učencu je namreč snov lažja, če o njej že nekaj ve in so mu besede v besedilu poznane. Pomemben pa je tudi pristop učencev k bralnemu gradivu. Najboljši način predstavljajo bralne strategije, ki omogočajo učencu lažje prepoznavanje bistvenih informacij iz besedila in pripomorejo k boljši zapomnitvi le-teh. Ena izmed možnih strategij pri predelavi neumetnostnih besedil je bralna strategija PV3P. Ta vodi učenca skozi celoten učni proces, torej ga dobro pripravi na branje, skrbi za aktivno branje in vpliva na boljšo zapomnitev podatkov. Bralna strategija PV3P se je izkazala za zelo učinkovito skozi trimesečno raziskavo četrtih razredov devetletne osnovne šole.
Ključne besede:Bralna strategija PV3P, bralno razumevanje, bralni pouk, dejavniki branja, bralne učne strategije.
Leto izida:2009
Založnik:[T. Lipovšek]
Izvor:Maribor
UDK:37(043.2)
COBISS_ID:16854536 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:M0FOIAHZ
Število ogledov:4509
Število prenosov:940
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:EXAMINING THE EFFECTIVENESS OF THE SQ3R READING STRATEGY IN THE FOURTH GRADE OF THE NINE-YEAR ELEMENTARY SCHOOL
Opis:With language being the cornerstone of mutual communication and cooperation, Slovenian language classes are essential. Reading is a communication activity and a means of obtaining knowledge. But if learning and reading are to be successful, students have to understand what they read. Prior knowledge and vocabulary play an important role in interpreting new material, i.e. students will find new subject matter easier to grasp if they possess some background information and if they are familiar with the terms used. Another important aspect is the students’ approach to the reading material. Reading strategies are the best way as they allow students to identify key information in a text more quickly and make it easier to commit to memory. One of the possibilities in processing general, non-literary texts is the SQ3R reading strategy which guides students through the entire learning process: it adequately prepares them for reading, ensures that reading is done actively, and improves the memorisation of new data. During the three-month long research on fourth graders of nine-year elementary schools, the SQ3R reading strategy proved very effective.
Ključne besede:The SQ3R reading strategy, reading comprehension, reading classes, elements of reading, learning strategies for reading.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici