SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:VPLIVI IN MOŽNOSTI VRTCA IN VZGOJITELJA PRI SPODBUJANJU RAZVOJA IN BOGATENJA BESEDNEGA ZAKLADA PRI PREDŠOLSKEM OTROKU
Avtorji:Markuš, Karmen (Avtor)
Erženičnik - Pačnik, Marjana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Markus_Karmen_2009.pdf (1,04 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Z empiričnim diplomskim delom sem poskušala ugotoviti, ali obstajajo razlike v obsegu besednega zaklada predšolskih otrok glede na čas vpisa v vrtec in kakšen faktor je pri tem otrokov spol. To sem ugotavljala s pomočjo 4 nalog, ki sem jih ponudila otrokom. Naloge so od otrok zahtevale nadaljevanje zgodbe, izmišljanje zgodbe, poimenovanje in opis sličic. Moj pogovor z otroki je potekal individualno v manjšem prostoru, njihove odgovore sem sproti posnela. Pri analizi dobljenih rezultatov sem ugotovila, da je razlika v obsegu besednega zaklada glede na čas vpisa majhna, a so precejšnje razlike v tem, kako otroci določen stavek povedo. Otroci, ki so vpisani v vrtec od 1. leta dalje, uporabljajo slogovno ustreznejše besede in hitreje oblikujejo stavke.
Ključne besede:razvoj govora, pomen govornega razvoja, besedni zaklad, vzgojitelj, pomen obiskovanja vrtca
Leto izida:2009
Založnik:[K. Markuš]
Izvor:Maribor
UDK:373.2(043.2)
URN:URN:SI:UM:DK:KAW5IDYD
COBISS_ID:16897544 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:3402
Število prenosov:861
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:INFLUENCES AND POSSIBILITES OF KINDERGARTENS AND EDUCATORS REGARDING DEVELOPMENT AND RICHNESS OF VOCABULARY OF PRESCHOOL CHILDREN
Opis:The aim of this diploma paper was to find out whether there are any differences in vocabulary between preschool children according to their entry in the kindergarten and also the influence of the child's sex. This was done with four tasks designed for children. They had to continue a story, make up a story, name and describe some pictures. Conversations with children were individual, in a small room, their answers were recorded. The analysis showed small differences in vocabulary according to the time of entry. However, there were a lot of differences in sentences. Children, who entered kindergarten when they were one year old, use more appropriate words and are faster in creating sentences.
Ključne besede:speech development, importance of speech development, vocabulary, educator, importance of attending the kindergarten


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici