| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:UMESTITEV PLESA V MESEČNO NAČRTOVANJE V POMLADANSKEM ČASU
Avtorji:Kuzman, Tamara (Avtor)
Ilić, Olivera (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Kuzman_Tamara_2009.pdf (612,91 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V teoretičnem delu je opisan ples, plesna vzgoja, ustvarjalnost, inteligenca, motivacija in spodbude za plesno ustvarjanje. V enem izmed poglavij je opisano tudi načrtovanje. V drugem delu diplomske naloge pa je podrobno opisan praktični del diplomske naloge, ki je bil izveden v mesecu aprilu, v domačem vrtcu. Tema naše plesne izvedbe je bila: Ples v dežju. Vstavljene so tudi vse priprave in analize izvedenih plesnih dejavnosti, prav tako pa diplomsko delo vsebuje tudi mesečni načrt za april. Naš namen je bil umestiti ples v vsa vzgojna področja, enkrat v podrejenem, drugič v nadrejenem položaju. V raziskavi je uporabljena neeksperimentalna metoda pedagoškega raziskovanja. Otroci so se, po pričakovanju , pozitivno odzivali na plesne vzpodbude.
Ključne besede:predšolska vzgoja, mesečno načrtovanje, plesne dejavnosti, plesna priprava, bans, rajalna igra, ustvarjalni ples.
Leto izida:2009
Založnik:[T. Kuzman]
Izvor:Maribor
UDK:79(043.2)
COBISS_ID:16874760 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SE6ZDNYM
Število ogledov:2858
Število prenosov:686
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PLACING DANCE INTO MONTHLY PLANNING IN THE SPRING PERIOD
Opis:The theoretical part describes dance, dance education, creativity, intelligence, motivation and creative dance stimulations. One of the chapters also describes planning. The second part of the Diploma describes the practical part in detail. It was performed in April at the local kindergarten. The dance performance subject was »Dance in the rain«. Also all lesson plans and analyses of the performed dance activities and the monthly plan for April are included. Our intention was to place dance into all educational fields, once in the subordinate and once in the superior position. We used the non-experimental pedagogic research method. Children were, as we have expected, positively reacting to the dance stimulations.
Ključne besede:preschool education, monthly planning, dancing activities, dancing arrangement, bans, dancing game, creative dance.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici