| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ANALIZA MEDIJSKEGA POJAVLJANJA PODJETJA CM CELJE, D.D. NA PODROČJU SPONZORIRANJA V ŠPORTU
Avtorji:Miša, Ines (Avtor)
Mumel, Damijan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Misa_Ines_2009.pdf (6,68 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomski nalogi smo proučevali področje sponzoriranja v športu ter ugotavljali njegovo vlogo v marketinškem spletu in znotraj marketinškega komuniciranja. Področje sponzoriranja v športu smo obravnavali s teoretičnega vidika in praktičnega dela, kjer smo za študijski primer obravnavali družbo Ceste mostovi Celje, družbo za nizke in visoke gradnje. Z analizo medijskega pojavljanja podjetja CM Celje na področju sponzoriranja v športu za obdobje od 01.01.2004 do 31.12.2007 smo ugotavljali število objav po posameznih medijih, avtorje, datume, vrednosti (ocene) in temo (vsebino) objav, pregledali gesla in njihov položaj, opis in površino slik, površino objav in doseg ter izračunali oglasno protivrednost oziroma ocenili dosežen medijski prostor. Pri tem smo za vsak kriterij ugotavljali delež afirmativnih (pozitivnih), nevtralnih in negativnih prispevkov.
Ključne besede:Sponzoriranje, sponzoriranje v športu, integrirano marketinško komuniciranje, odnosi z mediji, analiza medijskih objav oziroma kliping analiza.
Leto izida:2009
Založnik:[I. Miša]
Izvor:Maribor
UDK:659.3
COBISS_ID:9914652 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:QMFTJ98X
Število ogledov:2021
Število prenosov:244
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MEDIA ANALYSIS OF SPORT SPONSORSHIP IN CM CELJE
Opis:In the graduation thesis we studied the sport sponsorship and his role in marketing and communication mix. Domain of sponsoring in sports was treated from a theoretical and practical point of view, where we took company of a low and high construction Ceste mostovi Celje« as a study case. With media analysis of sport sponsorship in CM Celje in a period from 01.01.2004 to 31.12.2007 we studied the number off publications by single medias, authors, dates, values (grades) and subject (content) of publications, examined slogans and their positions, description and surface of pictures, surface of publications and their reach, we calculated commercial equivalent - graded reached media space. By doing that we figured out amount of affirmative (positive), neutral and negative contributions for each criteria.
Ključne besede:Sponsorship, sport sponsorship, integrated marketing communication, media relationship, media analysis or clipping.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici