| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:POSREDOVANJE BESEDNEGA ZAKLADA S POMOČJO DIDAKTIČNIH IGER NA PRIMERU NEMŠKIH IMEN ZA TELESNE DELE IN BARVE
Avtorji:Bukovec, Veronika (Avtor)
PETRIČ, TEODOR (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
KACJAN, BRIGITA (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Bukovec_Veronika_2009.pdf (14,57 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Da bi učenci pri pouku tujega jezika čim hitreje dosegli želene učne rezultate, jim morajo učitelji nuditi takšne metode, ki bodo za učence zanimive, kajti le na ta način se bodo učenci z vnemo učili in učni uspeh ne bo izostal. S pomočjo testnih izidov v dveh osnovnošolskih razredih, kjer sem svoje praktično delo izvedla, sem hotela raziskati, ali dosežejo učenci, ki so se učili s pomočjo didaktičnih iger, boljše rezultate v primerjavi z drugim razredom, v katerem so se učenci učili brez didaktičnih iger. Z anketama sem hotela dokazati, da so se pri učencih, ki so se učili s pomočjo didaktičnih iger, razvili močnejši pozitivni občutki, lažje je stekla komunikacija, motivacija pa je bila višja kot pri učencih, ki so se učili brez didaktičnih iger.
Ključne besede:PRVI JEZIK, DRUGI JEZIK TER TUJI JEZIK, POSREDOVANJE BESEDIŠČA, DIDAKTIČNA IGRA
Leto izida:2009
Založnik:[V. Bukovec]
Izvor:Maribor
UDK:811.112.2(043.2)
COBISS_ID:17057288 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:BW0QK1WP
Število ogledov:1918
Število prenosov:249
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:WORTSCHATZVERMITTLUNG MIT HILFE VON DIDAKTISCHEN SPIELEN AM BEISPIEL VON DEUTSCHEN KÖRPERTEIL- UND FARBBEZEICHNUNGEN
Opis:Damit die Schüler beim Fremdsprachenunterricht möglichst schnell zu gewünschten Lernergebnissen kommen, müssen die Lehrer ihren Schülern solche Methoden anbieten, die das Interesse der Schüler wecken, damit die Schüler mit Eifer lernen werden und der Lernerfolg nicht ausbleibt. Mit den Testergebnissen in zwei Grundschulklassen, wo ich meine praktische Arbeit durchgeführt habe, wollte ich untersuchen, ob die Schüler, die mit didaktischen Spielen arbeiten, bessere Lernergebnisse zeigen, im Vergleich mit der anderen Klasse, die ohne didaktische Spiele arbeitet. Mit den Umfragen wollte ich beweisen, dass sich bei den Schülern, die mit didaktischen Spielen arbeiten, stärkere positive Gefühle entwickeln, echte Kommunikationen eröffnen und die Motivation mehr gesteigert wird, als bei den Schülern, die ohne didaktische Spiele arbeiten.
Ključne besede:ERST-, ZWEIT- UND FREMDSPRACHE, WORTSCHATZPRÄSENTATION, DIDAKTISCHES SPIEL


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici