SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Poznavanje dvoživk v 3. triadi devetletke
Avtorji:Kos, Martina (Avtor)
Šorgo, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Kos_Martina_2009.pdf (1,41 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:Dvoživke so izredno raznolika in hkrati tudi zelo ogrožena skupina živali. Če želimo pripomoči k njihovi ohranitvi in varovanju, moramo takoj ukrepati. Kot učitelji imamo nalogo učence vzgajati in izobraževati. V okviru prvega jim pomagamo izoblikovati stališča in vrednote, v okviru drugega pa jim posredujemo znanje. Da bi lahko začeli z ukrepi za zaščito dvoživk, ki jih lahko izvajamo kot učitelji v šoli, je potrebno ugotoviti, kakšna stališča imajo učenci do predmeta in pouka biologije, dvoživk in narave na splošno ter kakšno je njihovo znanje o dvoživkah. To je bil predmet naše raziskave, v kateri smo izvedli anketo med učenci 7., 8. in 9. razredov na sedmih osnovnih šolah po Sloveniji. Izbrali smo šole iz različnih okolij, da bi dobili čim bolj jasno sliko o tem, kakšno je poznavanje dvoživk pri učencih v 3. triletju. Ugotovili smo, da med učenci ni večjih razlik v poznavanju in da na to ne vplivajo spol, razred in okolje, v katerem se nahaja šola, pač pa ima veliko vlogo učitelj, ki s svojim pristopom lahko zelo vpliva na zanimanje učencev do predmeta biologije in posledično na njihovo poznavanje določene tematike, v našem primeru dvoživk.
Ključne besede:Amphibia, dvoživke Slovenije, ogroženost dvoživk, zaščita dvoživk, stališča, poznavanje dvoživk
Leto izida:2009
Založnik:[M. Kos]
Izvor:Maribor
UDK:57(043.2)
COBISS_ID:16830216 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:3291
Število prenosov:189
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Knowledge of Amphibians in 3rd triad of primary school
Opis:Amphibians are very heterogeneous group of animals and also very threatened with extinction. If we want to help with their saving and protection, we need to take prompt action. As teachers we have duty to teach and to edeucate pupils. As educators we help them to shape their views and values and as teachers we pass them knowledge. To make arrangements for amphibian protection, which we can do as teachers at school, we need to find out first, what do pupils think about biology as a school subject, biology lessons, amphibians, nature generally and how good they know amphibians. This was the subject of our research. In the framework of that we investigated pupils of the 7th, 8th and 9th class on seven schools in Slovene. We took schools from different environments to get clearly picture about knowing amphibians among the pupils of 3rd triad. We didn't find bigger differences in knowledge among pupils. We found out that knowledge isn't depend upon the sex, class or type of school. Indeed very big role has a teacher. He can very affect on pupils interests about biology and consecutive on knowledge about specific subject, in our case amphibians.
Ključne besede:Amphibia, amphibians in Slovene, a threat of amphibians, amphibian protection, viewpoints, knowledge about amphibians


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici