| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:NAČRTOVANJE USTVARJALNIH GLASBENIH DEJAVNOSTI V WALDORFSKEM VRTCU, VRTCU MARIJE MONTESSORI IN JAVNEM VRTCU
Avtorji:Kovač, Katja (Avtor)
Denac, Olga (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Habe, Katarina (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Kovac_Katja_2009.pdf (2,35 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Povzetek: Glasba je del vsakega vzgojno-izobraževalnega programa, v katerem se k načrtovanju glasbene ustvarjalnosti pristopa na edinstven način. V teoretičnih izhodiščih so v nalogi predstavljeni glasbena ustvarjalnost pri predšolskem otroku, različni vzgojno-izobraževalni koncepti (waldorfska pedagogika, pedagogika M. Montessori in javni vrtec - kurikulum) ter njihovi pristopi k načrtovanju ustvarjalnih glasbenih dejavnosti. Namen diplomskega dela je bil na podlagi teoretičnih izhodišč ugotoviti podobnosti in razlike načrtovanja ustvarjalnih glasbenih dejavnosti v vseh treh vzgojno-izobraževalnih konceptih, ugotoviti zastopanost glasbene ustvarjalnosti v načrtovanem kurikulumu ter podati izhodišča za sistematično spodbujanje glasbene ustvarjalnost pri predšolskem otroku.
Ključne besede:Ključne besede: glasbena ustvarjalnost, načrtovanje, ustvarjalne glasbene dejavnosti, predšolski otrok, waldorfska pedagogika, pedagogika Marie Montessori, javni vrtec.
Leto izida:2009
Založnik:[K. Kovač]
Izvor:Maribor
UDK:78(043.2)
COBISS_ID:16801544 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:58WT5AMB
Število ogledov:7367
Število prenosov:1548
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PLANNING OF CREATIVE MUSIC ACTIVITIES IN THE WALDORF KINDERGARTEN, THE MARIA MONTESSORI KINDERGARTEN AND A PUBLIC KINDERGARTEN
Opis:Abstract Music is a part of every educational program. However, each educational program approaches to the planning of music activities in its unique way. In theoretical starting points we presented the musical creativity of pre-school children, various educational concepts (Waldorf pedagogy, Maria Montessori’s pedagogy and the curriculum for public kindergartens) and established their approaches to the planning of creative music activities. The aim of the diploma paper, which arose from the theoretical starting points, was to ascertain the differences and similarities in the planning of music activities among the three educational concepts, to establish the presence of musical creativity in the planned curriculum and to provide the guidelines for systematic encouraging of musical creativity with pre-school children.
Ključne besede:Keywords: musical creativity, planning, creative music activities, pre-school child, Waldorf pedagogy, Maria Montessori's pedagogy, public kindergarten.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici