| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:POSLOVNO OBDAROVANJE
Avtorji:ID Novak Levstek, Smiljana (Avtor)
ID Mumel, Damijan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Novak_Levstek_Smiljana_2009.pdf (824,91 KB)
MD5: 2D8BF7B5E9D36EF0C107020DC330CF0D
PID: 20.500.12556/dkum/73168944-a87f-4cbb-8231-53eb8b466b9b
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Komunikacija poteka vsak trenutek našega življenja in je temelj vsakega odnosa, tudi poslovnega. Da bodo poslovni odnosi boljši, uspešnejši in učinkovitejši, je poslovno obdarovanje priložnost za nadgradnjo komunikacije med tistim, ki darilo daje in tistim, ki darilo sprejema. Poslovna darila so posrednik pri komunikaciji in nosilci sporočil, ki jih posredujejo brez besed. Obdarovancu sporočajo, da ga želimo razveseliti, ter se mu zahvaliti za dosedanje sodelovanje z željo po nadaljnjem sodelovanju. Da bodo darila res prenesla to sporočilo, jih je potrebno skrbno izbrati. Pred pogostimi napakami pri poslovnem obdarovanju varuje izdelana strategija ter upoštevanje osnovnih pravil, saj bo samo tako poslovno darilo doseglo svoj namen: ne bo enkraten izraz pozornosti, ki gre hitro v pozabo, pač pa bo utrdilo poslovne vezi. Kot so lahko besede prijazne, dvoumne ali celo neprimerne, lahko tudi darila razveselijo, vendar pa ni nujno, da vedno to tudi naredijo. Zato je komuniciranju in procesu poslovnega obdarovanja potrebno posvetiti veliko pozornost, saj je od tega lahko odvisna uspešnost poslovnega sodelovanja.
Ključne besede:poslovna komunikacija, poslovni partnerji, poslovni odnosi, poslovno obdarovanje, poslovno darilo, načrtovanje obdarovanja, napake pri obdarovanju
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Novak Levstek]
Leto izida:2009
PID:20.500.12556/DKUM-10051 Novo okno
UDK:005.57
COBISS.SI-ID:9912860 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:PQT5T5PJ
Datum objave v DKUM:10.07.2009
Število ogledov:4070
Število prenosov:406
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:BUSINESS PRESENTATION
Opis:Every minute of our lives there is certain communication present and it is a foundation of each relation including the business one. For the business relations to be better, more successful and more efficient presentation of business gifts is an opportunity to bring the communication between the giver and the receiver to a higher level. Business gifts are a communication mediator and a wordless message carrier. We tell the receiver we want to make her/him pleased, to thank for doing business with us so far and to encourage future deals. Presents need be carefully chosen to carry the right message. To prevent frequent mistakes when giving away business gifts an elaborated strategy as well as following the basic rules will enable you to reach your goal. Thus it will reinforce a business relation instead of being one-time appreciation showing which is quickly forgotten. As the words can be nice, ambiguous or even unsuitable, the presents can please but not always they actually do. That is why business communicating and giving away business gifts need to be carefully planned and done as it can be relevant for the success of business relations.
Ključne besede:business communication, business partners, business relations, business gifts giving away, a business gift, business-gifts-giving-away planning, business-gifts-giving-away mistakes


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici