| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:UČITELJEVA REFLEKSIJA POUKA
Avtorji:Bedernjak, Daniela (Avtor)
Kramar, Martin (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Bedernjak_Daniela_2009.pdf (802,05 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Diplomsko delo obravnava učiteljevo refleksijo pouka in njeno razvitost oziroma razširjenost v praksi. V teoretičnem delu so predstavljena temeljna teoretična pojmovanja, opredeljen je tudi pojem refleksija ter so opisani njena vloga, pomen, vrste in pristopi, ki se pojavljajo v izobraževalnem procesu. Predstavljene so tudi ugotovitve empiričnega raziskovanja refleksije pouka v neposredni vzgojno-izobraževalni praksi, ki osvetljujejo pogostost, način, korist in vsebino te dejavnosti učiteljev, razlike glede na delovno dobo učiteljev in razlike glede zaposlitev učiteljev v osnovni ali srednji šoli.
Ključne besede:refleksija, refleksivni učitelj, refleksija v akciji, refleksija o akciji, učiteljev dnevnik, portfelj, izobraževalni proces, učitelj
Leto izida:2009
Založnik:[D. Bedernjak]
Izvor:Maribor
UDK:37(043.2)
COBISS_ID:17242376 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:PSP37XY6
Število ogledov:5612
Število prenosov:947
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Die Lehrerreflexion des Unterrichts
Opis:Meine Diplomarbeit behandelt die Lehrerreflexion des Unterrichts und wie sie in der Praxis entwickelt bzw. verbreitet ist. In dem theoretischen Teil meiner Diplomarbeit sind die grundlegenden theoretischen Auffassungen und die Bestimmung des Begriffs Reflexion, ihre Rolle und Bedeutung, verschiedene Arten und Ansätze der Reflexion, die im Bildungsprozess vorkommen, vorgestellt. In der Diplomarbeit sind auch die Feststellungen der empirischen Forschung der Reflexion des Unterrichts in dem unmittelbaren Erziehungs-und-Unterrichtswesen dargestellt. Sie erhellen die Häufigkeit, die Art und Weise, den Nutzen und den Inhalt dieser Lehrertätigkeit, die Unterschiede in Hinsicht auf die Lebensarbeitszeit der Lehrer und die Unterschiede in Hinsicht auf die Beschäftigung der Lehrer in der Grundschule oder Mittelschule.
Ključne besede:die Reflexion, der Reflexionslehrer, die Reflexion in Aktion, die Reflexion über die Aktion, das Lehrertagebuch, Portfolio, der Bildungsprozess, der Lehrer


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici