1. Namizna igra »Whac-A-Mole« na računalniku Arduino : diplomsko deloJanko Češnjaj, 2019, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu smo zasnovali popularno igro »Whac-A-Mole« s pomočjo računalnika Arduino Mega. To smo storili s pomočjo tehnologij na področju interneta stvari, senzorjev za zaznavanje gibanja, platforme Android za mobilne aplikacije in mikrokrmilnikov. V praktičnem delu smo razvili mobilno aplikacijo na platformi Android za komunikacijo z računalnikom Arduino in upravljanjem same igre. Za izboljšanje uporabniške izkušnje smo poleg senzorjev za zaznavanje gibanja uporabili diode LED. Keywords: Arduino, internet stvari, zaznavanje gibanja Published in DKUM: 11.11.2019; Views: 978; Downloads: 94 Full text (1,79 MB) |
2. ZAZNAVANJE NENAVADNIH DOGODKOV S POMOČJO KAMERE PRIKLJUČENE NA USMERJEVALNIKJernej Rezec, 2013, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu smo se ukvarjali z razvojem preprostega programskega sistema za
zaznavo gibanja na osnovi računalniškega vida, ki se izvaja na usmerjevalniku. Sistem
sestoji iz usmerjevalnika, na katerem je naložen operacijski sistem OpenWrt, spletne
kamere in treh različnih računalniških algoritmov. Za zaznavanje gibanja smo
implementirali naslednje tri algoritme, in sicer algoritem slika razlik, algoritem modeliranje
ozadja in algoritem akumulirana slika razlik. Razvite algoritme smo pod istimi pogoji (tj. ob
istem številu zajetih slik in isti sceni) preizkusili tako na osebnem računalniku, kakor tudi
na usmerjevalniku. Rezultati so pokazali, da se zaradi svoje preprostosti najhitreje izvede
algoritem slika razlik. Ugotovili pa smo tudi, da zaznavanje gibanja s tem algoritmom ni
tako zanesljivo kot pri ostalih dveh algoritmih, ki sicer obdelata manjše število slik na
sekundo. S pomočjo algoritma slika razlik lahko v povprečju obdelamo 34 slik na sekundo,
z najpočasnejšim algoritmom, tj. algoritem modeliranje ozadja, pa obdelamo 9 slik na
sekundo, pri čemer smo uporabili usmerjevalnik ASUS WL-500G V1. Keywords: usmerjevalnik, kamera, OpenWrt, programski jezik C, računalniki vid, zaznavanje gibanja, obdelava digitalnih slik Published in DKUM: 22.05.2013; Views: 2204; Downloads: 147 Full text (2,17 MB) |
3. SISTEM ZA ZAJEMANJE IN VIZUALIZACIJO GIBANJA Z UPORABO PLASTIČNIH OPTIČNIH VLAKENBoris Macuh, 2010, undergraduate thesis Abstract: V diplomski nalogi se bomo posvetili plastičnim optičnim vlaknom s katerimi bomo merili vzdolžne raztezke ter tako posredno zaznavali ter merili gibanje človeških delov telesa. Opisana bo izdelava in delovanje elektronskega vezja, ki temelji na mikrokrmilniku PIC18F4550. Za elektronski del smo poiskali najboljšo rešitev glede občutljivosti, izdelali smo senzorski merilni del sistema ter podrobno opisali delovanje vseh sklopov. Kot zaključek smo v virtualnem okolju izdelali 3D model človeka, katerega roke lahko v realnem času premikamo z raztezanjem vlaken nameščenih na naši obleki. Prav tako smo predstavili postopke in rezultate meritev ločljivosti ter drugih lastnosti plastičnih optičnih vlaken. Keywords: Optično vlakno, merjenje faznega kota, zaznavanje gibanja, senzor raztezkov, POF Published in DKUM: 07.09.2010; Views: 2113; Downloads: 201 Full text (11,09 MB) |
4. MODUL ZA RAZPOZNAVANJE GIBANJA S POMOČJO POSPEŠKOMETRA IN ŽIROSKOPOVBoštjan Smisl, 2009, undergraduate thesis Abstract: V diplomski nalogi predstavimo nekaj senzorjev za zaznavanje gibanja. Na začetku opišemo osnovne principe delovanja pospeškometrov in žiroskopov s primeri delovanja in znanimi tipi izdelav. Nato zasnujemo in izdelamo vezje za zaznavanje gibanja s pospeškometrom; opisane so komponente in definiran njihov pomen v vezju. Zatem sledi opis programskega okolja, v katerem smo programirali vgrajeni mikrokrmilnik v vezju. V zadnjem poglavju se osredotočimo na razlago, kako smo vezje kot celoto preizkušali in kako smo preizkušali posamezne komponente. Keywords: žiroskop, pospeškometer, MEMS-senzor, zaznavanje gibanja, mikrokrmilnik, vgrajeni sistemi Published in DKUM: 29.10.2009; Views: 2643; Downloads: 557 Full text (5,54 MB) |
5. |