| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 542
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Redni letni razgovori v podjetju ghp group d.o.o.
Nastia Arambašić, 2024, master's thesis

Abstract: Podjetje GHP Group, d. o. o., je mlado in redne letne razgovore izvajajo zadnjih nekaj let. Ravno to nas je spodbudilo k raziskavi, kako zadovoljni so zaposleni v podjetju z njihovim izvajanjem, ali jih smatrajo kot koristne, kakšen je njihov odnos do vodje in kaj sledi po izvedenem rednem letnem razgovoru. Cilj magistrskega dela je raziskati odnos zaposlenih v podjetju GHP Group, d. o. o., do rednih letnih razgovorov. Magistrsko delo sestavljata teoretični in empirični del. V prvem, teoretičnem delu smo predstavili pojem redni letni razgovor, namen in cilj rednih letnih razgovorov, postopek uvedbe rednih letnih razgovorov v podjetje, prednosti, vsebino, pripravo in izvedbo rednih letnih razgovorov. Nato smo opisali aktivnosti po opravljenem rednem letnem razgovoru in kaj se dogaja v obdobju do naslednjega rednega letnega razgovora. V drugem, empiričnem delu smo predstavili raziskavo, ki je temeljila na mnenju zaposlenih o rednih letnih razgovorih v podjetju GHP Group, d. o. o. Za raziskavo smo uporabili metodo anketiranja. Kot inštrument smo uporabili anketni vprašalnik (Priloga 1), ki je vseboval 11 vprašanj. Anketo smo izdelali s pomočjo spletnega orodja 1ka, anketirali pa smo zaposlene v različnih oddelkih podjetja GHP Group, d. o. o. Ugotovili smo, da so zaposleni v posameznem oddelku zadovoljni z izvajanjem rednih letnih razgovorov, prav tako so zadovoljni s svojimi vodji in menijo, da izvajanje rednih letnih razgovorov podjetju prinaša koristi. Kljub temu pa vedno obstaja prostor za izboljšave.
Keywords: redni letni razgovor, vodja, zaposleni, podjetje
Published in DKUM: 05.04.2024; Views: 35; Downloads: 3
.pdf Full text (1,44 MB)

2.
Zadovoljstvo z delom v slovenskih zaporih - izhodišča za razpravo
Gorazd Meško, Peter Umek, Emanuel Banutai, Jure Škrbec, Saša Kuhar, 2006, published scientific conference contribution

Keywords: zapori, zadovoljstvo, zaposleni v zaporu, stres
Published in DKUM: 29.03.2024; Views: 56; Downloads: 2
.pdf Full text (352,55 KB)

3.
Prijateljstvo na delovnem mestu : primerjava med policisti in občani
Jure Butinar, Milan Pagon, 2006, published scientific conference contribution

Keywords: organizacijska kultura, zaposleni, policisti, občani, delovno mesto, prijateljstvo
Published in DKUM: 29.03.2024; Views: 57; Downloads: 1
.pdf Full text (386,51 KB)

4.
Uvajanje modela kompetenc v Slovensko obveščevalno-varnostno agencijo
Jože Šturm, 2005, published professional conference contribution

Keywords: obveščevalno-varnostne službe, Slovenska obveščevalno-varnostna agencije, SOVA, Slovenija, zaposleni, kompetence
Published in DKUM: 21.03.2024; Views: 74; Downloads: 1
.pdf Full text (215,15 KB)

5.
Kakovost medosebnih odnosov v javni upravi : primerjava med policisti in drugimi delavci
Aleksander Koporec Oberčkal, Milan Pagon, 2005, published scientific conference contribution

Keywords: javna uprava, policija, policisti, management, zaposleni, medosebni odnosi
Published in DKUM: 21.03.2024; Views: 73; Downloads: 2
.pdf Full text (241,39 KB)

6.
7.
Vpliv novih tehnologij na starejše zaposlene
Nataša Šušteršič, 2023, master's thesis

Abstract: Živimo v času skokovitega razvoja novih tehnologij. Starost prebivalstva se povečuje, povečuje se tudi delež starejših delovno aktivnih. Razvoj novih tehnologij lahko predstavlja starejšim zaposlenim izziv ali pa nove možnosti. Magistrsko delo obravnava vpliv novih tehnologij na starejše zaposlene. V teoretičnem delu smo razložili pojem starejši zaposleni in predstavili pomen novih tehnologij in njihov vpliv na delovna mesta. Opisali smo tudi interakcijo med ljudmi in novimi tehnologijami. Glavna cilja raziskave sta bila ugotoviti, kako nova tehnologija na delovnem mestu vpliva na starejše zaposlene, in kako starejši zaposleni dojemajo usposabljanje ter izobraževanje s področja uporabe novih tehnologij. V magistrskem delu smo uporabili različne metode raziskovanja, s pomočjo katerih smo ugotavljali, v kolikšni meri se starejši zaposleni soočajo z uporabo novih tehnologij, v kolikšni meri se starejši zaposleni udeležujejo izobraževanj glede na izobrazbo, ali se v večji meri usposabljanj in izobraževanj s področja uporabe novih tehnologij udeležujejo moški ali ženske ter ali starejši zaposleni menijo, da bi se lažje in bolje prilagodili vplivu novih tehnologij, če bi delodajalec prilagodil delovne procese. Ugotovili smo, da imajo nove tehnologije pozitiven vpliv na starejše zaposlene ter da imajo starejši zaposleni dovolj spretnosti in znanj za njihovo uporabo. Nove tehnologije starejšim zaposlenim ne predstavljajo težav niti stresa. Z vidika udeležbe usposabljanj in izobraževanj s področja novih tehnologij glede na spol ugotavljamo, da razlik ni. Starejši zaposleni občutijo vrzel na področju prilagajanja delovnih procesov s strani delodajalcev.
Keywords: nove tehnologije, starejši zaposleni
Published in DKUM: 18.03.2024; Views: 110; Downloads: 17
.pdf Full text (1,39 MB)

8.
Raziskava poznavanja ogljičnega odtisa zaposlenih trgovske organizacije : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
Klemen Štumberger, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu bomo najprej predstavili opazovano problematiko ter teoretična izhodišča in pojme, povezane s tematiko dela. Tako kot se vsak posameznik srečuje z ogljičnim odtisom v vsakdanjem življenju se tudi zaposleni delavec srečuje znotraj organizacije. Podnebne spremembe in globalno segrevanje sta veliki žarišči trenutnih časov, proti katerima nasprotuje ves svet. Te imajo globalne posledice spreminjanja vremena, dvigovanja morske gladine in povečevanja nevarnosti poplav, ogrožajo pa tudi pridelavo hrane. Zato smo se odločili, da bomo raziskali poznavanje ogljičnega odtisa zaposlenih v trgovski organizaciji. V nadaljevanju bomo predstavili pridobljene podatke ankete. S podrobnejšo analizo so raziskave pokazale, da se za sam izračun ogljičnega odtisa odloči zelo malo oz. skoraj nihče od zaposlenih, čeprav se zavedajo pomembnosti in ohranitve okolja. Obenem smo ugotovili, da so nekateri posamezniki že sprejeli določene ukrepe in s tem pripomogli k zmanjšanju lastnih emisij. V diplomskem delu bomo predstavili trenutno stanje. Med drugim bomo podali tudi nekaj ukrepov, s katerimi lahko zaposleni blažijo svoj vpliv na okolje.
Keywords: ozračje, podnebne spremembe, globalno segrevanje, ogljični odtis, zaposleni
Published in DKUM: 15.02.2024; Views: 170; Downloads: 16
.pdf Full text (2,52 MB)

9.
Izgorelost zaposlenih: vzroki in posledice
Jure Jenko, 2023, master's thesis

Abstract: V teoretičnem delu naloge smo najprej na splošno pogledali kaj sploh je izgorelost in kako na njo gledajo različni avtorji. V tem poglavju smo predelali simptome in stopnje izgorelosti, prav tako smo primerjali razlike med izgorelostjo in stresom. V naslednjem poglavju smo se ukvarjali z vzroki zaradi katerih pride do izgorelosti. Najprej smo pregledali vzroke povezane s posameznikom, kasneje z delovnim okoljem in nazadnje z zasebnim življenjem posameznika. V zadnjem teoretičnem poglavju pa je bil poudarek na posledicah in okrevanju po izgorelosti. Ta poglavje smo razdelili na psihološke in fiziološke posledice in posledice povezane z organizacijo. Na koncu je sledilo okrevanje in različne metode povezane s tem. Kasneje smo anketirali naključne zaposlene osebe predvsem z namenom, da ugotovimo kakšno je poznavanje simptomov izgorelosti in splošna ozaveščenost o vzrokih in posledicah. Prav tako nas je zanimalo v kolikšni meri zaposleni prejemajo informacije o izgorelosti s strani organizacije v kateri so zaposleni in če jim v podjetju nudijo kakršnakoli izobraževanja in delavnice, ki bi večale ozaveščenost o tej tematiki in jo posledično preprečevale. Intervjuvali smo tudi tri osebe, ki so pred časom že izgorele in so si po tej grozni bolezni že opomogle. V naših dveh analizah smo ugotovili, da nekaj ozaveščenosti o izgorelosti ljudje še vseeno imajo, predvsem so zelo dobro prepoznali simptome izgorelosti. Osebe, ki so bile priče izgorelosti nekoga v njihovi bližini so bolje ozaveščene o vzrokih in posledicah izgorelosti, kot osebe, ki tega niso izkusile. Ugotovili smo tudi, da o ozaveščenosti med mlajšimi in starejšimi ljudmi ni razlik. Najbolj pomembna ugotovitev te raziskave pa je bila, da zaposleni ne prejemajo ustreznih informacij glede izgorelosti s strani organizacij v katerih so zaposleni.  Zaradi teh ugotovitev svetujemo vsem organizacijam, da izvajajo čim več izobraževanj, ki so povezane s to tematiko, saj bo večja ozaveščenost o izgorelosti pripomogla k zmanjšanju procenta izgorelih ljudi in posledično manjše finančne izgube za podjetje. 
Keywords: Izgorelost, zaposleni, stres, organizacija
Published in DKUM: 11.01.2024; Views: 299; Downloads: 64
.pdf Full text (1,46 MB)

10.
Vrste napak in neželenih dogodkov na urgenci
Vanesa Pust, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Urgenca je del zdravstvenih ustanov, kjer so zaposleni, specializirani za nudenje nujne medicinske pomoči oziroma oskrbe akutno obolelim. Kljub izkušnjam in specialnim znanjem pa preobremenjenost že zaposlenih predstavlja velik vzrok za pojavljanje napak in neželenih dogodkov. Namen zaključnega dela je bil predstaviti in proučiti, katere so najpogostejše napake in neželeni dogodki, s katerimi se na urgenci srečuje zdravstveno osebje.
Keywords: napake, neželeni dogodki, urgenca, zaposleni v zdravstveni negi
Published in DKUM: 11.12.2023; Views: 332; Downloads: 80
.pdf Full text (1,16 MB)

Search done in 0.24 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica