| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV INOVACIJE IZDELKA NA PODJETJE VINA STEYER
Blaž Edšidt, 2009, diplomsko delo

Opis: Preživeti na trgu, ki je poln konkurence in sive ekonomije, je v današnjem času težko. Podjetja se morajo zavedati, da ni namen samo preživeti na trgu, ampak je potrebno živeti trg. Za to je pomembno, da znamo sprejemati razlike, spremembe in postavljati nove metode dela. Razvoj in obstoj podjetja je odvisen od inoviranja in sprejemanja dejanskega stanja. Pomembno vlogo pri vsem tem imajo inovacije, ki so glavni dejavnik sprememb v podjetju in na trgu. Težave se pojavljajo tudi pri samem financiranju inovativnih podjetij, zato je večina primorana najemati kredite, kar pomeni večje stroške. Moje mnenje je, da bi država morala nameniti več posluha za inovativna podjetja, saj imam občutek, da gleda nanje kot »mačeha«. Proces od ideje do inovacije je vse prej kot enostaven, saj ga prepleta veliko ovir, odporov in finančnih vrzeli. Pomembno je, da se v podjetju zavedamo pomena inovacij in to zavedanje širimo ne samo v sosednjo pisarno ampak med vse zaposlene v podjetju, saj je ključnega pomena to, da širimo in ustvarjamo inovativno delovno okolje, ki je pogoj za nastajanje novih zamisli. Za realizacijo inovacije je potrebno veliko različnih faz, ki ne zajemajo samo poti od ideje do inovacije, ampak tudi analize, teste, poizkuse, strategije, postavljanje ciljev, uvajanje inovacije na trg in njena analiza. Ko je invencija pripravljena, jo damo v uporabo, nato pa spremljamo odzive uporabnikov in trga. Uporabniki in trg so glavni vir povratne »feedback« zveze, ki nam pove ali je postala inovacija ali ne. Če je postala inovacija, pomeni to za podjetje uspeh, uresničitev ciljev, konkurenčno prednost, večji dobiček, prepoznavnost in ugled. Lahko trdim, da so inovacije nuja v sodobnem gospodarstvu. Nove rešitve lahko veliko pripomorejo, olajšajo delo, pritegnejo nove odjemalce in dobavitelje, ter širijo ustvarjalni duh v domačem ali podjetniškem okolju.
Ključne besede: Invencija, inovacija, inovacijski proces, financiranje inovacijskih podjetij, lastni kapital, tuji kapital, Vina Steyer, stekleni zamašek.
Objavljeno: 30.11.2009; Ogledov: 2597; Prenosov: 338
.pdf Celotno besedilo (6,31 MB)

2.
VPLIV RAZLIČNIH ZAMAŠKOV NA VSEBNOST ŽVEPLOVEGA DIOKSIDA IN ORGANOLEPTIČNO OCENO VINA SORTE 'SAUVIGNON'
Denis Ivančič, 2013, diplomsko delo

Opis: V letih 2010-2012 smo na Univerzitetnem centru za vinogradništvo in vinarstvo Meranovo ugotavljali vpliv različnih zamaškov na vsebnost žveplovega dioksida ter na organoleptično oceno vina sorte 'Sauvignon'. Zastavljeni poskus je trajal 24 mesecev. Ob polnitvi 27. 7. 2010, je vino vsebovalo 40 mg/L prostega žveplovega dioksida. Pet in devet mesecev po polnitvi se je vsebnost prostega SO2 statistično značilno zmanjšala pri sintetičnem in aglomeriranem zamašku v primerjavi s plutastim in navojnim zamaškom (p  0.05). Štiriindvajset mesecev po polnitvi je bila vsebnost prostega SO2 pri sintetičnem zamašku 19 mg/L, nekoliko večja je bila pri aglomeriranem zamašku (24 mg/L), največje vsebnosti pa so bile pri plutastem in navojnem zamašku (27 mg/L). Pri senzorični oceni je pri vseh parametrih najboljše ocene prejelo vino zaprto s plutastim zamaškom. Kljub ne najmanjšim vsebnostim prostega SO2 je najslabšo senzorično oceno prejelo vino zaprto z aglomeriranim zamaškom.
Ključne besede: vino, zamašek, kakovost vina, žveplov dioksid
Objavljeno: 04.09.2013; Ogledov: 940; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (4,02 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici