| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Zadovoljstvo turistov s ponudbo turističnih kmetij na območju občine brežice : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Barbara Šoško, 2021, diplomsko delo

Opis: Turizem na kmetiji je ena od najpogostejših dopolnilnih dejavnosti, za katero se odločajo slovenski kmetje. V občini Brežice imamo kar nekaj turističnih kmetij, v diplomskem delu pa smo obravnavali pet turističnih kmetij, in sicer: turistično kmetijo Pri Martinovih, turistično kmetijo Vimpolšek, turistično kmetijo Zevnik, turistično kmetijo Juričko in turistično kmetijo Istenič, ter analizirali zadovoljstvo turistov s ponudbo obravnavanih turističnih kmetij. V teoretičnem delu smo predstavili pojma »turizem na podeželju« ter »turizem na kmetiji«, obravnavali pa smo tudi pojem »zadovoljstvo turista«. Zadovoljstvo turista je želja vsakega podjetja, je vir konkurenčne prednosti, zadovoljni gosti pa prinašajo številne poslovne koristi. S kvalitativno raziskavo smo s pomočjo intervjuvanja nosilcev dopolnile dejavnosti na obravnavanih kmetijah spoznali, kako spremljajo zadovoljstvo in želje gostov, kakšno segmentacijo gostov imajo, kako tržijo svojo ponudbo in ali imajo načrte za nadaljnji razvoj. S kvantitativno raziskavo pa smo s pomočjo anketnih vprašalnikov ugotavljali, kakšno je splošno zadovoljstvo turistov z obravnavanimi turističnimi kmetijami ter kakšne so njihove želje in predlogi k izboljšavi oziroma dopolnitvi njihove ponudbe. Na podlagi obeh raziskav smo podali ugotovitve ter predloge za izboljšavo ponudb na obravnavanih turističnih kmetijah.
Ključne besede: turizem na kmetiji, zadovoljstvo turista, občina Brežice, anketa, intervju
Objavljeno v DKUM: 23.12.2021; Ogledov: 1235; Prenosov: 271
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

2.
ZADOVOLJSTVO TURISTOV V BOHINJU
Maruša Velički, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem zajela turistično gospodarstvo v Bohinju in zadovoljstvo turistov s storitvami. Zadovoljstvo uporabnika je sestavni dejavnik sodobne tržne teorije in prakse. Vsi ponudniki storitev in izdelkov se trudijo v čim višji meri izpolniti pričakovanja uporabnika, da bi ta ostal čim zvestejši ponudniku. Zadovoljstvo turistov lahko opredelimo kot oceno turistovih izkušenj, z bivanjem v določenem kraju. Gre za turistove občutke, ki izhajajo iz pričakovanj. Naloga je razdeljena na teoretičen in raziskovalni del. Cilj ankete je bil pridobiti rezultate zadovoljstva turistov in na tej osnovi pozneje spremljati zadovoljstvo turistov. Z raziskavo smo ugotovili, da je zadovoljstvo turistov, ki tu preživijo prosti čas v povprečju 4 (najnižja možna ocena je 1, najvišja pa 5). Da bi bili gostje v Bohinju še bolj zadovoljni, bi morali v izboljšati več stvari: Urediti bi morali kolesarske proge, saj se obisk zaradi športa v Bohinju znižuje. Večina hotelov v Bohinju je v izredno slabem stanju, zato bi bila njihova obnova več kot nujna. Bolj bi morali urediti prometni režim. Ni vsem tujim gostom jasno, da morajo parkirati samo na označenih parkiriščih. Nujne bi bile table, na katerih bi v vsaj dveh tujih jezikih nazorno obrazložili režim parkiranja. Gostinska ponudba je še vedno premalo pestra. Imamo kar nekaj dobrih gostiln, a vseeno premalo. Če želimo v destinaciji še naprej služiti tudi v zimski sezoni, so obvezne investicije v smučarske centre.
Ključne besede: zadovoljstvo, izdelki in storitve, občutki turista, cilji
Objavljeno v DKUM: 23.11.2010; Ogledov: 2235; Prenosov: 339
.pdf Celotno besedilo (768,77 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici