2.
ZADOVOLJSTVO TURISTOV V BOHINJUMaruša Velički, 2010, undergraduate thesis
Abstract: V diplomskem delu sem zajela turistično gospodarstvo v Bohinju in zadovoljstvo turistov s storitvami. Zadovoljstvo uporabnika je sestavni dejavnik sodobne tržne teorije in prakse. Vsi ponudniki storitev in izdelkov se trudijo v čim višji meri izpolniti pričakovanja uporabnika, da bi ta ostal čim zvestejši ponudniku.
Zadovoljstvo turistov lahko opredelimo kot oceno turistovih izkušenj, z bivanjem v določenem kraju. Gre za turistove občutke, ki izhajajo iz pričakovanj.
Naloga je razdeljena na teoretičen in raziskovalni del.
Cilj ankete je bil pridobiti rezultate zadovoljstva turistov in na tej osnovi pozneje spremljati zadovoljstvo turistov. Z raziskavo smo ugotovili, da je zadovoljstvo turistov, ki tu preživijo prosti čas v povprečju 4 (najnižja možna ocena je 1, najvišja pa 5).
Da bi bili gostje v Bohinju še bolj zadovoljni, bi morali v izboljšati več stvari: Urediti bi morali kolesarske proge, saj se obisk zaradi športa v Bohinju znižuje. Večina hotelov v Bohinju je v izredno slabem stanju, zato bi bila njihova obnova več kot nujna. Bolj bi morali urediti prometni režim. Ni vsem tujim gostom jasno, da morajo parkirati samo na označenih parkiriščih. Nujne bi bile table, na katerih bi v vsaj dveh tujih jezikih nazorno obrazložili režim parkiranja. Gostinska ponudba je še vedno premalo pestra. Imamo kar nekaj dobrih gostiln, a vseeno premalo. Če želimo v destinaciji še naprej služiti tudi v zimski sezoni, so obvezne investicije v smučarske centre.
Keywords: zadovoljstvo, izdelki in storitve, občutki turista, cilji
Published in DKUM: 23.11.2010; Views: 2235; Downloads: 339
Full text (768,77 KB)