| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pomen komunikacije za zadovoljstvo bolnikov
Simona Grace Mikolič, 2017, magistrsko delo

Opis: Komunikacija je pomembna komponenta dela medicinske sestre. V zdravstveni negi komunikacija poteka med zaposlenimi v zdravstvu, z bolnikom, njegovimi svojci in študenti. V raziskavi je bila uporabljena kvantitativna metodologija raziskovanja. Bolniki ocenjujejo komunikacijo medicinskih sester s povprečno oceno 7,4 od 10. Med preobremenjenostjo medicinskih sester in zadovoljstvom bolnikov nismo zaznali statistično značilne povezanosti, (p = 0,357; r = -0,085). Glede na stopnjo izobrazbe zaposlenih ugotavljamo statistično značilne razlike (p<0,001) v oceni časa za pogovor z bolniki, saj imajo zaposleni z višjo stopnjo izobrazbe namenijo več časa za pogovor z bolniki. Med komunikacijo in medosebnimi odnosi pa nismo zaznali statistično značilne povezanosti (r = 0,087; p = 0,319).Profesionalna komunikacija je izrednega pomena tako za bolnike kot za zaposlene. Dobri medosebni odnosi in komunikacija pa so izrednega pomena za zagotavljanje zadovoljstva bolnikov.
Ključne besede: komunikacija, zadovoljstvo bolnikov, medosebni odnosi.
Objavljeno: 29.06.2017; Ogledov: 756; Prenosov: 162
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici