| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 1279
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv sodobnega delovnega okolja na zadovoljstvo in produktivnost zaposlenih v podjetju x
Maja Prijol, 2025, magistrsko delo

Opis: Delovno okolje že dolgo časa ni več samo računalnik temveč v sodobnem času predstavlja vse, kar zaposleni potrebujejo. Urejeno in prijetno delovno okolje je ključno za motivacijo zaposlenih in učinkovitost pri delu, namreč, če se na delovnem mestu dobro počutimo in smo zadovoljni, bomo delali z večjim veseljem in tudi več naredili. Zato mnoga podjetja temu področju namenjajo vedno več pozornosti, kajti dobre službe ne opredeljujejo več le dohodki ali karierne priložnosti, temveč tudi možnosti prilagodljivosti ter možnost usklajevanja poklicnega in hkrati zasebnega življenja. Klasično delovno okolje postaja vse bolj in namenja veliko pozornosti zadovoljstvu zaposlenih, da bi se ti na delovnem mestu počutili spoštovano in cenjeno. Podjetja zaposlenim ponujajo bolj prožna delovna mesta, da bi povečali ravnovesje med poklicnim in družinskim, zasebnim življenjem ter zmanjšali konflikte med delom in družino. Sodobno delovno okolje je zaenkrat še slabo raziskano področje, prav tako izzivi, ki izhajajo iz tega področja. Zaenkrat pa študije nakazujejo na to, da ima sodobno delovno okolje lahko tudi negativen vpliv na zaposlene in vodi v izčrpanost ter upad delovnih možnosti, kar pomeni manjšo učinkovitost in produktivnost ter večje tveganje za napake in nezgode pri delu. Z magistrsko nalogo smo želeli raziskati vpliv sodobnega delovnega okolja na zadovoljstvo in produktivnost zaposlenih in ugotoviti, ali se v podjetju ta trend spremembe delovnega okolja izraža na pozitiven način ali se podjetje sooča z izzivi, ki jih prinaša sodobno delovno okolje. Magistrsko nalogo sestavljata dva dela, teoretičen del in raziskovalen del. V teoretičnem delu smo opredelili temeljne pojme delovnega okolja, zadovoljstva in produktivnosti zaposlenih ter predstavili pretekle raziskave s področja vpliva delovnega okolja na zadovoljstvo in produktivnost zaposlenih. Raziskovalni del magistrske naloge je namenjen iskanju odgovora, ali je vpliv sodobnega delovnega okolja na zaposlene v podjetju X pozitiven ali se sooča z izzivi, ki so na tem področju še neraziskani. Rezultati raziskave so pokazali, da so zaposleni v podjetju X zadovoljni in produktivni ter da obstajajo povezave med sodobnim delovnim okoljem in zadovoljstvom, produktivnostjo zaposlenih. Vendar pa ne moremo trditi, da sta zadovoljstvo in produktivnost zaposlenih posledica vpliva sodobnega delovnega okolja.
Ključne besede: delovno okolje, digitalizacija, sodobno delovno okolje, zadovoljstvo, produktivnost.
Objavljeno v DKUM: 13.03.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

2.
Zadovoljstvo zaposlenih v zdravstveni in babiški negi oddelka za perinatologijo v povezavi s pojavom sindroma izgorelosti
Klavdija Lesnika, 2024, magistrsko delo

Opis: Uvod: Zaposleni v zdravstveni in babiški negi spadajo v skupino poklicev, ki so v intenzivnem razmerju dela z žensko, otrokom in družino. Srečujejo se z obremenjujočim delovnim okoljem, ki ima vpliv na zadovoljstvo in proces izgorevanja. Namen zaključnega dela je ugotoviti stopnjo in razloge zadovoljstva zaposlenih v povezavi s sindromom izgorelosti. Metode: V teoretičnem delu je uporabljena deskriptivna metoda dela. Empirični del temelji na kvantitativni metodologiji. Kot raziskovalni instrument sta bila uporabljena anketna vprašalnika za oceno zadovoljstva (MSQ) in stopnjo izgorelosti (CBI). Raziskava je potekala med zaposlenimi na Oddelku za perinatologijo terciarne ravni zdravstvenega varstva. Dobljeni podatki so bili statistično obdelani in analizirani z Microsoft Excel 2013 in IBM SPSS 29.0. Rezultati: Rezultati kažejo, da so zaposleni navedli zmerno raven zadovoljstva na delovnem mestu. Nezadovoljstvo se je izražalo v politiki dela ustanove, plačilu in količini dela. Udeleženci so navedli nizko stopnja izgorelosti. Torej obstaja statistično pomembna povezava med zadovoljstvom na delovnem mestu in pojavom izgorelosti (p < 0,001). Razprava in Zaključek: Nezadovoljstvo zaposlenih predstavlja višjo možnost razvoja sindroma izgorelosti, s čimer vpliva na obravnavo žensk, otrok in družin. Potrebno je iskanje strategij obvladovanja stresa in osveščanje o sindromu izgorelosti med zaposlenimi v zdravstveni in babiški negi.
Ključne besede: babica, medicinska sestra, perinatologija, zadovoljstvo pri delu, izgorelost na delovnem mestu
Objavljeno v DKUM: 21.01.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

3.
Zadovoljstvo z oskrbo v domovih za starejše
Mateja Sever, 2024, magistrsko delo

Opis: Namen zaključnega dela je bil ugotoviti stopnjo zadovoljstva starejših v domovih za starejše z domsko oskrbo v avstrijski štajerski regiji. Metode: Uporabljena je bila deskriptivna metoda dela. Raziskava je temeljila na kvantitativni metodologiji raziskovanja na podlagi anketnega vprašalnika med 207 starejšimi v dveh domovih starejših v avstrijski štajerski regiji. Pridobljeni podatki so bili analizirani s pomočjo opisne statistike, t-testom, ANOVA testom ter Pearsonovim koeficientom korelacije. Rezultati:. Ugotovljena je bila visoka stopnja zadovoljstva med bivanjem v domski oskrbi, saj so anketiranci visoko ocenjevali vse dejavnike zadovoljstva, ki so od najvišje ocenjenega v padajočem vrstnem redu »čistoča in higiena« (SD = 4,6), z enako stopnjo ocenjeni (SD = 4, 4) »hrana in pijača«, »bivanje in življenje«, »aktivnosti in prireditve« ter »zaposleni«, z enako stopnjo (SD = 4,3) jim sledijo »sprejem in vtis«, »spremljanje, oskrba, nega« ter »splošno zadovoljstvo«. Nekoliko nižjo povprečno oceno (SD = 4,1) je prejel dejavnik »komunikacija in informacije«, najnižjo povprečno oceno (SD = 4,0) pa sta prejela dejavnika »atmosfera in dobro počutje« ter »bivanje in življenje«. Statistično značilne razlike v zadovoljstvu starejših med raziskovalnima ustanovama niso bile ugotovljene (p = 0,133). Prav tako niso bile ugotovljene statistične razlike v zadovoljstvu z življenjem glede na glede na spol (p = 0,554) in starost (p = 0,108). Razprava in sklep: Zavedanje pomena zadovoljevanja potreb starejših znotraj domov starejših naj bo tudi v prihodnje pomembna odskočna deska za njihovo uresničevanje, s ciljem zadovoljstva starejših, ki iz različnih razlogov ne morejo bivati doma.
Ključne besede: kakovost, E-Qalin, oskrba, zadovoljstvo, domovi za starejše
Objavljeno v DKUM: 21.01.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (980,81 KB)

4.
Zadovoljstvo in odnosi med uporabniki, svojci in oskrbovalci v sklopu storitev Pomoč na domu v občinah Muta, Vuzenica in Radlje ob Dravi : magistrsko delo
Jasna Verdnik, 2024, magistrsko delo

Opis: Staranje prebivalstva povzroča velike demografske spremembe, posledica katerih je pojav novih oblik oskrbe starejših. Starejši se vedno bolj odločajo za staranje na svojem domu, kjer hočejo ohraniti svojo individualnost. V magistrskem delu smo raziskovali zadovoljstvo med vpletenimi znotraj storitev Pomoči na domu, kjer smo z izvajanjem pol strukturiranih intervjujev preučevali zadovoljstvo in odnose med uporabniki, svojci in zaposlenimi v treh sosednjih koroških občinah. Zanimalo nas je, kakšne odnose imajo le-ti med seboj in katere so spremembe, ki bi si jih želeli videti na področju domače socialne oskrbe. Uporabniki in svojci so precej zadovoljni s storitvami, zaposleni pa na delovnem mestu ne čutijo preobremenjenosti. Odnosi med njimi so odlični. Največ sprememb, ki jih intervjuvanci želijo, se nanašajo na ureditev sistema, s katerim je povezana višja plača in večje število oskrbovalk.
Ključne besede: starejši, staranje na domu, pomoč na domu, zadovoljstvo, dolgotrajna oskrba
Objavljeno v DKUM: 09.01.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

5.
Vpliv emocionalne inteligence na opravljanje poklica medicinske sestre
Lea Štumberger, 2024, diplomsko delo

Opis: Uvod: Emocionalna inteligenca je ključni dejavnik zadovoljstva pri delu, zlasti v poklicih, kot je zdravstvena nega, ki zahtevajo intenzivno medosebno interakcijo. Ta pregled literature identificira vpliv emocionalne inteligence na opravljanje poklica medicinskih sester in njen učinek na kakovost zdravstvene oskrbe. Metode: Izveden je bil pregled literature, v katerem so bile analizirane relevantne raziskave iz baz podatkov, kot so PubMed, CINAHL, SAGE, ScienceDirect, Web of Science, s poudarkom na raziskavah, objavljenih med leti 2014 in 2024. Podatke smo analizirali, ocenili moč dokazov in jih prikazali v sintezni tabeli, kar nam je omogočilo primerjalno obravnavo med posameznimi raziskavami. Rezultati: V končno analizo smo vključili sedem člankov, ki kažejo, da je višja emocionalna inteligenca povezana z večjim zadovoljstvom pri delu, boljšimi medosebnimi odnosi, večjo delovno učinkovitostjo in zmanjšano izgorelostjo. Medicinske sestre z višjo emocionalno inteligenco bolje obvladujejo stres in učinkoviteje komunicirajo. Razprava in zaključek: Pregled literature poudarja pomen emocionalne inteligence za večje zadovoljstvo pri delu in zmanjšanje izgorelosti med medicinskimi sestrami. Priporoča se vključitev treningov dviga čustvene inteligence v izobraževalne programe za izboljšanje delovnega okolja in kakovosti oskrbe pacientov. Za boljše razumevanje specifičnih elementov čustvene inteligence in razvoj učinkovitih intervencij so potrebne dodatne raziskave.
Ključne besede: emocionalna inteligenca, zadovoljstvo na delovnem mestu, medicinske
Objavljeno v DKUM: 11.12.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

6.
Vpliv prodajnega procesa poslovne programske opreme na uporabniško izkušnjo končnega poslovnega uporabnika
Nino Kaučič, 2024, magistrsko delo

Opis: V raziskavi smo se osredotočili na preučevanje vpliva osebnega svetovanja, jasnosti komunikacije in strokovnosti prodajnega osebja na uporabniško izkušnjo poslovnih uporabnikov programske opreme. Naš glavni namen je bil ugotoviti, kako ti dejavniki vplivajo na zadovoljstvo uporabnikov in njihove odločitve za nakup ter nadaljnjo uporabo programske opreme. Raziskavo smo izvedli s kvalitativno metodologijo, pri čemer smo analizirali transkripte poglobljenih intervjujev s poslovnimi uporabniki iz različnih industrijskih sektorjev. Cilj intervjujev je bil pridobiti vpogled v njihove resnične izkušnje, potrebe, pričakovanja in dojemanja, ki oblikujejo njihovo zadovoljstvo ali nezadovoljstvo s poslovno programsko opremo. Ugotovili smo, da je osebno svetovanje s strani prodajnih predstavnikov ključno za pozitivno uporabniško izkušnjo. Uporabniki so izrazili visoko stopnjo zadovoljstva z jasnostjo in transparentnostjo komunikacije ter strokovnostjo prodajnega osebja. Njihovo znanje in sposobnost prilagoditve informacij specifičnim potrebam uporabnikov sta bistveno prispevala k odločitvi za nakup in kasnejši uporabi programske opreme. Rezultati naše raziskave bodo imeli pomemben vpliv na strategije podjetij, ki razvijajo in tržijo poslovno programsko opremo. Poudarjajo potrebo po vlaganju v usposabljanje prodajnega osebja, da bi izboljšali njihovo tehnično znanje in komunikacijske veščine. Prav tako priporočamo vzpostavitev sistemov za zbiranje in upoštevanje povratnih informacij uporabnikov, kar lahko vodi k večjemu zadovoljstvu strank in izboljšanju produktov ter storitev. Z implementacijo teh ukrepov lahko podjetja izboljšajo svojo konkurenčnost na trgu, povečajo zvestobo strank in dosežejo boljše poslovne rezultate. Naša raziskava tako ponuja dragocene uvide za podjetja, ki želijo izboljšati svojo uporabniško izkušnjo in s tem dolgoročno uspešnost na trgu.
Ključne besede: uporabniška izkušnja, osebno svetovanje, jasnost komunikacije, strokovnost prodajnega osebja, poslovna programska oprema, zadovoljstvo strank, kvalitativna raziskava, poglobljeni intervjuji, prodajni proces, povratne informacije uporabnikov
Objavljeno v DKUM: 29.11.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (1,60 MB)

7.
Povezanost emocionalne inteligentnosti in modrosti z zadovoljstvom v romatičnih razmerjih v zgodnji in srednji odrasli dobi : magistrsko delo
Neja Križanec, 2024, magistrsko delo

Opis: Emocionalna inteligentnost si je na konceptualni ravni podobna z modrostjo. Oba konstrukta vključujeta napredne ravni čustvenega zavedanja in uravnavanja čustev, kar naj bi vzpodbujalo zadovoljstvo z romantičnimi odnosi. Obdobje zgodnje odraslosti je zaznamovano s pripravo na partnerstvo in straševstvo, v smeri razvijanja intimnosti, prevzemanja partnerskih obvez in oblikovanja stabilnih in trajnih romantičnih odnosov. Te naloge pa se še poglabljajo v obdobju srednje odraslosti. V naši raziskavi, kjer smo želeli ugotoviti kakšna je povezanost emocionalne inteligentnosti, modrosti in zadovoljstva v romantičnih razmerjih, v obdobju zgodnje in srednje odraslosti in ali sta emocionalna inteligentnost in modrost napovednika zadovoljstva v romantičnih razmerjih, je sodelovalo 213 udeležencev. Ugotovili smo, da sta emocionalna inteligentnost in modrost pozitivno povezana z zadovoljstvom v romantičnih razmerjih, in da je emocionalna inteligentnost pomemben napovednik zadovoljstva. Prav tako smo ugotovili, da prihaja do razlik v samoocenjevanju na dimenzijah emocionalne inteligentnosti, glede na spol. Pri tem se moški ocenjujejo višje na dimenziji samokontrola, ženske pa se ocenjujejo višje na dimenziji čustvenost. Na dimenziji čustvenost so vidne razlike tudi glede na starost, in sicer mlajši odrasli so se ocenjevali kot bolj čustvene kot srednji odrasli. V samoocenjeni modrosti ne opažamo razlik, glede na starost.
Ključne besede: emocionalna inteligentnost, modrost, zadovoljstvo z romantičnim razmerjem, srednja odraslost, zgodnja odraslost
Objavljeno v DKUM: 28.11.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (717,97 KB)

8.
Podpora organizacije pri preprečevanju izgorelosti med medicinskimi sestrami
Urška Jalen, 2024, magistrsko delo

Opis: Povzetek Organizacijska in institucionalna ozaveščenost, pozornost in prepoznavanje problema igrajo ključno vlogo pri spodbujanju dobrega počutja medicinskih sester. Spodbujanje avtonomije, zagotavljanje ustreznih virov in podpornega osebja ter ustvarjanje sodelovalnega delovnega okolja lahko pozitivno vplivajo na zadovoljstvo in dobro počutje zaposlenih. Magistrsko delo preučuje podporo, ki jo organizacije nudijo medicinskim sestram pri preprečevanju in obvladovanju izgorelosti. Cilj raziskave je oceniti učinkovitost trenutnih podpornih ukrepov in predlagati izboljšave. Rezultati ankete med diplomiranimi medicinskimi sestrami so pokazali nezadovoljstvo z obstoječimi oblikami podpore, ki so preveč splošne in nezadostne. Pomanjkanje dolgoročne podpore, omejena dostopnost do psihološkega svetovanja in nezadostno prepoznavanje subtilnih znakov izgorelosti so bili glavni problemi. Intervjuji so potrdili kvantitativne ugotovitve in dodali vpoglede v težave, kot so nezadostna angažiranost vodstva in neučinkovito prepoznavanje subtilnih znakov izgorelosti. Pomanjkljiva promocija obstoječih programov in omejena dostopnost do svetovalcev so prispevali k večjemu stresu zaposlenih. Na podlagi ugotovitev raziskave priporočamo večjo individualno podporo z uvedbo stalnih svetovalcev in mentorjev, izboljšanje prepoznavanja znakov izgorelosti z implementacijo proaktivnega pristopa, večjo angažiranost vodstva, ki naj zagotovi osebno podporo zaposlenim, ter boljšo promocijo in prilagoditev obstoječih programov za duševno zdravje, da bi le-ti postali bolj prepoznavni in učinkoviti. Trenutni ukrepi za podporo medicinskim sestram niso dovolj učinkoviti. Potrebne so spremembe, ki vključujejo večjo angažiranost vodstva, boljšo prepoznavnost znakov izgorelosti in izboljšanje obstoječih programov. . 
Ključne besede: Organizacija, izgorelost, medicinske sestre, zadovoljstvo, dobro počutje
Objavljeno v DKUM: 18.11.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

9.
Vpliv komunikacije na zadovoljstvo zaposlenih
Ana Mari Zobić, 2024, diplomsko delo

Opis: Ena od značilnosti vsake organizacije je dobro komuniciranje med zaposlenimi. Dobro komuniciranje v podjetju predstavlja organizaciji uspeh, saj zaposleni tako bolje delajo in si medsebojno pomagajo, zaradi česar pride tako do uspešnosti podjetja kakor tudi medsebojnega dobrega odnosa. Tisti ljudje, ki opravljajo svoje delo z veseljem, so bolj uspešni in dosegajo boljše rezultate. Komunikacija je nujno potrebna tako v vsakdanjem življenju kot tudi pri delu
Ključne besede: komunikacija, zadovoljstvo, zaposleni, motivacija
Objavljeno v DKUM: 18.11.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

10.
Analiza zadovoljstva zaposlenih v podjetju 3fs Nordic SI d. o. o.
Eva Bajželj, 2024, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava problematiko zadovoljstva zaposlenih na delovnem mestu v podjetju 3fs Nordic SI d.o.o. (v nadaljevanju 3fs). Namen dela je preučiti stopnjo zadovoljstva zaposlenih v obdobju petih let, od leta 2018 do 2022, ter identificirati glavne dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo in posledično na uspešnost podjetja. V teoretičnem delu se osredotočamo na obravnavanje različnih pojmov, ki se nanašajo na tematiko, kot je (ne)zadovoljstvo na delovnem mestu, obravnavali smo tudi elemente in dejavnike zadovoljstva. Nekaj besed smo namenili tudi delu od doma in pandemiji Covid-19. Področje praktične raziskave zajema analizo ankete s 47 vprašanji, ki je razdeljena na več sklopov, ki so povezani z zadovoljstvom na delovnem mestu. To so pomen dela, delovni pogoji, odnosi med sodelavci, možnosti za izobraževanje in napredovanje ter splošno počutje zaposlenih. Želja podjetja je bila prejeti grafični prikaz obširne ankete in deskriptivni opis določenih vprašanj, kar smo tudi opravili. V raziskavi so bile uporabljene različne metode, ki vključujejo pregled domače in tuje literature ter izvedbo anketiranja med zaposlenimi v podjetju. Pridobljeni podatki so bili obdelani s pomočjo pivotnih tabel in prikazani s pomočjo grafičnih prikazov, ki omogočajo vizualizacijo rezultatov in identifikacijo trendov v zadovoljstvu zaposlenih. Preko raziskave ugotavljamo, da pandemija ni imela negativnega vpliva na zadovoljstvo, temveč v določenih situacijah prav obratnega. Za vzdrževanje zadovoljstva zaposlenih smo podjetju predlagali, naj nadaljujejo z dobrim delom kot doslej.
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, zadrževanje kadrov, delovno okolje, motivacija, pandemija COVID-19
Objavljeno v DKUM: 15.11.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (4,16 MB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici