| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analysis of interactions of key stakeholders on B2C e-markets : agent based modelling and simulation approach
Aleksandar Marković, Sava Čavoški, Andrej Novović, 2016, izvirni znanstveni članek

Opis: Background/purpose: This paper discusses the application of ABMS - agent-based modelling and simulation in the analysis of customer behaviour on B2C e-commerce websites as well as in the analysis of various business decisions upon the effects of on-line sales. The continuous development and dynamics in the field of e-commerce requires application of advanced decision-making tools. These tools must be able to process, in a short time period, a large amount of data generated by the e-commerce systems and enable the use of acquired data for making quality business decisions. Methodology: The methodology of the agent-based simulation used in this paper may significantly enhance the speed and quality of decision making in electronic trade. The models developed for the needs of this research aim to improve the use of practical tools for the evaluation of the B2C online sales systems in that they allow for an investigation into the outcomes of varied strategies in the e-commerce site management as regards customer behaviour, website visits, scope of sales, income earned, etc. Results: An agent-based simulation model developed for the needs of this research is able to track the interactions of key subjects in online sales: site visitors - prospective consumers, sellers with different business strategies, and suppliers. Conclusion: Simulation model presented in this paper can be used as a tool to ensure a better insight into the problem of consumer behavior on the Internet. Companies engaged in the B2C e-commerce can use simulation results to better understand their consumers, improve market segmentation and business profitability and test their business policies.
Ključne besede: ABMS, B2C, e-commerce, website, customer behavior
Objavljeno v DKUM: 28.11.2017; Ogledov: 1966; Prenosov: 158
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
SISTEMI SPLETNEGA TRGOVANJA NA PRIMERIH GBD ON-LINE IN E*TRADE WEBSITE
Leon Ozmec, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga z naslovom Sistemi spletnega trgovanja na primerih GBD On-Line in E*TRADE Website, je razdeljena na pet poglavij in sklep. V uvodnem delu je opredeljena problematika diplomskega dela, njeni cilji, omejitve in predvidene metode dela. V drugem poglavju je zajeta opredelitev sistemov za spletno trgovanje. Poglavje se začne z zgodovino borze in zajema obdobje od prvih zametkov borzništva v stari Grčiji do elektronskega borznega poslovanja v Sloveniji. V tem poglavju je še razloženo spletno borzno posredništvo doma in v tujini ter primerjava spletnega borznega trgovanja s klasičnim. V osrednjem delu diplomskega dela je obširna raziskava dveh spletnih trgovalnih sistemov domačega in tujega ponudnika. Predstavljene so družbe teh sistemov, njihovo poslovanje ter deleži v primerjavi s konkurenti. V obeh primerih je opisana varnost, ki jo borzni posrednik nudi uporabnikom in tehnične specifikacije, ki so potrebne za normalno trgovanje oziroma investiranje. Raziskava vključuje tudi rokovanje in nenazadnje tudi uporabnost trgovalnih platform. Detajlno sta opisani tehnična in temeljna analiza, ki se ju je mogoče poslužiti z uporabo domačega in tujega spletnega trgovalnega sistema. Podpoglavje Zakonodaja vsebuje posnetek stanja zakonodaje, ki je trenutno v veljavi, napotke ter nasvete trgovalcem in investitorjem z davčnega vidika. Pri zakonodaji spletnega trgovalnega sistema E*TRADE Website je predstavljena še metoda, ki uporabniku omogoča legalno izogibanje 40% davka od dobička izvedenih finančnih instrumentov in prikazovanje negativne davčne osnove davčnemu organu. Predstavljena je podpora spletnih borznih posrednikov in v skladu s tem tudi njihov cenik storitev. Zadnji del diplomskega dela zajema primerjavo obeh spletnih trgovalnih sistemov in sklep. Sistema sta vrednotena in ocenjena na vsaki točki posebej tako s stroškovnega in tehničnega kot uporabniškega vidika. Podane so tudi smernice za domačega ponudnika in v sklepu priporočila za začetnika, ki se prvič podaja na borzne trge.
Ključne besede: spletni trgovalni sistem, borza, zgodovina borzništva, trgovanje, investiranje, borzni posrednik, davek od dobička, E*TRADE Website, GBD On-Line, temeljna analiza, tehnična analiza.
Objavljeno v DKUM: 26.08.2010; Ogledov: 3533; Prenosov: 269
.pdf Celotno besedilo (2,46 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici