| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
STRATEGIJA MEDNARODNEGA TRŽNEGA DELOVANJA VISOKOTEHNOLOŠKIH PODJETIJ V PROCESU INTERNACIONALIZACIJE
Damjana Matavž, 2016, magistrsko delo

Opis: Narava tehnološko sestavljenih izdelkov zahteva dinamičen razvoj in gradnjo strategij mednarodnega tržnega delovanja podjetja z nadzorom ključnih sprememb v okolju in podjetju. Tveganje delovanja podjetja na mednarodnih trgih ni povezano le z odločitvijo izvedbe internacionalizacije, temveč tudi s strategijami delovanja na vsakem od izbranih trgov. Na najpomembnejše vprašanje internacionalizacije visokotehnoloških podjetij, vprašanje o načinu vstopa na tuje tržišče in vprašanje o metodah predstavitve prodajnega programa odjemalcem, je mogoče odgovoriti z univerzalnim modelom internacionalizacije, ki zagotavlja želeno rast in razvoj z gradnjo tesnega in osebnega stika prodajalca s kupcem, kar podjetje doseže z osebno direktno prodajo in gradnjo dolgoročnih odnosov s kupci. Z različnimi metodami utrjevanja tržne pozicije podjetja in izdelka, visokotehnološko podjetje gradi in razvija nove možnosti razširitve prodajnega programa, večjo prepoznavnost podjetja, dosega večji obseg prodaje, z večjim zadovoljstvom kupcev pa tudi utrjuje trajno sodelovanje z njimi. Aktivnosti pravilnega in uspešnega vstopa ter delovanja podjetja na trgu so povezane s spektrom različnih menedžerskih znanj, zato sodobna visokotehnološka podjetja vlagajo veliko časa in napora v poglabljanje znanja o trženju in razvoju odnosov s kupci, saj odlično znanje prodajalcev in povezanost s kupci podjetju prinese želene uspehe. Menedžment visokotehnološkega podjetja se zaveda, da so dobri, usposobljeni in motivirani zaposleni ključ realizacije ambicioznih ciljev podjetja.
Ključne besede: internacionalizacija, strategije podjetja, vstopne metode, direktna prodaja, osebna prodaja, visokotehnološko podjetje, management prodaje
Objavljeno v DKUM: 08.07.2016; Ogledov: 1408; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici