| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE V MOTORISTIKI
Žiga Štandeker, 2010, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomski nalogi je predstavljeno trenutno stanje uporabe informacijskih in komunikacijskih tehnologij, ki se uporabljajo v motociklizmu, ter kaj nam na tem področju prinaša prihodnost. Izdelali in predstavili smo aplikacijo za pametno mobilno napravo z operacijskim sistemom Windows Mobile, ki bo v veliko pomoč voznikom motornih koles. Aplikacija ima poudarek predvsem na varovanju samega motocikla, prav tako pa izvaja statistiko raznih parametrov kot sta hitrost in delovanje sil. Raziskali smo tudi možne nadgradnje aplikacije, da bi lahko pripomogla tudi k večji varnosti motorista.
Keywords: Motoristika, vseprisotni informacijski sistemi, pametne mobilne naprave, sledenje, GPS.
Published: 08.12.2010; Views: 1557; Downloads: 107
.pdf Full text (2,42 MB)

2.
VSEPRISOTNI SISTEMI ZA TURISTE
Marko Žorman, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomski nalogi smo se osredotočili na vseprisotne sisteme v računalništvu in kako se ti razvijajo ter spreminjajo za namen uporabe v turizmu. Turistična industrija je velika priložnost za uporabo mobilnih storitev, saj turisti pričakujejo vedno nove možnosti in storitve, ki jim prinašajo potrebne informacije preko mobilnih naprav. Predstavili smo pregled obstoječih storitev za pomoč turistu na mobilnih platformah ter dobre in slabe lastnosti obstoječih aplikacij. V praktičnem delu naloge smo predstavilli prototip aplikacije, njeno strukturo in razvoj na platformi Android.
Keywords: vseprisotni sistemi, platforma Android, turisti, mobilne aplikacije
Published: 21.09.2011; Views: 1716; Downloads: 117
.pdf Full text (1,74 MB)

3.
UPORABA VSEPRISOTNIH INFORMACIJSKIH REŠITEV PRI REKREACIJI
Igor Krumpak, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomski nalogi smo predstavili trenutne informacijske rešitve za podporo rekreacij, in sicer gre za namenske naprave ali programe, ki športnikom med rekreacijo posredujejo podatke o le-tej. Obstoječe rešitve smo analizirali, izpostavili njihove prednosti in slabosti ter predlagali možne izboljšave. Prav tako smo izdelali lastno rešitev, ki je te izboljšave vsebovala. Način same izdelave, uporabljena orodja in tehnologije smo opisali v tej diplomski nalogi.
Keywords: rekreacija, Android, vseprisotni informacijski sistemi, mobilne aplikacije, lokacijske storitve
Published: 21.09.2011; Views: 2204; Downloads: 126
.pdf Full text (1,58 MB)

4.
INTEGRACIJA UPORABNIKOV V PROCES NAČRTOVANJA INTERAKCIJ VSEPRISOTNIH SISTEMOV
Damjan Obal, 2013, doctoral dissertation

Abstract: V doktorski disertaciji razvijemo hibridno metodologijo EPUI, namenjeno načrtovalcem interakcij vseprisotnih sistemov. Metodologija služi kot povezovalni člen med participatornim načrtovanjem in načrtovanjem interakcij za področje vseprisotnih sistemov. Načrtovalcem pomaga integrirati uporabnike kot aktivne sodelujoče v vse faze načrtovanja, od konceptualizacije do priprave prototipov in izvedbe testiranj. Metodologija služi kot krovni proces, ki deluje v sinhronizaciji z obstoječimi načrtovalskimi in razvojnimi procesi. Njen namen je predvsem vzpostavitev okolja sodelovanja, v katerem lahko izvedemo produktivno participatorno načrtovanje. Metodologija je sestavljena iz štirih nelinearnih faz: raziskovanja, sodelovanja, razumevanja in integracije. Skupaj z metodologijo smo razvili tudi niz konkretnih metod in orodij za participatorno načrtovanje in razvoj z vključevanjem vseh ključnih deležnikov. Pomemben del metodologije sta predvsem aktivna participacija tako uporabnikov kot načrtovalcev in implementacija elementov iger v načrtovalsko prakso. Metodologijo smo preverili v štirih eksperimentih, kjer smo skupaj z deležniki razvijali uporabniške vmesnike vseprisotnih sistemov. Dokazali smo izboljšanje uporabniške izkušnje in hkrati zmanjšanje resursov, potrebnih za razvoj končnih izdelkov.
Keywords: načrtovanje interakcij, vseprisotni sistemi, uporabniški vmesniki, participatorno načrtovanje, uporabniško usmerjeno načrtovanje, k človeku usmerjeno načrtovanje, elementi iger, merjenje uporabnosti, uporabniška izkušnja, interakcija človeka z računalnikom, integracija.
Published: 11.09.2013; Views: 1656; Downloads: 274
.pdf Full text (7,27 MB)

Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica