SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RACIONALIZACIJA PRODAJNE LOGISTIKE V PODJETJU UNIOR D.D.
Bojan Dečar, 2009, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu sem predstavil poslovno logistiko in njeno vpetost v poslovne procese. Posebej sta obdelani vrednostna in oskrbna veriga. Pomembna ugotovitev je, da so logistični stroški zelo pomembni in večkrat tudi odločilni za uspešnost podjetja. Poglavitni cilj logistike kot komponente integralnega logističnega managementa je, da skrajša čas celotne oskrbne verige. V tretjem poglavju sem predstavil podjetje Unior d.d. in njegove programe. Podjetje ima pet zaokroženih programov. Štirje programi so v kovinskopredelovalni branži. Peti program pa je posegel v terciarni sektor, saj se ukvarja s turizmom. Za obravnavo sem izbral program »Ročno orodje«. V empiričnem delu naloge pa sem na konkretnem primeru predstavil problem prodajne logistike s predlogom racionalizacije. S pomočjo simulacij sem izdelal primerjavo med obstoječim in predlaganim sistemom. Ob koncu sem predstavil nekatere predloge racionalizacije.
Ključne besede: prodajna logistika, stroški logistike, vrednostna veriga, racionalizacija logistike
Objavljeno: 03.12.2009; Ogledov: 2183; Prenosov: 252
.pdf Celotno besedilo (553,53 KB)

2.
INTEGRACIJA TEHNOLOŠKIH REŠITEV ELEKTRONSKE KOMUNIKACIJE MED PARTNERJI
Jurij Višnar, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: Podjetja se soočajo s hitrim razvojem informacijske tehnologije in posledično tudi z večanjem izdatkov za zagotavljanje ustrezne ravni informatizacije poslovnih procesov. V izvedbo jih prisili trg, pa čeprav ni neposredne ekonomske upravičenosti. Ideja je raziskati možnost povezave več podjetij, ki delujejo na podobnem tržišču (npr. avtomobilska industrija) in vpeljevanje skupnih IT rešitev, posledično nižanje stroškov in zagotavljanje rentabilnosti investicij. Sodelovanje med podjetji lahko zajema tako najem ali nakup skupne strojne opreme, licenčne programske opreme, vzdrževanja in vzdrževalnih pogodb. Kot skupina podjetij lahko doseže boljša pogajalska izhodišča glede cen in morebitne implementacije orodij višjega cenovnega razreda, kot bi lahko dosegalo vsako podjetje posebej. V nadaljevanju povezava podjetij prinaša poenotenje uporabljenih produktov in s tem niža stroške izobraževanja. Omogoča kadrovsko optimizacijo, saj ni več potrebe po generalizaciji znanja v vsakem podjetju, ampak se kadri specializirajo za posamezen segment in opravljajo delo v vseh podjetjih konzorcija. Poenotenje poslovnih procesov nabave med podjetji v skupini lahko na trgu doseže implementacijo skupne informacijske rešitve, v katero se bodo imeli interes vključiti njihovi dobavitelji, saj parcialne rešitve ne bi dosegale zadostnega prometa. Dodaten izziv za IT v podjetjih je obvladovanje in možnost integracije različnih produktov z ERP sistemi, celovit nadzor nad tokom podatkov med aplikacijami in elektronska izmenjava dokumentov s poslovnimi partnerji.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, poslovni procesi, zakonodaja, vrednostna veriga
Objavljeno: 22.02.2012; Ogledov: 1138; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (3,21 MB)

3.
Management vrednosti : visokošolski učbenik za predmet Management vrednosti (UN)
Brane Semolič, Iztok Palčič, 2008, univerzitetni, visokošolski ali višješolski učbenik z recenzijo

Ključne besede: management, vrednostna veriga, analiza vrednosti, visokošolski učbeniki
Objavljeno: 05.06.2012; Ogledov: 1130; Prenosov: 111
URL Povezava na celotno besedilo

4.
Primerjava vrednostne verige standardnih in nestandardnih storitev v izbrani špediciji
Andreja Pečnik, 2012, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo temelji na teoretičnih spoznanjih različnih avtorjev in na praktičnem delu, sestavljenem iz konkretnih primerov. V uvodu je opredeljeno področje, ki je predmet raziskave, predstavljeni so cilji, rezultati in predlagane metode magistrskega dela. V teoretičnem delu smo opredelili na organizacijo in potek procesov standardnih in nestandardnih storitev, hkrati pa smo povzeli spoznanja po različnih avtorjih. Nato sta v nadaljevanju podrobnejše predstavljeni vrednostna veriga organizacije cestnega prometa in vrednostna veriga organizacije zbirnega prometa. Dve vrsti organizacije smo med seboj primerjali in analizirali, saj gre za podobno organizacijo, vendar dve različni vrsti storitev. Predstavili smo tudi rezultate primerjave in analize vrednostnih verig, ter predstavili podjetje Intereuropa, d. d. in logistične stroške, ki nastajajo v različnih fazah procesa organiziranja. V zadnjem delu pa smo predstavili predloge izboljšav, rezultate primerjave in ocenili stopnjo izboljšav v prihodnosti.
Ključne besede: organizacija, transport, vrednostna veriga, stroški, logistični procesi.
Objavljeno: 16.02.2013; Ogledov: 929; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

5.
Analiza vrednostne verige z vidika managementa vrednosti na primeru podjetja Kotis
Katja Kropec, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo obravnavali analizo vrednostne verige podjetja Kotis in pri tem uporabili znanja iz projektnega managementa in managementa vrednosti. Naš glavni namen je bil najti rešitev, kako bi dodali vrednost storitvi, ki jo podjetje nudi porabnikom. Raziskavo smo pričeli z analizo izbranega podjetja. Podrobneje smo analizirali vrednostno verigo podjetja in ob tem spoznavali, katera področja vrednostne verige so za porabnika njihove storitve pomembnejša. Nato smo predlagali rešitve, s katerimi bi dodali storitvi večjo vrednost. S pomočjo analize smo pridobili najustreznejšo rešitev, ki smo jo ovrednotili, in podali predlog projekta, s katerim bi rešitev realizirali. Pri raziskavi so imeli posebno vlogo: vrednostna veriga, projektni management in management vrednosti. Temelj naše naloge je bil raziskati vrednostno verigo podjetja Kotis, da bi našli njena šibka področja in jih skušali izboljšati. Projetni management nam je pomagal pri načrtovanju in izvajanju sprememb v izbranem podjetju. Znanja s tega področja smo uporabili tudi pri izdelavi predloga projekta. Management vrednosti pa nam je podal sistemsko in metodološko podporo za proučevanje in izboljševanje vrednosti storitve podjetja.
Ključne besede: Management vrednosti, projektni management, vrednostna veriga, funkcije, projekt.
Objavljeno: 14.02.2013; Ogledov: 2039; Prenosov: 221
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)

6.
ANALIZA HORIZONTALNIH IN VERTIKALNIH MEJ IZBRANEGA PODJETJA
Aleksander Majerič, 2016, diplomsko delo

Opis: Horizontalne meje podjetja določa njegova sposobnost proizvajanja količine in raznovrstnosti izdelkov ali storitev. Vertikalne meje podjetja določajo vse aktivnosti podjetja, primarne ki zagotavljajo izdelavo in distribucijo, ter podporne ki omogočajo nemoteno delovanje vseh poslovnih funkcij v podjetju.
Ključne besede: Horizontalne meje, vertikalne meje, Porterjeva vrednostna veriga, naredi-kupi, ekonomija obsega, razpona, učenja
Objavljeno: 25.05.2017; Ogledov: 301; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici