| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA LETNE PORABE PREHRAMBNIH IZDELKOV PREBIVALCEV V SLOVENIJI
Irena Gregorinčić, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem analizirala vedenje porabnikov- prebivalcev Slovenije pri letni porabi prehrambnih izdelkov v zadnjih dvanajstih letih. Podatki, namenjeni javnosti, so pokazali, da se je poraba skoraj vseh prehrambnih izdelkov zmanjšala. Leta 2007 se je začela svetovna ekonomska kriza, ki je zajela tudi Slovenijo, prav tako je znano, da se indeks staranja prebivalstva v Sloveniji veča. Na osnovi podatkov, ki so namenjeni javnosti, kot so bruto družbeni proizvod, zaposlenost, ter indeks staranja prebivalcev in izdatki gospodinjstev za življenjske potrebščine, sem ugotavljala v kolikšni meri so ti dejavniki vplivali na zmanjšano porabo prehrambnih izdelkov prebivalcev v Sloveniji. Raziskovanje je pokazalo, da je nakupno vedenje prehrambnih izdelkov Slovencev v največji meri pod vplivom družbe in skupin, prav tako pa je na zmanjšano porabo nekaterih prehrambnih izdelkov v zadnjih dvanajstih letih vplivala tudi ekonomska kriza in vse več starejšega prebivalstva.
Ključne besede: vedenje porabnikov, raziskovanje marketinga, vplivi na vedenje porabnikov, prehrambni izdelki
Objavljeno v DKUM: 27.06.2016; Ogledov: 889; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

2.
ZADOVOLJSTVO GOSTOV S POMURSKIMI GOSTILNAMI
Renata Stanko, 2010, diplomsko delo

Opis: Ljudje smo različni. Različno vrednotimo in ocenjujemo iste stvari. Imamo različne okuse, različne zahteve, obenem pa imamo svoja pričakovanja. Od gostincev in pri njih zaposlenih pričakujemo, da bodo poznali naše zahteve in pričakovanja ter jih brezhibno zadovoljili. Še posebej, ker so nas k njim napotili naši prijatelji oz. družina, ki so bili zelo zadovoljni ali zato, ker je od naše prisotnosti v gostilni odvisen naš družbeni položaj. Prenos informacij med prijatelji in družinskimi člani o gostilni so najpogostejše informacije o gostilni. Za gostince je to brezplačna reklama, ki pa se ne sme izneveriti. Le redki bomo gostincu zaupali, kaj je bilo narobe, bomo pa to povedali drugim. Težko je delati z ljudmi, še posebej, če so vsak dan drugi. Drugi gostje in drugi sodelavci. Zato si gostinci prizadevajo, da pridobijo stalne goste, katerih potrebe in zahteve poznajo in jih zato lažje izpolnijo. Težko se je dati na ogled, vendar je to način, da izveš pomanjkljivosti in dobiš priložnost, da jih odpraviš. Pri gostih pa je to priložnost, da gostincu zaupajo, kaj pogrešajo, kaj pričakujejo in mu izrazijo priznanje. Sodelavci gostinca predstavljajo pomemben del spoznavanja in zadovoljevanja potreb gosta. Če zahteve gosta poznajo, če gostje poznajo njihovo delo, je veliko lažje ohranjati tisto, kar je dobro, in odpravljati napake.
Ključne besede: vedenje porabnikov, potrebe, motivi, stališča, osebnost, življenjski stil, kultura, skupine, družina, osebni vpliv, situacijski vplivi.
Objavljeno v DKUM: 04.02.2011; Ogledov: 2394; Prenosov: 129
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.79 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici