2.
ZADOVOLJSTVO GOSTOV S POMURSKIMI GOSTILNAMIRenata Stanko, 2010, undergraduate thesis
Abstract: Ljudje smo različni. Različno vrednotimo in ocenjujemo iste stvari. Imamo različne okuse, različne zahteve, obenem pa imamo svoja pričakovanja.
Od gostincev in pri njih zaposlenih pričakujemo, da bodo poznali naše zahteve in pričakovanja ter jih brezhibno zadovoljili. Še posebej, ker so nas k njim napotili naši prijatelji oz. družina, ki so bili zelo zadovoljni ali zato, ker je od naše prisotnosti v gostilni odvisen naš družbeni položaj.
Prenos informacij med prijatelji in družinskimi člani o gostilni so najpogostejše informacije o gostilni. Za gostince je to brezplačna reklama, ki pa se ne sme izneveriti. Le redki bomo gostincu zaupali, kaj je bilo narobe, bomo pa to povedali drugim.
Težko je delati z ljudmi, še posebej, če so vsak dan drugi. Drugi gostje in drugi sodelavci. Zato si gostinci prizadevajo, da pridobijo stalne goste, katerih potrebe in zahteve poznajo in jih zato lažje izpolnijo. Težko se je dati na ogled, vendar je to način, da izveš pomanjkljivosti in dobiš priložnost, da jih odpraviš. Pri gostih pa je to priložnost, da gostincu zaupajo, kaj pogrešajo, kaj pričakujejo in mu izrazijo priznanje.
Sodelavci gostinca predstavljajo pomemben del spoznavanja in zadovoljevanja potreb gosta. Če zahteve gosta poznajo, če gostje poznajo njihovo delo, je veliko lažje ohranjati tisto, kar je dobro, in odpravljati napake.
Keywords: vedenje porabnikov, potrebe, motivi, stališča, osebnost, življenjski stil, kultura, skupine, družina, osebni vpliv, situacijski vplivi.
Published in DKUM: 04.02.2011; Views: 2395; Downloads: 129
This document has many files! More...