| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Volilna kampanja za volitve v Evropski parlament 2009: Uporaba interneta v namene političnega komuniciranja
Monika Hlevnjak, 2009, diplomsko delo

Opis: Uporaba interneta je postala eno najpomembnejših orodij političnega komuniciranja med politično in volilno kampanjo. V nalogi so predstavljeni teoretična izhodišča in obstoječe študije, ki se navezujejo na politično komuniciranje, najpogosteje uporabljene internetne tehnologije in storitve za namene politične kampanje ter značilnosti volitev v Evropski parlament, ki so imele potencialni vpliv na potek spletnega političnega komuniciranja med slovensko volilno kampanjo za Evropske volitve 2009. Slednjo smo preučevali z vidika spletne razširjenosti in izpolnjevanja spletnih političnih funkcij informiranja, dvosmerne komunikacije ter samopromocije in mobilizacije volivcev. Na podlagi pridobljenih podatkov smo ugotovili, da so volilna spletna mesta političnih strank in kandidatov v času kampanje za Evropski parlament delovala kot dodatna informacijsko-komunikacijska platforma s sicer raznoliko ponudbo, vendar brez dejanskih potencialov za vplivanje na uspešnost strank in njihovih kandidatov na volitvah.
Ključne besede: politično komuniciranje, volilna kampanja, internet, evropske volitve, spletna stran, Facebook
Objavljeno: 17.11.2009; Ogledov: 2201; Prenosov: 383
.pdf Celotno besedilo (995,56 KB)

2.
ANALIZA ARGUMENTACIJE NA ŽUPANSKIH VOLITVAH 2010
Jasmina Godec, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: Argumentacija kot logično veljavno sklepanje v družbenem političnem življenju, bi morala biti nesporen in osrednji instrument slehernega županskega kandidata, s poglavitnim ciljem: prepričati občane in občanke s svojimi stališči. Na ta način naj bi mu občanke in občani tudi zaupali vodenje mesta. V diplomski nalogi v teoretičnem okviru najprej obravnavamo retoriko in argumentacijo. Nato predstavimo uporabo retorike v političnem prostoru, se seznanimo s stanjem argumentacije v političnem in javnem prostoru na splošno. Sledi empirični del, ki vsebuje analizo retoričnih in argumentativnih elementov govorov in besedil Tomaža Kanclerja ter Franca Kanglerja, v času volilne kampanje v različnih medijih na vodilno temo Evropska prestolnica kulture. Na osnovi analize argumentov po Toulminovem modelu, smo glede na kriterije veljavne argumentacije ocenili, da gre za izjemno nekvalitetno argumentacijo, ki vsebuje ceneno retoriko, populizem in demagogijo. Ob tej ugotovitvi je sila zaskrbljujoče tudi dejstvo, da kandidat kljub navedenemu, s tovrstnim načinom lahko doseže zmago na županskih lokalnih volitvah, kot je razvidno iz našega pričujočega dela.
Ključne besede: retorika, argumentacija, Toulmin, volilna kampanja, Franc Kangler, Tomaž Kancler, Evropska prestolnica kulture.
Objavljeno: 22.09.2011; Ogledov: 9704; Prenosov: 177
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

3.
4.
Odnosi z javnostmi na področju medijskih kampanj
Katja Rigler, 2017, magistrsko delo

Opis: V nalogi sem razčlenila in predstavila odnose z javnostmi v splošnem, njihove programe, tehnike in zgodovino. Zanima nas kaj to področje je in s čim se ukvarja, da lahko v nadaljevanju iz njega izhajamo. Osrednja tema so medijske kampanje, ki sem jih najprej opisala v širšem kontekstu, kasneje pa sem se osredotočila na volilne kampanje. Kot primer analize sem uporabila letošnjo predsedniško volilno kampanjo v Združenih državah Amerike. Celotno nalogo sem želela povezati z mediji - zakaj so pomembni, kako delujejo, kakšno vlogo imajo, to pa me je zelo zanimalo predvsem pri kampanji Trumpa in Clintonove. Tako odnosi z javnostmi kot kakršnekoli kampanje temeljijo na uporabi medijev in z njihovo pomočjo dosegajo cilje. Na podlagi teoretičnih izhodišč in preverjenih platform sem v empiričnem delu podala svoj predlagan model medijske kampanje. Vključuje potrebne korake do uspešne kampanje in lahko služi kot dodatna informacija oziroma nasvet.
Ključne besede: odnosi z javnostmi, medijske kampanje, volilne kampanje, predsedniška volilna kampanja v ZDA, model medijskih kampanj, volilni sistem v ZDA.
Objavljeno: 06.04.2017; Ogledov: 625; Prenosov: 111
.pdf Celotno besedilo (2,40 MB)

Iskanje izvedeno v 0.13 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici