| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 179
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Vpliv nekaterih dejavnikov na uspešnost trenerjev juda
Nuša Lampe, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomskega dela je bil preučiti, kako operativni dejavniki vplivajo na uspešnost dela trenerjev v športni organizaciji. Raziskava je bila izvedena v Judo klubu Golovec, pri čemer smo preiskovali vpliv načrtne skrbi nadrejenih za napredek in razvoj, sodelovanja med trenerji v klubu ter tedenskih sestankov tima trenerjev. Metoda raziskave je vključevala spletno anketiranje in statistično analizo, vključno s testiranjem hipotez. Rezultati niso pokazali statistično pomembnih povezav med navedenimi dejavniki in uspešnostjo trenerjev. Za bolj zanesljive ugotovitve bi bilo potrebno razširiti vzorec anketirancev ter preiskati dodatne dejavnike. Kljub temu pa raziskava predstavlja izhodišče za nadaljnje raziskave in bolj podrobno analizo vpliva dejavnikov na uspešnost trenerjev.
Keywords: vodenje, vodja, športna organizacija, uspešnost pri delu, razvoj kadrov
Published in DKUM: 09.04.2024; Views: 27; Downloads: 2
.pdf Full text (512,41 KB)

2.
Redni letni razgovori v podjetju ghp group d.o.o.
Nastia Arambašić, 2024, master's thesis

Abstract: Podjetje GHP Group, d. o. o., je mlado in redne letne razgovore izvajajo zadnjih nekaj let. Ravno to nas je spodbudilo k raziskavi, kako zadovoljni so zaposleni v podjetju z njihovim izvajanjem, ali jih smatrajo kot koristne, kakšen je njihov odnos do vodje in kaj sledi po izvedenem rednem letnem razgovoru. Cilj magistrskega dela je raziskati odnos zaposlenih v podjetju GHP Group, d. o. o., do rednih letnih razgovorov. Magistrsko delo sestavljata teoretični in empirični del. V prvem, teoretičnem delu smo predstavili pojem redni letni razgovor, namen in cilj rednih letnih razgovorov, postopek uvedbe rednih letnih razgovorov v podjetje, prednosti, vsebino, pripravo in izvedbo rednih letnih razgovorov. Nato smo opisali aktivnosti po opravljenem rednem letnem razgovoru in kaj se dogaja v obdobju do naslednjega rednega letnega razgovora. V drugem, empiričnem delu smo predstavili raziskavo, ki je temeljila na mnenju zaposlenih o rednih letnih razgovorih v podjetju GHP Group, d. o. o. Za raziskavo smo uporabili metodo anketiranja. Kot inštrument smo uporabili anketni vprašalnik (Priloga 1), ki je vseboval 11 vprašanj. Anketo smo izdelali s pomočjo spletnega orodja 1ka, anketirali pa smo zaposlene v različnih oddelkih podjetja GHP Group, d. o. o. Ugotovili smo, da so zaposleni v posameznem oddelku zadovoljni z izvajanjem rednih letnih razgovorov, prav tako so zadovoljni s svojimi vodji in menijo, da izvajanje rednih letnih razgovorov podjetju prinaša koristi. Kljub temu pa vedno obstaja prostor za izboljšave.
Keywords: redni letni razgovor, vodja, zaposleni, podjetje
Published in DKUM: 05.04.2024; Views: 34; Downloads: 2
.pdf Full text (1,44 MB)

3.
Vpliv vodenja na absentizem : diplomsko delo visokošolskega študijskega programa Varnost in policijsko delo
Rok Stepišnik, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava problem absentizma in njegov vpliv na organizacije, podjetja ter posameznike. Poudarja, da je absentizem družbeni, ekonomski in pravni problem, ki se lahko pojavlja iz različnih razlogov, vključno z zdravstvenimi, ekonomskimi in kulturnimi vplivi. V diplomskem delu je podano, kako vodenje in menedžment organizacije močno vplivata na pojav absentizma ter kako se s tem problemom ukvarjajo delodajalci in organizacije. Osredotoča se tudi na javni sektor, kjer človeški kapital velja za ključni dejavnik uspeha. Izpostavljene so povezave med absentizmom, nagrajevanjem delovne uspešnosti v javni upravi ter sistemom plač. Analiziran je poklic policista in primerjane razlike v absentizmu z drugimi poklici ter plače policistov. V diplomskem delu je raziskan tudi vpliv vodenja na absentizem ter analiziran odnos vodij do odsotnih zaposlenih oziroma tistih, ki so pogosteje v bolniškem staležu. Naslovili smo problematiko subjektivnosti in neustreznih meril pri ocenjevanju delovne uspešnosti ter se dotaknili povezave med načinom vodenja in pogostostjo odsotnosti z dela. Metodološko je diplomsko delo deskriptivno, proučuje zakone in pravne akte ter se opira na dogmatično, aksiološko, jezikovno in teleološko metodo raziskovanja. S primeri in z analizami skuša raziskati vzroke in posledice absentizma ter v tej zvezi predlagati možne rešitve zlasti v javnem sektorju. Kot morebitno težavo pri pisanju diplomskega dela smo izpostavili razlikovanje organizacij in sektorjev, kar lahko vpliva na raziskave in analize.
Keywords: vodenje, vodja, policija, management, absentizem, diplomske naloge
Published in DKUM: 20.03.2024; Views: 102; Downloads: 28
.pdf Full text (1,21 MB)

4.
Managerski vidiki optimizacije poslovanja v podjetju x
Aleš Turk, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V pričujočem diplomskem delu z naslovom Managerski vidiki optimizacije poslovanja v podjetju x bo bralec seznanjen s teoretičnimi vidiki uspešnega managerja in managerskih pristopov, v drugem delu bodo teoretična znanja uporabljena kot predlog optimizacije poslovanja enega največjih slovenskih podjetij v panogi. Teoretični del se osredotoča predvsem na managerja kot osebo. Predstavljen je pomen vizije in kulture, ki ju mora vodstvo podjetja vzpostaviti kot ključ za uspešno izvrševanje ciljev na vseh nivojih podjetja. V nadaljevanju se delo osredotoči na lastnosti, značilnosti in sposobnosti managerja ter na način vodenja in usmerjanja zaposlenih, da podjetje uspešno sledi skupni viziji in deluje v okviru podjetniške kulture podjetja. Opredeljene so tudi glavne funkcije managementa, kot so načrtovanje, izvedba, kontroliranje in popravljanje napak, ki temeljijo na t. i. Demingovem krogu in je v tem delu razširjeno z različnimi teorijami, predstavlja pa ključ do uspeha. V drugem delu je predstavljena dejavnost storitvenega podjetja x, nato pa se osredotočimo na tri segmente dejavnosti omenjenega podjetja, to so portfelj naročnikov, vodenje srednjega managementa in končni izvajalci – čistilci, pri čemer skozi posnetek stanja podamo predloge za njihovo optimizacijo. V zaključku se dotaknemo prihodnosti oz. pričakovanj glede prihodnosti v obravnavani panogi, katerih zametki se že kažejo na tehnološko naprednejših kontinentih, in jih podpremo s finančnimi učinki na delovanje podjetja ob implementaciji nove tehnologije na slovenskem trgu.
Keywords: manager, vodja, optimizacija, izboljšave
Published in DKUM: 16.02.2024; Views: 173; Downloads: 37
.pdf Full text (1,07 MB)

5.
Pristopi k vodenju uspešnih podjetij
Urška Klopčič, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Vsako podjetje si želi v svojem delovanju in poslovanju doseči maksimalno zmogljivost in dobiček ter uspeh na splošno. Pomembni elementi, ki k sami uspešnosti poslovanja pripomorejo, so predvsem dober vodja, zadovoljni zaposleni, dobri motivatorji ter medsebojno razumevanje. Podjetje, ki nima teh elementov razvitih na visoki ravni, bo malo verjetno izkoristilo svoje sposobnosti maksimalno ali pa bo že na sredini življenjskega cikla propadlo. Dober vodja mora biti oseba, ki trdno stoji za svojimi odločitvami, jih korektno predaja svojim podrejenim in jih tudi sam upošteva. Vodja, ki je v dobrih odnosih s svojimi zaposlenimi, bo bolj uspešen kot vodja, ki svoje podrejene zapostavlja oziroma jim daje občutek manjvrednosti. Vodja, ki ima takšen način vodenja, je pogosto že na samem začetku obsojen na neuspeh. Ljudje potrebujemo medsebojno razumevanje, občutek stabilnosti ter varnosti in to predvsem na delovnem mestu. Dober vodja, ki se z zaposlenimi razume, bo dosegel večji uspeh, saj mu bodo zaposleni zaupali in ga tudi upoštevali. Dobro medsebojno sodelovanje v samem podjetju prinese tudi pozitiven signal zunanjim udeležencem podjetja in ljudem, ki so na kakšen drugačen način povezani s podjetjem. Uspešno vodenje podjetja je lahko za vodje in managerje izziv, zato se ga je treba lotiti premišljeno, zbrano in samozavestno. Uspešno podjetje lahko daje dober vtis in zgled tudi sami konkurenci. Uspešnost podjetja bo podjetje lahko pripeljala v sam vrh konkurenčnosti, kar je cilj vsakega podjetnika in organizacije, skupaj z vsemi zaposlenimi. Vodja mora torej pri svojem vodenju gledati na več dejavnikov, ki bodo vplivali na uspešnost podjetja. Pozoren mora biti na to, da z zaposlenimi delajo v dobro samega podjetja ter so usmerjeni k istim ciljem po istih načrtih. Vodja za uspešnost podjetja poskrbi tudi s svojo odločnostjo in pripadnostjo, vztrajnostjo in trdim delom.
Keywords: vodenje, uspešnost, vodja, zaposleni, organizacija, podjetje
Published in DKUM: 27.10.2023; Views: 262; Downloads: 51
.pdf Full text (1,01 MB)

6.
Značilnosti uspešnega vodje
Petar Vlahović, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Vplivanje na druge ljude, motiviranje, usmerjanje njihovega dela, vse to je pomemben del vodenja. Na vodenje, kot enega od štirih procesov managementa, vpliva veliko dejavnikov, kot so: panoga podjetja, struktura zaposlenih, velikost podjetja, lastnosti in značilnosti vodje, veščine vodje idr. Tudi veliki vpliv na vodenje ima stil vodenja, ki ga vodja uporablja. Vodenje ne pomeni zgolj doseganje rezultatov podjetja, ampak tudi skrb za zaposlene in njihovo zadovoljstvo. Raziskovanjem, preučevanjem in analiziranjem procesa vodenja, vodji in managementa bomo ugotovili kaj pomeni uspešno vodenje, katere so značilnosti potrebne za uspešno vodenje, zakaj vsak ne more biti vodja in katere so razlike med managementom in vodenjem. Prav tako se bomo ukvarjali z vodenjem v konkretnem podjetju, imeli intervju z lastnikom tega podjetja in spoznali kaj on meni o vodenju in kakšen stil vodenja on uporablja. Diplomsko nalogo priporočamo vsakemu ki želi izvedeti več o vodenju, voditeljima in skuša uporabiti to znanje za izboljšanje svojega stila vodenja in uspešnosti svojega dela.
Keywords: vodenje, stil vodenja, management, vodja, manager, značilnosti vodje
Published in DKUM: 06.09.2023; Views: 414; Downloads: 117
.pdf Full text (2,79 MB)

7.
Zadovoljstvo zaposlenih pri delu v vzgojno-varstveni enoti pri osnovni šoli žiri
Jerca Podobnik, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Za dobro opravljanje dela je ključnega pomena zadovoljstvo zaposlenih pri delu, saj le to vpliva na zaposlene same, medsebojne odnose in učinkovitost opravljanja dela. V primeru nezadovoljstva bo to sčasoma vplivalo na posameznikovo opravljanje dela. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. Prvi, teoretični del zajema opredelitev pojma zadovoljstvo zaposlenih, predstavljeni so vpliv vodje na zadovoljstvo in ključni dejavniki zadovoljstva. Opisali smo naslednje dejavnike: plačilo, nagrajevanje, napredovanje, možnost izobraževanja, delovni izzivi in medsebojni odnosi. Opredelili smo tudi nezadovoljstvo zaposlenih in najpogostejše dejavnike, ki so lahko posledica tega. Ti so: fluktuacija, absentizem in prezentizem. V empiričnem delu smo želeli ugotoviti, kakšno je zadovoljstvo zaposlenih v Vzgojno-varstveni enoti pri Osnovni šoli Žiri. Za zbiranje podatkov smo uporabili anonimno anketo, ki jo je vodja enote posredovala zaposlenim. Rezultati ankete so pokazali, da vodja na zadovoljstvo zaposlenih najbolj vpliva z uveljavljanjem lastnih idej zaposlenih, največje zadovoljstvo pri delu zaposlenim nudijo dobri medsebojni odnosi s sodelavci, nezadovoljstvo v največji meri povzročajo delovne razmere, in sicer tisti vidik, ki zajema duševni del opravljenega dela, po odgovorih sodeč pa bi na zadovoljstvo zaposlenih največji vpliv imelo prepoznavanje njihovega truda. S pridobljenimi podatki si enota lahko pomaga pri njihovem vplivu na zadovoljstvo zaposlenih.
Keywords: Zadovoljstvo, nezadovoljstvo, dejavniki zadovoljstva, vodja.
Published in DKUM: 03.08.2023; Views: 418; Downloads: 42
.pdf Full text (1,03 MB)

8.
Projektno vodenje virtualnih ekip po metodologiji Scrum : diplomsko delo
Ivana Perić, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo raziskuje, kako je mogoče implementirati metodologijo Scrum v virtualnem okolju, in se ukvarja z vprašanjem, ali je projektno vodenje virtualnih ekip učinkovito ter s katerimi problemi in izzivi se soočajo ekipa in vodja projekta. Primer govori o projektu, ki je bil voden s pomočjo Scruma. Vsebuje analizo podatkov, zbranih s strani strank in članov
Keywords: Scrum, vodja projekta, učinkovitost, oddaljene ekipe
Published in DKUM: 23.05.2023; Views: 498; Downloads: 33
.pdf Full text (3,11 MB)

9.
Pomen rednih letnih razgovorov na motivacijo zaposlenih v zdravstveni negi
Klara Bratina, 2023, master's thesis

Abstract: Uvod: Redni letni razgovor je poglobljen in strukturiran pogovor med zaposlenim in njegovim neposrednim vodjo. Predstavlja nam osnovo za ocenjevanje uspešnosti pri delu, načrtovanje in izobraževanje nadaljnjega poklicnega razvoja. Glavni namen je razvoj posameznika in vzpostavitev konstruktivnih odnosov med zaposlenimi, kar na zaposlene deluje motivacijsko. Metode: Raziskava je temeljila na kvantitativni metodologiji s filozofijo pozitivizma. Podatke smo zbrali s pomočjo anketnega vprašalnika. Uporabili smo priložnostno vzorčenje. Za analizo podatkov smo uporabili metode deskriptivne in inferenčne statistike. Rezultati: Rezultati so pokazali, da se splošno mnenje glede rednih letnih razgovorov v zdravstveni negi med tistimi zaposlenimi, ki so že imeli redni letni razgovor, in tistimi zaposlenimi, ki ga še niso imeli, statistično razlikuje (p = < 0,05) ter da imajo zaposleni v zdravstveni negi, ki so že imeli redni letni razgovor, boljše mnenje o rednih letnih razgovorih kot tisti, ki ga še niso imeli. Ugotovili smo tudi, da je večina anketirancev (69,8 %), ki so že imeli redni letni razgovor, z vodenjem, potekom in rezultati zadovoljna. Večina anketiranih, ki je redni letni razgovor že imela, se strinja (39,5 %) in popolnoma strinja (55,8 %), da se je z rednim letnim razgovorom povečala motivacija za delo. Diskusija in zaključek: Vodja na rednem letnem razgovoru z vsakim zaposlenim dobi pregled nad preteklimi dosežki, se z njim pogovori in ga motivira. Tako skupaj spoznata, kakšne so želje in cilji zaposlenega ter kaj se pričakuje v prihodnjem obdobju.
Keywords: redni letni razgovor, motiviranje na delovnem mestu, komuniciranje, vodja
Published in DKUM: 27.03.2023; Views: 589; Downloads: 206
.pdf Full text (867,45 KB)

10.
Vodenje športnih organizacij
Jakob Božič, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu se bomo osredotočili na opredelitev vodenja, predvsem na vodenje v športnih organizacijah, saj je vodenje zelo pomembno za uspeh vseh organizacij, tako športnih kot poslovnih. Predstavili bomo glavne naloge vodij in vlogo, ki jo imajo znotraj posamezne organizacije. Pogledali si bomo tudi delegiranje nalog v procesu vodenja, saj brez tega današnje organizacije ne morejo delovati uspešno. Našteli bomo razloge, zakaj je pomembno delegirati naloge, in predstavili razloge, zaradi katerih je lahko delegiranje neuspešno. Opredelili bomo pojem športne organizacije in si pogledali, kakšni stili vodenja se najpogosteje uporabljajo v današnjih športnih organizacijah. Ugotavljali bomo tudi pomen in vlogo komuniciranja in motiviranja znotraj organizacije, opredelili, kaj pomeni uspešna športna organizacija, ter predstavili različne dejavnike, ki lahko vplivajo na njeno uspešnost. Predstavili bomo tudi vpliv vodenja na uspešnost organizacije in kako na uspešnost vpliva ugled vodje. S pomočjo analize dveh poslovnežev, ki sta kot vodji delovala v svetu športa, bomo na podlagi nekaterih kriterijev poskušali predstaviti nekatere njune skupne lastnosti in ugotoviti, kako je njuno vodenje vplivalo na uspešnost športne organizacije, ki sta jo vodila. Z uporabo omenjenih kriterijev ugotovimo, da sta si poslovneža v nekaterih pogledih podobna, po drugi strani pa tudi precej različna. Ključne razlike med njima so vidne v načinu vodenja in uspešnosti športne organizacije, ki sta jo vodila. Da bi zmanjšali te razlike, moramo prepoznati, kateri stil vodenja je najprimernejši za vodenje športnih organizacij in na kakšen način lahko vodja vpliva na samo uspešnost organizacije.
Keywords: vodenje, vodja, športna organizacija, poslovnež, nogomet
Published in DKUM: 27.10.2022; Views: 624; Downloads: 145
.pdf Full text (1,03 MB)

Search done in 22.35 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica