| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjalna analiza neverbalne komunikacije voditeljic osrednjih televizijskih informativnih oddaj
Teja Voglar, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili primerjalno analizo dveh voditeljic televizijskih dnevno- informativnih oddaj. Analizirali smo neverbalno komunikacijo voditeljice oddaje Dnevnik Televizije Slovenije Elen Batista Štader ter voditeljice oddaje 24UR na POP TV Darje Zgonc. Zanimalo nas je, kakšna so stičišča in razlike neverbalne komunikacije med omenjenima voditeljicama. S pomočjo analize mimike, očesnega stika, zunanjega videza, gestikulacije in proksemike smo ugotovili, da voditeljici pri vodenju oddaje uporabljata podobno neverbalno komunikacijo. Obe z obrazno mimiko sledita povedanemu, skoraj neprestano ohranjata očesni stik s kamero, oblečeni sta v elegantna oblačila, premiki rok niso pretirani, premikanja po prostoru pa je zaznati le malo. Pridobljeni rezultati lahko slu ijo raziskovalcem, ki bi jih v prihodnosti zanimal vpliv neverbalne komunikacije voditeljev, ne samo dnevno-informativnih oddaj, temveč tudi oddaj drugih anrov, saj bodo rezultati naše raziskave lahko osnova za raziskovanje neverbalne komunikacije v drugih oddajah.
Ključne besede: neverbalna komunikacija, dnevno-informativne oddaje, voditeljica, Dnevnik, 24UR
Objavljeno: 08.11.2018; Ogledov: 894; Prenosov: 179
.pdf Celotno besedilo (846,11 KB)

2.
POKRITOST RESNIČNOSTNE ODDAJE BIG BROTHER V TISKANIH SPECIALIZIRANIH REVIJAH V SLOVENIJI
Petra Marčič, 2009, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Konec devetdesetih let so se pojavile resničnostne oddaje, katerih gledanost je iz leta v leto naraščala. Televizijski ustvarjalci so gledalcem začeli ponujati resničnostne oddaje, ki so prinesle dramo za gledalce, izzive za tekmovalce v oddajah, nagrade in ogromno denarja producentom. V svoji diplomski nalogi sem raziskala, kakšen je bil odziv tiskanih medijev (Stop, Hopla, Pilot, Vikend) na resničnostne oddaje Big Brother v Sloveniji. V prvem poglavju sem opisala resničnost za gledalce, ki spremljalo oddajo na televiziji, in za tiste, ki spremljajo oddajo preko interneta, ter resničnost, kakršna obstaja za tekmovalce. V drugem poglavju sem se posvetila producentom in njihovi vlogi, v tretjem pa tekmovalcem obeh sezon. Četrto poglavje pa sem posvetila voditeljici Nini Osenar. Ugotovila sem, da sta obe sezoni resničnostne oddaje Big Brother bili razširjeni v tiskanih medijih. Poročali so o dogodkih, ki so bili prikazani na televiziji, in o tekmovalcih. Pisanje o tekmovalcih je ponehalo s koncem oddaje, razen pisanje o voditeljici, ki se je še nadaljevalo.
Ključne besede: resničnostna oddaja, Big Brother, tiskani mediji, producenti, tekmovalci, voditeljica
Objavljeno: 23.12.2009; Ogledov: 2182; Prenosov: 159
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici