| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
IMPLEMENTACIJA PROJEKTNE PISARNE IN PROJEKTNEGA INFORMACIJSKEGA SISTEMA V GRADBENEM PODJETJU
Tine Čuš, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Gradbena podjetja temeljijo na številni delovni sili, obvladovanju dokumentacije, širni komunikaciji in medsebojnem koordiniranju procesov za doseganje zastavljenih ciljev - projektov. Ker se v gradbenih podjetjih izvaja istočasno veliko število projektov, prihaja do multiprojektnega okolja. Številne povezave in prepleteni odnosi okarakterizirajo projekte kot izjemno kompleksne. Organizacijsko vedenje gradbenih podjetij je večinoma zelo metodično, kar se izraža v izrazito hierarhični organizacijski strukturi, ki v globalni konkurenci s stalno spremenljivostjo okolja ne omogoča potrebne kreativnosti in s tem kontinuirane, samoorganizirajoče prilagodljivosti na zunanje spremembe, v smislu družbenega ter informacijsko tehnološkega napredka. Da lahko omogočimo vsem sodelujočim v vseh fazah projekta izmenjavo in dostop do vitalnih informacij, potrebujemo na podlagi naklonjenosti vrhnjega managementa povsem nov organizacijski koncept. Tak koncept spontano sproži željo po spremembah in uvajanju sistemskih tehnologij. Zaradi učinkovitejšega projektnega managementa je nujna implementacija projektne pisarne kot organizacijske enote z dobro IT podporo, ki jo znajo akterji v projektu usklajeno in učinkovito izkoriščati.
Ključne besede: gradbeništvo, organiziranost podjetij, gradbeni management, vodenje projektov, informacijsko komunikacijske rešitve, projektni management, gradbena informatika, informacijski sistem, podpora projektov, projektna pisarna
Objavljeno: 29.10.2010; Ogledov: 3440; Prenosov: 184
URL Povezava na celotno besedilo

4.
REORGANIZACIJA PODJETJA Z VIDIKA KORISTI ZA MANAGEMENT V PODJETJU XY
Violeta Novoselnik, 2011, diplomsko delo

Opis: Podjetja se na tržne razmere globalizacije trgov in vse večje konkurence ustrezno prilagajajo z vpeljevanjem različnih sistemov, ki zagotavljajo določeno kakovost poslovanja in njeno učinkovitost. Zamenjuje se tudi urejenost podjetij, in iz stare funkcijske prehajajo podjetja na drugačne, sodobnejše organizacijske strukture. Teoretični del te diplomske naloge je obravnava reorganizacije dela podjtja. Opisane so organizacijske strukture, ko bi primerno nadomestile staro funkcijsko organizacijsko strukturo. IOpredeljeni so tako procesi, pomen delitev del kot tudi pomen prenove poslovnih procesov. V empiričnem delu so predstavljene informacije o obstoječi organiziranosti obravnavanega podjetja XY. Na podlagi analize stanja je prikazana primernejša organiziranost, ki bi prinesla učinkovitejše rešitve kot pa jih zagotavlja trenutna funkcijska organiziranost.
Ključne besede: management, prenova poslovnih procesov, reorganizacija, organizacijske strukture, poslovni procesi vodenje podjetij
Objavljeno: 05.07.2011; Ogledov: 1170; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (317,06 KB)

5.
VLOGA OKOLJSKEGA RAČUNOVODSTVA PRI VZPOSTAVITVI UČINKOVITEGA KONTROLING SISTEMA
Tjaša Nerat, 2012, diplomsko delo

Opis: Zaradi nenehnih okoljskih vplivov na okolje podjetja morajo ta v svoje delovanje umestiti orodja z okoljskimi temami. En izmed načinov je vzpostavitev sistema okoljskega računovodstva, ki je nadgradnja tradicionalnega računovodstva. Informacije okoljskega računovodstva pri IFAC delijo na fizične vrednosti in denarne vrednosti. Omenjajo še, da se vrednosti medsebojno navezujejo. Denarne vrednosti v bistvu v veliki meri predstavljajo okoljske stroške podjetja. Med sistemom okoljskega računovodstva in sistemom okoljskega kontrolinga obstajajo povezave. Okoljsko računovodstvo služi okoljskemu kontrolingu kot eden izmed instrumentov, hkrati pa tudi kot baza podatkov za vzpostavitev okoljskega kontrolinga. Okoljski kontroling izhaja iz tradicionalnega kontrolinga, kar pomeni, da je funkcija okoljskega kontrolinga planiranje, krmiljenje in kontroliranje. Nekatera orodja okoljskega kontrolinga, ki se nanašajo na področje računovodstva in se uporabljajo v podjetjih, so: sistem zgodnjega pojasnjevanja, okoljski uravnoteženi sistem kazalnikov, okoljske bilance in okoljske revizije. Koristi uporabe okoljskega kontrolinga delimo na tržne priložnosti, zagotavljanje eksistence, znižanje stroškov (v veliki meri s pomočjo okoljskega stroškovnega računovodstva) in motiviranje zaposlenih.
Ključne besede: denarne vrednosti, fizične vrednosti, IFAC, kontroling, okoljska bilanca, okoljska revizija, okoljski kontroling, okoljski stroški, okoljski uravnotežen sistem kazalnikov, okoljsko računovodstvo, okoljsko stroškovno računovodstvo, orodja okoljskega kontrolinga, sistem zgodnjega pojasnjevanja, trajnost, trajnostni razvoj, trajnostno vodenje podjetij, varovanje okolja, zeleni kontroling
Objavljeno: 29.11.2012; Ogledov: 1402; Prenosov: 157
.pdf Celotno besedilo (599,87 KB)

6.
7.
Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici