| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Uporaba digitalnih tehnologij s strani managerjev v času pandemije in po njej
Nik Pek, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava uporabo digitalnih tehnologij managerjev v času pandemije covida-19 ter njihovo uporabo in uveljavitev v delovnem procesu, tudi po koncu epidemije. Digitalne tehnologije prispevajo k prilagodljivosti zaposlenih, saj omogočajo delo od doma oziroma delo na daljavo, hkrati pa ohranjajo produktivnost. Ta prilagodljivost je bila še posebej ključna med epidemijo, ko so bili fizični stiki omejeni. Podjetjem omogoča hitro prilagajanje spreminjajočim se razmeram, hkrati pa delavcem omogoča, da uskladijo svoje obveznosti z zahtevami osebnega življenja. Povečujeta se njihovo zadovoljstvo pri delu in predanost. Ključna digitalna orodja, ki so bila med pandemijo še posebej dragocena, vključujejo orodja za podporo sestankov in videoklice platforme za sodelovanje pri izmenjavi dokumentov in vodenja projektov ter napredna komunikacijska orodja, kot so aplikacije za komuniciranje in virtualni delovni prostori. Poleg tega je ključnega pomena upoštevati varnostne posledice uporabe tehnologij glede na porast transakcij in komunikacij, ki povečujejo tveganje kibernetskih groženj in kršitev varnosti podatkov. Zato je ključnega pomena, da vodje in zaposleni pridobijo znanja in spretnosti za uporabo digitalnih orodij, podjetja pa morajo izvajati inovativne varnostne ukrepe za zaščito podatkov in delovne sile. V diplomskem delu smo raziskovali, kako je uvedba orodij vplivala na učinkovitost delovnih postopkov in zadovoljstvo zaposlenih v podjetjih med izbruhom covida-19. Poleg tega smo proučili pristope, ki jih uporabljajo organizacije pri uvajanju tehnologij v svoje dejavnosti, in izzive, s katerimi so se pri tem srečale. Na koncu so podana priporočila za izkoriščanje potenciala vseh tehnologij na delovnih mestih za povečanje prilagodljivosti, produktivnosti in zadovoljstva zaposlenih, ne glede na zdravstvene ali druge izredne razmere.
Keywords: digitalne tehnologije, vodenje na daljavo, covid-19, sprememba poteka dela, uporaba digitalnih tehnologij v prihodnje, management, vodenje.
Published in DKUM: 09.07.2024; Views: 191; Downloads: 53
.pdf Full text (1,58 MB)

2.
Organizacija dela na daljavo na Direkciji RS za infrastrukturo
Kristian Košti, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava temo organizacije dela na daljavo. S hitrim razvojem tehnologij in orodij delo na daljavo postaja izvedljivo za vedno več podjetij. Ta način dela prinaša veliko prednosti, pa tudi izzivov, s katerimi se morajo spoprijeti tako vodje kot ostali zaposleni. Dobra organizacija je temelj za uspešno izvajanje dela na daljavo. V teoretičnem delu smo opravili analizo že obstoječe literature o delu in vodenju na daljavo. Med drugim smo opisali, kako si organizirati delovni prostor in delovni dan, predstavili načine za lažje ločevanje med delom in zasebnim življenjem ter našteli prednosti in slabosti dela na daljavo. Predstavili smo tudi model vodenja na daljavo in opisali, kako biti dober vodja na daljavo. V empiričnem delu smo podrobneje preučili organizacijo dela na daljavo na Direkciji RS za infrastrukturo. Za raziskavo smo uporabili metodi spraševanja s pomočjo anketnega vprašalnika in intervjuja. Rezultati so pokazali, da zaposleni glavne prednosti dela na daljavo vidijo v prihranku časa pri vožnji, prilagodljivem delovnem času in nižjih stroških. Po drugi strani pa je ena glavnih slabosti pomanjkanje komunikacije in osebnega stika ter težko ločevanje med delom in zasebnim življenjem. Po večini se strinjajo, da delo na daljavo zahteva veliko mero samodiscipline in organiziranosti, sicer pa menijo, da bi lahko organizacijo dela na daljavo na Direkciji še izboljšali z bolj pozornim spremljanjem in prilagajanjem delovnih procesov. Menimo, da je organizacija dela na daljavo na Direkciji RS za infrastrukturo dobra, vendar pa še vedno obstaja prostor za določene izboljšave in prilagoditve, tako da se bo lahko delo na daljavo še naprej razvijalo v pravo smer.
Keywords: delo na daljavo, teledelo, vodenje, organizacija, tehnologija
Published in DKUM: 04.08.2023; Views: 531; Downloads: 45
.pdf Full text (1,14 MB)

3.
Delo od doma in virtualni projektni timi
Monika Jagodic, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V organizacijah se pojavlja problem organiziranja dela od doma, pri čemer bi bilo delo opravljeno enako učinkovito kot fizično delo v podjetju ali organizaciji. V diplomskem delu smo preučevali problem v okolju petih, med seboj različnih podjetij, ki so delala od doma v virtualnih projektnih timih. S pomočjo strokovne literature smo predstavili načine dela od doma in prednosti ter slabosti le tega. Opisali smo razloge za porast dela od doma in raziskali, kdaj lahko tim definiramo kot virtualni tim ter katere vrste virtualnih timov poznamo. Podrobno smo pogledali tudi načine vodenja, ki so potrebni za uspešno vodenje virtualnih projektnih timov. Pregledali in opredelili smo tehnološko podporo, ki je najbolj primerna za opravljanje dela in sodelovanja znotraj virtualnih projektnih timov, prav tako pa smo se dotaknili načinov spremljanja dela s strani vodje. Izdelali in izvedli smo anketo med petimi podjetji, preko katere smo izvedeli, kako se člani tima soočajo z delom od doma. Ugotovili smo, da se največ težav pojavlja zaradi tehničnih izzivov, slabe računalniške opreme, osamljenosti oz. pomanjkanja osebnega stika ter sodelovanja in komuniciranja s člani tima. Prav tako so anketirani izrazili željo po dodatnem usposabljanju, ki bi pripomoglo k boljšemu obvladovanju dela od doma. Za ugotovljene izzive smo pripravili predloge in usmeritve za izboljšanje dela od doma ter delovanja znotraj virtualnih projektnih timov.
Keywords: virtualni projektni timi, delo od doma, delo na daljavo, vodenje, tehnološka podpora
Published in DKUM: 11.04.2023; Views: 811; Downloads: 65
.pdf Full text (2,18 MB)

4.
Vodenje zaposlenih na daljavo
Luka Simonič, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo temelji o vodenju zaposlenih na daljavo in o delu v Covid času v podjetju X. To temo smo izbrali na podlagi vse večjega trenda, da se tudi v Sloveniji uveljavi delo od doma kot redna praksa. Pomembno je, da se že kot posameznik in družba začnemo zavedati, da se bo delo in oblika dela v naslednjih 10 letih korenito spremenila in brez dela na daljavo podjetja ne bodo morala nuditi konkurenčnega delovnega mesta, ki ga ponujajo sosednje države. Delo na daljavo pa predstavlja vse večje izzive, tako za posameznika in celotno družbo kakor tudi podjetja. Mnoga, predvsem večja, podjetja, so se morala na vodenja na daljavo prilagoditi v karantenskem času med pandemijo Covid-19 zato je tranzicija iz klasičnega dela v pisarnah in dela iz domačega doma postalo še bolj problematična. Vodje in zaposleni so se naenkrat znašli v situaciji v kateri so ostali prepuščeni svojemu znanju. V sklopu dela na daljavo je COVID-19 povzročila ponovno osredotočenost na interno komunikacijo, saj so morale številne organizacije uvesti nove delovne prakse, odpustiti zaposlene in obravnavati nenadna odpuščanja. To je ustvarilo edinstvene izzive za organizacije, ko se prilagajajo novim operativnim, poslovnim in javno političnim okoljem. Posledično so dosledne, točne in zanesljive informacije ključnega pomena za zagotavljanje, da se lahko zaposleni učinkovito odzovejo na krizo in hkrati ohranijo produktivnost. V drugem, aplikativnem, delu smo preučili dela na daljavo v podjetju X. Svoja raziskovalna vprašanja smo razdelili v več delov, in sicer po posameznih aktivnosti, ki jih podjetje oziroma vodja uporabljata, ki vodijo zaposlene na daljavo. Naprej smo preučili, kakšna je struktura oddelka v podjetju X. Nato pa smo se navezali na vodenje, kakšen pristop izbira direktor X, kako odreagirajo zaposleni, če prosijo za pomoč, kako nadzira svoje zaposlene. Na koncu pa smo še na vezali na komunikacijo in motiviranje zaposlenih v podjetju X. Podjetje X se zaveda, da je delo na daljavo pomembno in, da je to trend, ki se bo nadaljeval tudi po Covid-19 krizi zato je direktor podjetja X dober vzgled vodje, ki z inovativnimi in modernimi pristopi delo od doma delo privlačno in produktivno za vse zaposlene.
Keywords: management človeških virov, vodenje zaposlenih, modeli vodenja, Covid-19, delo na daljavo, prilagoditev delovnega mesta, motivacija zaposlenih na daljavo, koordinacija zaposlenih na daljavo
Published in DKUM: 17.10.2022; Views: 617; Downloads: 132
.pdf Full text (860,83 KB)

5.
6.
7.
Search done in 8.9 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica