| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MODEL PRENOVE PROCESA NAKUPA KNJIŽNIČNEGA GRADIVA V UNIVERZITETNI KNJIŽNICI MARIBOR
Renata Močnik, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Osnovni namen raziskovalne naloge je bil analizirati čas, ki se porabi za pridobivanje knjižničnega gradiva v Univerzitetni knjižnici Maribor. V ta namen smo celoten proces pridobivanja knjižničnega gradiva razdelili na dva podprocesa. Prvi del predstavlja nakup gradiva in z njim povezane aktivnosti (od trenutka, ko je podan predlog za nakup gradiva, do takrat, ko je gradivo v knjižnici), drugi del pa obdelavo gradiva (od trenutka, ko je gradivo že v knjižnici, do takrat, ko je na knjižni polici in na voljo za izposojo). Oba združena procesa smo imenovali nabava gradiva ali nabavni proces. Nakup in obdelavo smo še podrobneje razdelili in smiselno združili v faze, kar nam je omogočilo odčitavanje časov med posameznimi fazami v procesu. Na osnovi odčitavanj podatkov iz modula COBISS3/Nabava in COBISS2 smo izračunali trajanje posameznih faz. S seštevkom smo prišli do skupnega časa, ki je potreben, da želeno gradivo pride na knjižno polico. Za vsak mesec posebej smo izračunali povprečno vrednost posameznih faz in na osnovi le-teh še letno povprečje. Z raziskavo smo potrdili domnevo, da nabavni proces predolgo traja. Z izračunom trajanja posameznih faz procesa smo ugotovili, da gradivo najbolj dolgo čaka na opisno katalogizacijo, povprečno kar 53 dni. Na vsebinsko obdelavo čaka gradivo povprečno 45 dni. Od predloga do naročila mine povprečno 10 dni, od naročila do prejema pa povprečno 26 dni. Na osnovi teh ugotovitev smo zasnovali nov model procesa pridobivanja knjižničnega gradiva z nakupom. Z novim modelom smo skrajšali posamezne faze procesa in skupni čas procesa skrajšali za povprečno 45 dni, s čimer smo dosegli 37% prihranek časa.
Ključne besede: visokošolske knjižnice, kakovost, samoevalvacija, Univerzitetna knjižnica Maribor, nabava, model nabave, merjenje, akcesija, izgradnja knjižničnih zbirk, obdelava, organizacija, model
Objavljeno: 26.11.2010; Ogledov: 2149; Prenosov: 145
.pdf Celotno besedilo (2,40 MB)

2.
Leaving the safe harbor : repositioning the University of Maribor Library in the LMS : LIBER 2014 Annual Conference, July 2-4, 2014, Riga
Dunja Legat, Miloš Petrovič, prispevek na konferenci brez natisa

Opis: The University of Maribor's strategy up to 2020 is also to increase usage of its learning management system(LMS), Moodle. With the incorporation of different library tools into Moodle, the Library intends to support the University's strategy, and with this one step also encourage the use of library resources as well as subject librarians' support. To access library services through the website is not enough nowadays, and so the Library wishes to achieve more effective, time-saving and onsite instruction support in the centre of the students' e-learning space Moodle. The whole idea is to integrate the functionalities of the EBSCO Discovery Service (EDS), LibGuides and subject librarian support into the University LMS, with the goal of empowering the relationship between students, teachers and librarians. To examine these functionalities of the entire concept, we have incorporated EDS plug-in into the administrative level of the LMS Moodle to help the teaching staff prepare reading lists directly connected to library resources. The advantage is that neither the teachers nor the students have to leave the Moodle environment. For the incorporation of the LibGuides into the Moodle, we used LibGuides API that can be integrated into the Moodle by the teacher's request. We will use the regular course at the University of Maribor as a show ase and test the usability of our approach with the student survey.
Ključne besede: visokošolske knjižnice, učenje na daljavo, e-učenje
Objavljeno: 19.05.2015; Ogledov: 820; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (1,66 MB)

3.
4.
Analiza odnosov z javnostmi v Univerzitetni knjižnici Maribor
Rosvita Kocbek Pavalec, 2018, diplomsko delo

Opis: Učinkovit način komuniciranja je danes ključnega pomena pri uveljavljanju, prepoznavanju in vrednotenju dobrih knjižničnih storitev. Pomembnosti odnosov z javnostmi se zavedajo tudi v Univerzitetni knjižnici Maribor. V obravnavani knjižnici so odnosi z javnostmi zasnovani v strategiji, pa vendar jih je treba načrtovati in jih jasno opredeliti v internih aktih knjižnice. Prav tako je smiselno posebej opredeliti notranje javnosti, ki so zelo pomembne za organizacijo, in tudi te vključiti v strategijo. Knjižnica mora preiti iz javnoinformacijskega modela k dvosmernemu simetričnemu modelu, ki temelji na raziskavah in skrbi za vzpostavitev in ohranjanje dobrih medsebojnih odnosov. Cilji odnosov z javnostmi v knjižnici bodo tako usmerjeni. V prihodnje bo lahko ugotoviti, ali so bili uspešni. V delu diplomskega projekta smo vseskozi spoznavali, da so odnosi z javnostmi ciljna dejavnost, ki zahteva celovit pristop obravnavanja. Je dinamičen proces, ki ga oblikuje vsebina in namen.
Ključne besede: odnosi z javnostmi, visokošolske knjižnice, Univerzitetna knjižnica Maribor, marketinško komuniciranje
Objavljeno: 10.12.2018; Ogledov: 219; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici