| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 22
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga vinske dediščine pri ustvarjanju avtentičnih turističnih izkušenj : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Tea Kavčič, 2025, diplomsko delo

Opis: Vinska dediščina igra pomembno vlogo pri oblikovanju avtentičnih turističnih doživetij. V tem delu preučujemo njen pomen, vpliv na turistično ponudbo ter pomembnost za obiskovalce in ponudnike turističnih storitev. V teoretičnem delu smo predstavili ključna pojma, ki sta bistvena za razumevanje teme in nadaljnjo raziskavo – vinsko dediščino in avtentično turistično izkušnjo. Predstavili smo vinorodne dežele, vinorodne okoliše in njihove posebnosti ter vinskoturistično infrastrukturo. V raziskovalnem delu smo se osredotočili na vidik obiskovalcev in vinarjev glede vloge dediščine pri oblikovanju avtentične turistične izkušnje.
Ključne besede: turizem, vinski turizem, dediščina, avtentičnost, turistična izkušnja
Objavljeno v DKUM: 27.10.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

2.
Reprezentacija vinskega turizma v filmih : diplomsko delo univerzitetnega študija
Nikola Mahnić, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. Prvi del obsega teorijo obravnavne teme, drugi del opisuje našo raziskavo. V teoretičnem delu smo opisali vinski turizem in vinskega turista. Prav tako smo s pomočjo sodobnejših virov opredelili vinski turizem v Sloveniji ter izpostavili nekaj primerov promocije in komuniciranja vinskega turizma v filmih. V raziskovalnem delu smo analizirali filma Stranpota (Sideways) in Vinsko deželo (Wine Country). Izbrali smo si prizore, v katerih smo zaznali povezavo z vinskim turizmom. Nato smo razpravljali, ali je reprezentacija vinskega turizma v filmih učinkovita promocijska strategija za Slovenijo. Odkrili smo, da je filmski turizem lahko zelo učinkovit za promocijo turizma le v določenih primerih in da je potrebno upoštevati razvitost turistične ponudbe destinacije, ki bi jo želeli promovirati. Spoznali smo tudi prednosti in slabosti, ki jih takšna promocija prinaša.
Ključne besede: Vinski turizem, vinski turist, filmski turizem, reprezentacija, promocija
Objavljeno v DKUM: 22.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (3,33 MB)

3.
Strategija trženja turističnega produkta vinskega turizma
Luka Gošek, Katja Murkovič, Vasja Omahne, Jana Podvinšek, Lovro Požarnik, Nika Prevodnik, Tjaša Špenko, Karmen Enci, 2019, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: turizem, vinski turizem, trženje, turistični produkt
Objavljeno v DKUM: 31.01.2024; Ogledov: 294; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (20,28 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Vzpostavitev nove vinske poti na območju Sevnice
Luka Gošek, Katja Murkovič, Vasja Omahne, Jana Podvinšek, Lovro Požarnik, Nika Prevodnik, Tjaša Špenko, Karmen Enci, 2019, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: Sevnica, vinski turizem, vinska pot, modra vinska pot
Objavljeno v DKUM: 31.01.2024; Ogledov: 292; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (20,28 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Trendi na področju vinskega turizma
Luka Gošek, Katja Murkovič, Vasja Omahne, Jana Podvinšek, Lovro Požarnik, Nika Prevodnik, Tjaša Špenko, Karmen Enci, 2019, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: vinski turizem, trendi
Objavljeno v DKUM: 31.01.2024; Ogledov: 272; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (20,28 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Vinski turizem na območju Sevnice in Posavja
Luka Gošek, Katja Murkovič, Vasja Omahne, Jana Podvinšek, Lovro Požarnik, Nika Prevodnik, Tjaša Špenko, Karmen Enci, 2019, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: Sevnica, Posavje, vinski turizem
Objavljeno v DKUM: 31.01.2024; Ogledov: 285; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (20,28 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Vino in turizem
Jasna Potočnik Topler, Vita Petek, 2019, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: turizem, vino, vinski turizem
Objavljeno v DKUM: 31.01.2024; Ogledov: 284; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (20,28 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Študentsko projektno delo za družbeno korist in njegovi rezultati
Jasna Potočnik Topler, 2019, predgovor, uvodnik, spremna beseda

Ključne besede: projektno delo, projekt ŠPIK, vinski turizem
Objavljeno v DKUM: 31.01.2024; Ogledov: 342; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (20,28 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Razvoj vinskega turizma v občini Podčetrtek : diplomsko delo univerzitetnega študija
Mojca Bračun, 2023, diplomsko delo

Opis: Občina Podčetrtek spada med poznane termalne destinacije, v tem delu pa obravnavamo vinski turizem na tem območju in njegove priložnosti za razvoj. V teoretičnem delu smo zapisali in opredelili glavne pojme, ki so potrebni za razumevanje in nadaljnjo raziskovanje – vinski turizem, vinski turist in njegove izkušnje v turizmu. Prav tako smo predstavili Slovenijo kot vinsko destinacijo in petzvezdična doživetja, ki se odvijajo pod znamko Slovenia Unique experience, in kaj pomeni tovrstni turizem za razvoj podeželskega okolja. V praktičnem delu pa smo z vinogradniki izvedli intervjuje, v katerih so opisali svoje vizije razvoja vinogradništva v občini, ki kaže še veliko možnosti za napredek, čeprav nekateri to dejavnost opuščajo. Na podlagi pregleda literature in intervjujev pa smo na koncu še zapisali predlagano turistično ponudbo in smernice za trajnostni razvoj vinskega turizma na destinaciji.
Ključne besede: turizem, vinski turizem, razvoj turizma, vinski okoliš, trajnost
Objavljeno v DKUM: 09.01.2024; Ogledov: 418; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

10.
Primerjava slovenskega in avstrijskega vinorodnega okoliša Štajerska
Jan Muršec, 2019, diplomsko delo

Opis: V nalogi se ukvarjamo s problematiko razvoja vinske destinacije v podravski vinorodni deželi, katero primerjamo z razvojem avstrijske vinorodne dežele. Pregledovali smo statistične podatke, in skozi njih iskali skupne točke in razpotja,rezultati česar kar bi lahko pomagali pri razvoju slovenskega vinskega sektorja.
Ključne besede: vino, vinska destinacija, vinski turizem, primerjava, razvoj, trgi
Objavljeno v DKUM: 12.02.2020; Ogledov: 1343; Prenosov: 291
.pdf Celotno besedilo (830,16 KB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici