1. |
2. |
3. Vpliv prodajnega okolja na nakupno odločitev odjemalca : diplomsko deloMateja Amon, 2004, diplomsko delo Ključne besede: prodajalne, poslovno okolje, predstava, odjemalec, potrošnik, kupci, zadovoljstvo, odločanje, trgovec, osebje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, kvaliteta, izdelki, politika izdelka, trgovinsko podjetje, tržne raziskave, ocenjevanje, uspešnost poslovanja, vedenje, psihologija potrošnika, meritve, ponudba, cene, komuniciranje, metodologija, poslovni rezultati Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 5256; Prenosov: 754
Celotno besedilo (366,94 KB) |
4. Poslovna darila : diplomsko deloBojan Čeke, 2003, diplomsko delo Ključne besede: poslovno okolje, poslovni bonton, vedenje, poslovna psihologija, darila, promocija, poslovna etika, uspešnost poslovanja, partnerstvo, podjetje Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 4588; Prenosov: 915
Celotno besedilo (648,11 KB) |
5. Imidž trgovske hiše Müller Maribor : diplomsko deloLucija Tomšič, 2003, diplomsko delo Ključne besede: prodajalne, image, oblikovanje, predstava, trgovske družbe, trgovinsko podjetje, potrošnik, vedenje, zadovoljstvo, zaznavanje, pospeševanje prodaje, organiziranost, metode, dejavnost, podjetje, trgovec, osebje, organizacijske strukture, prodajna funkcija, tržne raziskave, trgovina Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3995; Prenosov: 221
Celotno besedilo (1,30 MB) |
6. Poslovni protokol v mednarodnem poslovanju : diplomsko deloVanja Titan, 2004, diplomsko delo Ključne besede: poslovno okolje, medkulturna komunikacija, mednarodno poslovanje, poslovni bonton, poslovni razgovori, vedenje, poslovna psihologija, darila, promocija, poslovna etika, uspešnost poslovanja, partnerstvo, podjetje, Evropa, Azija, ZDA, Latinska Amerika, Afrika Objavljeno: 12.09.2007; Ogledov: 6086; Prenosov: 1379
Celotno besedilo (436,14 KB) |
7. Upravljanje ugleda managerja in njegova povezanost z ugledom organizacije : [diplomsko delo]Karidia Toure, 2004, diplomsko delo Ključne besede: manager, identiteta, management, predstava, reševanje problemov, intuicija, organizacijske strukture, organizacijska kultura, sinergija, image, povezanost, uspešnost poslovanja, vodenje, stilistika, vedenje, poslovne funkcije, medosebni odnosi, komuniciranje, človek, osebnost, psihologija osebnosti, motiviranje, zaznavanje, poslovodni delavci, lastnosti, delovna organizacija, samospoznavanje, življenjska modrost, metode, sposobnosti, čustva, vrednotenje Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 4763; Prenosov: 343
Celotno besedilo (825,44 KB) |
8. Vpliv različnih kultur na mednarodno poslovanje na primeru Mehike in Japonske : diplomsko deloTatjana Močenik, 2004, diplomsko delo Ključne besede: mednarodno poslovanje, medkulturna komunikacija, sociologija kulture, razlike, pogajanje, etnične karakteristike, Japonska, Mehika, kultura podjetja, poslovno okolje, poslovni razgovori, strategija, kultura, značilnosti, vedenje, poslovna psihologija, darila, organizacijske strukture, podjetje, sistemi, modeli, socialna antropologija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 4555; Prenosov: 679
Celotno besedilo (462,25 KB) |
9. Fotografija v oglasih družbe Mobitel d.d. : diplomsko deloPolonca Debenjak, 2004, diplomsko delo Ključne besede: oglasi, oglaševanje, ekonomska propaganda, fotografija, telekomunikacije, telefon, telemarketing, metodologija, stališča, potrošnik, uporabniki, vedenje, ankete, motiviranje, odločanje, Slovenija, operatorji, dejavnost Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2521; Prenosov: 189
Celotno besedilo (1,49 MB) |
10. Management in organizacijska kultura : diplomsko deloBojan Vertuš, 2004, diplomsko delo Ključne besede: management, organizacijska kultura, vrednote, tipologija, manager, identiteta, predstava, reševanje problemov, spremembe, organizacijske strukture, povezanost, uspešnost poslovanja, vodenje, stilistika, vedenje, poslovne funkcije, medosebni odnosi, komuniciranje, človek, osebnost, psihologija osebnosti, motiviranje, poslovodni delavci, lastnosti, delovna organizacija, metode, sposobnosti, vrednotenje Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 4277; Prenosov: 1198
Celotno besedilo (352,45 KB) |