3.
ORGANIZACIJSKO MANAGEMENTSKI VIDIKI DELOVANJA ŠPORTNIH KLUBOVJernej Damiš, 2012, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Opis: Doseganje svojih ciljev ter zadovoljitev svojih potreb v športu lahko dosežemo tako posamično kot skupinsko. Ko se združijo skupinski interesi pri športu v skupino ljudi, lahko rečemo, da gre za športni klub. V športnem klubu sodelujejo ljudje z različnih področij, tako poslovnih kot športnih. Vsi pa strmijo k istim ciljem, ki so postavljeni na klubski ravni. Eden glavnih ciljev vseh je uspešnost kluba. Slednjo pa lahko dosežejo samo z dobro organizacijo in managmentom v klubu.
Tudi slovenski klubi bodo morali spremeniti svoja razmišljanja in se začeti zgledovati po najuspešnejših klubih po svetu. V Sloveniji je le peščica klubov, ki sledijo tovrstnim standardom oziroma jih v nekih točkah dosegajo. Pri tem pa je potrebno poudariti, da to velja tako za profesionalne, kakor tudi neprofesionalne klube.
Klubi se bodo morali zavedati, kakšnega pomena pri uspehu in nadaljnjem obstoju je organizacija samega kluba, organizacijska struktura z dobrim managerjem oziroma predsednikom na čelu in kako velik pomen ima management kluba. Pridobivanje finančnih sredstev bo vedno težje, saj je že sedaj javnih sredstev vsako leto manj in tudi zasebna sredstva bo zaradi gospodarske krize težje pridobiti. Tako bo ena ključnih funkcij v klubu funkcija trženja.
Športni klubi, ki se bodo zavedali situacije, v kateri se bodo znašli, in strmeli k boljši organizaciji ter managmentu in vložili veliko več truda, si bodo zagotovili obstoj in uspešnost.
Ključne besede: Ključne besede: športni klub, športni managment, organizacijska struktura, sponzoriranje, financiranje, marketing, KMN Slovenske gorice.
Objavljeno v DKUM: 25.05.2012; Ogledov: 2942; Prenosov: 197
Celotno besedilo (638,85 KB)