| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
RAČUNOVODSKE INFORMACIJE V PODPORO PROJEKTNEMU MANAGEMENTU NA PRIMERU IZBRANEGA PODJETJA
Blanka Horvat, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V podjetju, ki ga analiziram, je osrednja dejavnost izvajanje projektov, imenovanih čiste sobe za farmacevtsko, kozmetično in prehrambno industrijo, za raziskovalne inštitute, farmacije in bolnice. V diplomski nalogi sem predstavila, kakšna je vloga in pomen računovodskih informacij pri delovanju projektnega managementa v izbranem podjetju. S pomočjo domače strokovne literature sem predstavila osnovne pojme računovodskih informacij in projektnega managementa ter predstavila pomen računovodskih informacij, ki jih imajo pri izvajanju del in nalog projektnega managementa v podjetju. Predstavila sem dosedanji sistem spremljanja izvedbe projektnega managementa, ki je bil sprejemljiv ob manjšem obsegu poslovanja, in podala predloge k izboljšanju celovitega obvladovanja projektov ob sočasni uporabi računovodskih informacij. Pojem projektni management je dokaj poznan v slovenskem prostoru, vendar zaznavam premajhen poudarek na uporabnosti in pomembnosti v podjetju. Končni cilj te diplomske naloge je vzpostavitev učinkovitega in sistemsko nadgrajenega delovanja projektnega managementa v izbranem podjetju ob uporabi računovodskih informacij.
Keywords: računovodske informacije, projektni managment, projekt
Published in DKUM: 20.07.2016; Views: 1236; Downloads: 95
.pdf Full text (2,00 MB)

2.
3.
ORGANIZACIJSKO MANAGEMENTSKI VIDIKI DELOVANJA ŠPORTNIH KLUBOV
Jernej Damiš, 2012, final seminar paper

Abstract: Doseganje svojih ciljev ter zadovoljitev svojih potreb v športu lahko dosežemo tako posamično kot skupinsko. Ko se združijo skupinski interesi pri športu v skupino ljudi, lahko rečemo, da gre za športni klub. V športnem klubu sodelujejo ljudje z različnih področij, tako poslovnih kot športnih. Vsi pa strmijo k istim ciljem, ki so postavljeni na klubski ravni. Eden glavnih ciljev vseh je uspešnost kluba. Slednjo pa lahko dosežejo samo z dobro organizacijo in managmentom v klubu. Tudi slovenski klubi bodo morali spremeniti svoja razmišljanja in se začeti zgledovati po najuspešnejših klubih po svetu. V Sloveniji je le peščica klubov, ki sledijo tovrstnim standardom oziroma jih v nekih točkah dosegajo. Pri tem pa je potrebno poudariti, da to velja tako za profesionalne, kakor tudi neprofesionalne klube. Klubi se bodo morali zavedati, kakšnega pomena pri uspehu in nadaljnjem obstoju je organizacija samega kluba, organizacijska struktura z dobrim managerjem oziroma predsednikom na čelu in kako velik pomen ima management kluba. Pridobivanje finančnih sredstev bo vedno težje, saj je že sedaj javnih sredstev vsako leto manj in tudi zasebna sredstva bo zaradi gospodarske krize težje pridobiti. Tako bo ena ključnih funkcij v klubu funkcija trženja. Športni klubi, ki se bodo zavedali situacije, v kateri se bodo znašli, in strmeli k boljši organizaciji ter managmentu in vložili veliko več truda, si bodo zagotovili obstoj in uspešnost.
Keywords: Ključne besede: športni klub, športni managment, organizacijska struktura, sponzoriranje, financiranje, marketing, KMN Slovenske gorice.
Published in DKUM: 25.05.2012; Views: 2942; Downloads: 198
.pdf Full text (638,85 KB)

Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica