| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VODENJE IN OBLIKOVANJE USPEŠNIH TIMOV
Andrej Furman, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Timi se oblikujejo z namenom, da uspešno dosežejo cilj. So del našega vsakdanjega življenja, saj nas povezujejo v šoli, družini, na delovnem mestu, v raznih društvih (športnih, verskih, kulturnih in drugih) ... V podjetjih/organizacijah oblikujejo time, da ti izboljšajo produktivnost, kvaliteto in zadovoljstvo dela. Prednost timskega dela je večja mera znanja ter informacij. V drugem poglavju smo proučevali vrste timov, njihovo velikost ter odkrili, da je demokratični tim najuspešnejša oblika ter da je optimalno število zaposlenih, da ta uspešno deluje, od pet do sedem članov. Ugotavljali smo tudi cilje timov in ugotovili, da si sledijo od prioritete tima do sodelavcev in šele na koncu posameznikov. V nadaljevanju smo spoznali značilnosti uspešnega tima. Uspešen tim je tisti, katerih dosežki presegajo seštevek znanja, sposobnosti in strokovnosti posameznih članov. To so ustvarjalni timi. Sodelavci takih timov delajo skupaj bolje in uspešneje. Odkrili smo, da je za snovanje uspešnega tima potrebna izbira pravih ljudi, za katere menimo, da lahko delajo skupaj. Tim si mora biti dovolj simpatičen z različnimi posamezniki, ki sprejemajo različne vloge. Zato je tim zmes različnih osebnosti, kjer vsak prevzame vlogo, katera mu ustreza. Oblikovanje tima je naloga vodje. Je ena najtežjih in najpomembnejših zadolžitev vodje. Temu sledi učenje posameznikov o skupinskem delu. Tako se zgradi celota, kjer vsi težijo k ciljem tima. Vpliv vodenja na uspešnost tima je opazen v medsebojnih odnosih med člani in vodjo. Medsebojni odnosi so izredno pomembni in jih zaposleni uvrščajo med svoje pomembnejše vrednote. Na podlagi učinkovitih komunikacij naj vodja več posluša in manj govori. Tudi za člane velja, da je poslušanje tri četrtine uspešne komunikacije. Uspešni tim ne sme postati debatni klub, zadostuje že dvajset minut na dan za medsebojno komunikacijo. Člane v timu se mora pripraviti do tega, da vložijo svoj napor, da se dosežejo zastavljeni cilji in se izpolnijo potrebe posameznikov. Motivacija izhaja iz pohvale, graje, tekmovanja, konfliktnih situacij in stimuliranja s plačo. Vse skupaj lahko pozitivno vpliva na motiviranje zaposlenih, če vodje to naredijo z razumom in pravičnostjo, v obratnem primeru pa lahko pride do negativnih situacij in to lahko kaj kmalu privede do razpada tima. Ideja nagrajevanja je nagraditi tim, ki se je dobro izkazal. Prednost timskega dela je količina idej in informacij, ki jih člani doprinesejo v tim. Tiamsko delo izboljšuje razumevanje in sprejetje med posamezniki, ustvarja večjo motivacijo in višjo stopnjo izvedbe dela ter podpira nove in tvegane odločitve.
Keywords: uspešen tim, timsko delo, vodenje, ustvarjalni tim.
Published: 15.02.2011; Views: 3560; Downloads: 717
.pdf Full text (583,10 KB)

2.
UČINKOVITA UPORABA SREDSTEV PRI FILMSKI PRODUKCIJI
Mojca Pernat, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Film ni samo podoba, ki jo gledalec vidi na platnu, je tudi to kar ostaja očem skrito, produkcija filma. Produkcija filma je v tej diplomski nalogi definirana kot celostni nadzor nad filmom - zbiranje sredstev, koordiniranje, izbiranje glavne ekipe, dogovarjanje za distribucijo in odgovornost za uspešnost filma. Slovenski film je v primerjavi z evropskim in svetovnim finančno precej podhranjen in zato ga še vedno obravnavamo kot nizkoproračunski film. Produkcijski okvirji, distribucija, prikazovanje in trženje v veliki meri opredelijo film in njegovo občinstvo, do neke mere pa tudi uspešnost filma.
Keywords: svetovna kinematografija, (slovenska) filmska produkcija, ekonomski vidik slovenskega filma, uspešen slovenski film
Published: 14.11.2012; Views: 4528; Downloads: 124
.pdf Full text (1,04 MB)

3.
OD INOVATIVNE IDEJE DO URESNIČENE INOVACIJE NA PRIMERU PODJETJA KOVIS D.O.O.
Sandi Savnik, 2014, master's thesis

Abstract: Od inovativne ideje do uresničene inovacije na primeru podjetja Kovis d. o. o. Znotraj ustvarjalnega okolja sta dobra ustvarjalnost kot tudi ugodna ustvarjalna klima ključni za inovativno usmerjena podjetja. Da se ustvarjalnost začne, potrebujemo ustvarjalno osebo kot tudi ustvarjalno razmišljanje ter ustvarjalni proces. Pojma se med seboj povezujeta, saj je ustvarjalnost pogoj, da se lahko začne udejanjati ugodna ustvarjalna klima. Ustvarjalni posamezniki so tisti, ki ustvarjajo ter tako prispevajo k dosegu ugodne ustvarjalne klime. Da pa bodo k temu prispevali, je potrebno motiviranje ter ustrezno nagrajevanje. Podjetja, ki ne poznajo oziroma nimajo ustvarjalnega managementa, dolgoročno ne preživijo. Bistvo ustvarjalnega managementa je uspešen, učinkovit in inovativen manager. Le-ta lahko s svojimi prirojenimi sposobnostmi uspešno, učinkovito ter inovativno upravlja inovativno usmerjeno podjetje. Takšno podjetje ne preživi le dolgoročno, ampak tudi ustvarja ugodne finančne rezultate. Eno izmed teh inovativno usmerjenih podjetij je tudi podjetje Google. Da podjetje želi priti do inovacije, katera mu bo dajala večji ugled kot tudi prinašala denarne prilive, potrebuje najprej inovativno idejo, iz katere se razvije invencija in šele po tej, ne tako kratki poti, lahko pride do uresničene inovacije. Velik pomen pa podjetje daje tudi celovitosti. Ideja, ustvarjalno okolje ter inovativni predlogi so tisti dejavniki, skozi katere sem podrobneje spoznal podjetje Pipistrel, Krka d. d. ter Kovis d. o. o. Po teh podjetjih se lahko zgledujejo ne samo slovenska podjetja, ampak iz inovativnega pogleda tudi nekatera podjetja izven domovine. V empiričnem delu magistrskega dela sem skozi predstavitev ideje A (gre za osni zavorni disk z NET-sistemom hlajenja) ter ideje B (gre za kolesni zavorni disk, tako imenovani Z-TIP diska) prišel do spoznanj, kako je podjetje Kovis d. o. o. skozi inovativni ideji doseglo pomembni inovaciji. S tema inovacijama so prišli do izboljšanih karakteristik tako osnega kot tudi kolesnega diska. Seznanil sem se z razvojnimi aktivnostmi obeh inovativnih idej. Zanimivo je bilo spoznati tudi to, kako se ideji A in B kažeta skozi realnost. Da pa podjetje Kovis d. o. o. lahko dosega uspehe, je bistvenega pomena tudi širjenje novosti tega podjetja. Tako sem skozi novost, komunikacijo, čas in družbeni sistem to pobliže spoznal.
Keywords: ustvarjalnost, ustvarjalna oseba, ustvarjalno razmišljanje, ustvarjalni proces, ustvarjalna klima, motiviranje, nagrajevanje, ustvarjalni management, (uspešen, učinkovit, inovativen manager), ideja, invencija, inovacija, celovitost, ustvarjalno okolje, inovativni predlogi, razvojne aktivnosti idej, aplikacije idej v realnosti, širjenje novosti, novost, komunikacija, čas, družbeni sistem
Published: 24.07.2014; Views: 1202; Downloads: 385
.pdf Full text (10,58 MB)

4.
USPEŠEN POSAMEZNIK, VODJA IN SKUPINA V PODJETJU OBSESSION D.O.O.
Tanja Božič Smrekar, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Uspešno podjetje v spremenljivem poslovnem okolju odlikujejo dobre poslovne ideje, ambiciozni posamezniki, vodje in delovne skupine. Za vse udeležence so zelo pomembni jasno zastavljeni cilji podjetja na podlagi katerih poskušajo doseči dobre rezultate. Za doseganje le-teh je potrebno dobro delovno okolje, pravilni pristopi vodenja, velika mera motiviranosti, sodelovanja in dobra komunikacija. Uspešen posameznik, dober vodja in kompatibilen sodelavec v skupini, lahko podjetju veliko doprinesejo.
Keywords: uspešen posameznik, vodja, vodenje, skupina, skupinsko delo, motivacija, komunikacija
Published: 23.06.2016; Views: 406; Downloads: 30
.pdf Full text (691,48 KB)

5.
Analiza vzvodov in uspešnosti prevzemov in združitev slovenskih podjetij s tujimi podjetji v obdobju 2010-2015
Ana Teršek, 2017, master's thesis

Abstract: Kljub gospodarski krizi se podjetja še vedno odločajo za združitve in prevzeme, čeprav morda v manjši meri in bolj previdno. Želja po dostopanju do novih trgov, doseganju boljših finančnih rezultatov, ekonomije obsega in želja po večji konkurenčnosti jih kljub neugodnim gospodarskim razmeram in težavam pri pridobivanju finančnih sredstev za izvajanje prevzemov spodbuja k sprožanju prevzemov v domačem in tujem gospodarstvu. Za slovensko javnost so zanimivi predvsem prevzemi slovenskih podjetij s strani tujih podjetij, saj smo bili v preteklih letih priča nekaterim zelo odmevnim prevzemom domačih podjetij s strani tujih prevzemnikov. Motivi teh podjetij za prevzeme so enaki zgoraj naštetim, slovenskim podjetjem pa predvidoma ponujajo predvsem pozitivnejše poslovanje v prihodnosti, večjo konkurenčnost ter razvoj – torej na njih večinoma vplivajo pozitivno. Prav tako pa ti prevzemi omogočajo določitev nekaterih smernic, po katerih se odvijajo prevzemi slovenskih podjetij – pa vendar, ali je možno iz tega izluščiti »enoten recept za uspešen prevzem slovenskega podjetja«?
Keywords: prevzemi, združitve, tuja podjetja, slovenska podjetja, uspešen prevzem.
Published: 08.12.2017; Views: 280; Downloads: 94
.pdf Full text (2,59 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica