| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 38
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
DOBRA UPORABNIŠKA IZKUŠNJA IN DOSTOPNOST KOT KONKURENČNA PREDNOST SPLETNIH STRANI
Jurij Štukovnik, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu raziskujemo tematiko uporabniške izkušnje in konkurenčno prednost, ki jo zagotavlja dobra uporabniška izkušnja lastnikom spletnih strani, ki se tega zavedajo. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu razpravljamo o uporabniški izkušnji kot vedi: kje so njeni začetki, kako se je razvijala in v katero smer se bo razvijala v prihodnosti. V drugem delu pa uporabniško izkušnjo predstavimo tudi v praksi, na primeru načrtovanja in celovite izvedbe prenove konkretne spletne strani. Posebno poglavje namenjamo tesno povezani tematiki dostopnosti spletnih strani za slepe in slabovidne uporabnike.
Keywords: uporabniška izkušnja, informacijska arhitektura, spletni marketing, PET design, dostopnost, uporabnost
Published: 15.07.2010; Views: 12804; Downloads: 873
.pdf Full text (1,58 MB)

2.
SPLETNA PRODAJA V PODJETJU MIMOVRSTE D.O.O.
Anamari Šuštar, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Za podjetje, ki se ukvarja izključno z internetno prodajo, je zelo pomembno, da je v koraku s časom. Razvijati se mora skladno z razvojem tehnologij in zahtevami uporabnikov. Naš namen v diplomski nalogi je predstavitev pomembnih elementov spletne prodaje, ki znatno vplivajo na prodajo, hkrati pa z raziskavo ugotoviti, kaj je tisto, kar ljudi prepriča v nakup preko spleta. Problem je obravnavan s teoreticÌŒnega kakor tudi z empiricÌŒnega vidika. Kot raziskovalno orodje je uporabljena spletna anketa, s katero smo ugotovili vedenjske vzorce slovenskih uporabnikov interneta pri spletnih nakupih in obiskovanju spletnih strani. Rezultati raziskave namreč kažejo, da so pri ucÌŒinkoviti spletni prodaji zelo pomembna pozitivna izkušnja pri spletnem nakupu, pravilna izbira cenovne strategije ter metode oglaševanja. Kot izsledek raziskave smo navedli tudi predlog za izboljšanje spletne trgovine mimovrste d.o.o., ki bo pomagal povečati prodajo.
Keywords: internet, e-poslovanje, prodaja, uporabniška izkušnja, oglaševanje, uporabniki
Published: 17.12.2010; Views: 3128; Downloads: 463
.pdf Full text (845,85 KB)

3.
KRITIČNA OCENA IN PREDLOG PRENOVE SPLETNEGA NOVIČARSKO-MEDIJSKEGA PORTALA
Miha Popovič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi povzemam kritične lastnosti spletnega mesta zurnal24.si ter jim določam pozitivne in negativne vplive na uporabniško izkušnjo obiskovalca in novinarja. Skupek posameznih lastnosti nato vrednotim in ocenjujem za možno prenovo in integracijo v novem sistemu ali pa za popolno opustitev, ki je odvisna od ocene uporabnosti s strani uporabnikov samih (novinarjev in obiskovalcev). Pri tem sem uporabil napreden anketni sistem, ki je omogočal izpostavo določenih problemov in točen prikaz stanja posameznih lastnosti. Spletno mesto je postavljeno v okolje, ki zahteva nenehno nadgrajevanje in izboljšavo uporabniške izkušnje, hkrati pa mora predstavljati orodje, ki omogoča hitro in učinkovito delo novinarjev, saj je tekma s konkurenčnimi spletnimi mesti neomajna. V nalogi je zasnovana idejna prenova spletne strani, katere namen je pomoč pri izbiri ponudnika ter definiranju podrobne specifikacije in projektnega načrta prenove.
Keywords: spletno mesto, spletne tehnologije, uporabniška izkušnja, vrednotenje funkcionalnosti
Published: 01.06.2012; Views: 1031; Downloads: 40
URL Link to full text

4.
OCENJEVANJE UPORABNOSTI IN UPORABNIŠKE IZKUŠNJE NA PRIMERU TELEKOMUNIKACIJSKIH PRIPOMOČKOV
Adila Slomić-Skrbinac, 2012, master's thesis

Abstract: Pripomočki (angl. widgets/gadgets) predstavljajo zelo priljubljen način približevanja zmožnosti sodobnih telekomunikacijskih omrežij končnemu uporabniku, saj jih le-ta lahko vključi v svoje vsakdanje okolje in druge aplikacije. Večina ponudnikov telekomunikacijske opreme ponuja tudi različno paleto programskih rešitev za končne uporabnike, ki običajno vključujejo tudi paleto pripomočkov. Uporabnost aplikacij je ključnega pomena za uspeh posameznih pripomočkov na trgu, vendar pa je prav uporabnost tisti aspekt pripomočkov, ki jo je med razvojem najtežje zagotoviti. Naloga predstavlja primer postopka razvoja palete telekomunikacijskih pripomočkov, kjer je analiza uporabnosti pripomočkov vključena že v fazo načrtovanja in kjer so od rezultatov analize odvisne nadaljne razvojne aktivnosti. V nalogi so predstavljene različne metode za oceno uporabnosti. Izibra metod, ki so bile tudi dejansko uporabljene v analizi pripomočkov, je predstavljala poseben izziv, saj je v svetu zelo malo poročil s sistematičnimi analizami sodobnih telekomunikacijskih uporabniških rešitev. Izbrane so bile tri komplementarne metode za oceno uporabnosti in metodologija za izvajanje ocen ter rezultati opravljenih analiz. Z izvedenimi analizami smo ugotovili nekatere pomanjkljivosti grafičnega vmesnika, sicer pa je bila splošna ocena uporabnosti zelo visoka. Naloga predstavlja konkreten primer metodologije, ki se lahko pouporabi in nadgrajuje tudi v podobnih primerih telekomunikacijskih rešitvev.
Keywords: telekomunikacijski pripomočki, uporabnost, uporabniška izkušnja, ocenjevanje uporabnosti, konvergenčne storitve
Published: 27.06.2013; Views: 1210; Downloads: 213
.pdf Full text (4,35 MB)

5.
UVAJANJE ODZIVNIH SPLETNIH MEST V PODJETJA
Maruša Fujs, 2015, master's thesis

Abstract: Z odzivnim spletnim oblikovanjem se v Sloveniji ukvarjamo zadnjih nekaj let. Zaradi eksponentne rasti uporabe mobilnih in tabličnih naprav so načrtovalci spletnih strani videli priložnost in tudi nujo prilagoditi dimenzijam mobilnih in tabličnih naprav. Odzivno oblikovane pa niso samo spletne strani, ampak tudi aplikacije, predloge za elektronski poštni marketing (ang. Email Marketing) in drugo. V kolikor želijo podjetja biti konkurenčna tudi pri spletnih predstavitvah, morajo slediti trendom, ki prihajajo iz tujine. Poleg odzivnega oblikovanja pa se čedalje več pomena daje izražanju skozi vsebino, interaktivnosti, sledenju grafičnim smernicam in dobri uporabniški izkušnji. Spletna stran je del oglaševalske kampanje podjetja, ki želi digitalno oglaševati preko različnih kanalov, kot so družbena omrežja, zakupljeni oglasi, ključne besede, elektronski poštni marketing, produktne strani in drugo. Čeprav je oglaševalska kampanja lahko usmerjena tako, da spletna stran ni primarni cilj uporabnika, ampak zgolj sekundarni, kamor pride uporabnik po več informacij, moramo vseeno uporabnika pričakati tako, da doživi optimalno izkušnjo na spletni strani z vsebinskega in oblikovnega vidika. Pri oglaševalskih kampanjah je predvsem pomembno, da uporabnika vodimo do končnega cilja in ga na tej poti ne izgubimo. V kolikor bo naš uporabnik na to pot zašel preko mobilnih ali tabličnih naprav in ne bo pridobil optimalne uporabniške izkušnje, bo lahko spletno stran zapustil prej, kot če bi bila iskana vsebina prilagojena. Nekateri oblikovanje spletne strani povezujejo tudi s stanjem ponudbe samega podjetja. Če podjetje z oblikovanjem svoje spletne predstavitve ne stremi k smernicam, si hitro ustvarimo vtis, da se podjetje ne razvija, posledično bo za nas manj privlačna tudi njihova ponudba. V magistrskem delu smo obdelali različne koncepte spletnih mest, ki lahko vključujejo odzivno oblikovanje in s tem uporabniku nudijo optimalno izkušnjo. Nato smo raziskali trenutne trende grafičnega oblikovanja, interaktivnosti in optimizacijo. Definirali smo odzivno oblikovanje, raziskali statistike povečanja mobilnih in tabličnih naprav, prednosti odzivnega oblikovanja in naredili SWOT analizo odzivnega oblikovanja. Posebej smo se posvetili tudi uporabniški izkušnji ter samemu testiranju uporabnosti, ki se pogosto vključuje v razvoj produktov in storitev v vseh življenjskih fazah. Raziskavo smo podkrepili še s primerjavo statistik obiska in prodaje na spletni trgovini pred in po vključitvi odzivnega oblikovanja ter s predstavitvijo testiranja uporabniške izkušnje na konkretnem primeru. V magistrskem delu nismo posebej predstavljali tehnične podpore in izvedbe razvoja odzivnega oblikovanja, ampak ga raziskali zgolj iz uporabniškega vidika ter priložnosti za podjetja.
Keywords: Odzivno spletno oblikovanje, uporabniška izkušnja, grafično oblikovanje, Landing Page, Single Page, optimizacija.
Published: 28.08.2015; Views: 915; Downloads: 155
.pdf Full text (3,27 MB)

6.
ANALIZA ZASNOVE IN DELOVANJA SPLETNIH TRGOVIN
Marko Štalcer, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili značilnosti in vrste elektronskega poslovanja ter podali njegove prednosti in slabosti. Opredelili smo osnovne pojme, povezane s spletno trgovino, in pregledali, kakšne so lastnosti in kriteriji uspešnih spletnih trgovin ter kako naj bi bile oblikovane. V nadaljevanju smo predstavili podjetje Kovinarstvo Bučar in spletno trgovino Bendex3D. Glede na kriterije uporabnosti spletnih trgovin smo analizirali spletno trgovino Bendex3D in podali predloge za izboljšanje uporabniške izkušnje. Ob koncu smo podane predloge še vpeljali in testirali.
Keywords: elektronsko poslovanje, spletna trgovina, uporabniška izkušnja, analiza
Published: 14.10.2015; Views: 469; Downloads: 61
.pdf Full text (2,15 MB)

7.
INTEGRACIJA UPORABNIKOV V PROCES NAČRTOVANJA INTERAKCIJ VSEPRISOTNIH SISTEMOV
Damjan Obal, 2013, doctoral dissertation

Abstract: V doktorski disertaciji razvijemo hibridno metodologijo EPUI, namenjeno načrtovalcem interakcij vseprisotnih sistemov. Metodologija služi kot povezovalni člen med participatornim načrtovanjem in načrtovanjem interakcij za področje vseprisotnih sistemov. Načrtovalcem pomaga integrirati uporabnike kot aktivne sodelujoče v vse faze načrtovanja, od konceptualizacije do priprave prototipov in izvedbe testiranj. Metodologija služi kot krovni proces, ki deluje v sinhronizaciji z obstoječimi načrtovalskimi in razvojnimi procesi. Njen namen je predvsem vzpostavitev okolja sodelovanja, v katerem lahko izvedemo produktivno participatorno načrtovanje. Metodologija je sestavljena iz štirih nelinearnih faz: raziskovanja, sodelovanja, razumevanja in integracije. Skupaj z metodologijo smo razvili tudi niz konkretnih metod in orodij za participatorno načrtovanje in razvoj z vključevanjem vseh ključnih deležnikov. Pomemben del metodologije sta predvsem aktivna participacija tako uporabnikov kot načrtovalcev in implementacija elementov iger v načrtovalsko prakso. Metodologijo smo preverili v štirih eksperimentih, kjer smo skupaj z deležniki razvijali uporabniške vmesnike vseprisotnih sistemov. Dokazali smo izboljšanje uporabniške izkušnje in hkrati zmanjšanje resursov, potrebnih za razvoj končnih izdelkov.
Keywords: načrtovanje interakcij, vseprisotni sistemi, uporabniški vmesniki, participatorno načrtovanje, uporabniško usmerjeno načrtovanje, k človeku usmerjeno načrtovanje, elementi iger, merjenje uporabnosti, uporabniška izkušnja, interakcija človeka z računalnikom, integracija.
Published: 11.09.2013; Views: 1444; Downloads: 252
.pdf Full text (7,27 MB)

8.
ZASNOVA ARHITEKTURE KOMPLEKSNEGA SPLETNEGA MESTA
Andrija Šulić, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo predstavi metode načrtovanja arhitekture spletnih mest in skozi primer prikaže uporabo le teh v praksi. Vsebuje teoretični in praktični del, v katerem so tudi struktura, seznam tipičnih strani in funkcionalnosti ter žični modeli primera spletnega mesta Evropske mreže za opazovanje cerebralne paralize, ki je uporabljen za predstavitev.
Keywords: informacijska arhitektura, splet, uporabniška izkušnja
Published: 20.09.2013; Views: 1367; Downloads: 67
URL Link to full text

9.
NADGRADNJA UPORABNIŠKE IZKUŠNJE VMESNIKOV ZA VODENJE PROCESOV NA DALJAVO
Miro Šafar, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo predstavlja primer nadgradnje uporabniške izkušnje za vodenje avtomatiziranega procesa na daljavo. Oblikovan je bil uporabniški vmesnik za pametni mobilni telefon, ki deluje v operacijskem sistemu Android. Komunikacija poteka prek protokola TCP/IP. Za avtomatiziran proces je bil uporabljen model, ki predstavlja inteligentno hišo. Oblikovanje je bilo narejeno s programskim paketom Android SDK, uporabljen pa je bil programski jezik Java.
Keywords: uporabniški vmesnik, aplikacija, daljinsko vodenje procesov, uporabniška izkušnja, java, Android
Published: 12.02.2014; Views: 880; Downloads: 78
.pdf Full text (3,12 MB)

10.
DEJAVNIKI USPEŠNOSTI SPLETNE TRGOVINE NA PRIMERU PODJETJA ZOO MARKET REX
Maja Duh, 2014, master's thesis

Abstract: Internet je v današnjem času skupek ene najbolj rastočih tehnologij. Elektronski način komunikacije je vse bolj uporaben, hkrati že skoraj nuja ob tako natrpanih delavnikih v našem vsakdanu. Na internetu poteka cela skupina storitev, brez katerih si našega življenja preprosto ne moremo več predstavljati. Med te storitve lahko zagotovo uvrstimo tudi spletne trgovine, katere so zmeraj bolj priljubljene in posledično tudi številčnejše. Da bi lahko izstopali iz konkurence, je potrebno veliko več kot le ustvarjati vrednost za kupca. V magistrskem delu bomo poskušali določiti dejavnike, kateri so pomembni za uspešnost spletne trgovine. Za začetek bomo predstavili elektronsko poslovanje (v nadaljevanju e-poslovanje) na splošno s poudarkom na poslovnih modelih. Spoznali bomo prednosti in slabosti e-poslovanje, vrste e-poslovanje ter poslovne modele e-poslovanja. V tretjem poglavju se bomo podrobneje posvetili spletni trgovini, ki je tudi glavni predmet obravnave v magistrskem delu. Opredelili bomo vrste spletnih trgovin, določili njihov pomen v primerjavi s klasičnimi trgovinami in spoznali spletne uporabnike. Ker je glavni namen magistrskega dela raziskati dejavnike uspešnosti spletnih trgovin, se bomo v četrtem poglavju posvetili zgolj samo njim. Določili bomo najpogostejše dejavnike, ki vplivajo na uspešnost posamezne spletne trgovine, ter jih podrobneje spoznali. Vse dejavnike bomo v zadnjem poglavju prikazali in analizirali na konkretnem primeru podjetja Zoo Market Rex, Zlatko Hraš, s.p.. Magistrsko delo bomo zaključili s sklepom, kjer bomo dokazali pomembnost upoštevanja ključnih dejavnikov uspešnosti spletne trgovine.
Keywords: elektronsko poslovanje, elektronsko trgovanje, spletna trgovina, uporabniška izkušnja, optimizacija spletne trgovine, socialna omrežja
Published: 24.07.2014; Views: 1191; Downloads: 161
.pdf Full text (3,22 MB)

Search done in 0.3 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica