| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
KATALOG KOT SREDSTVO OGLAŠEVANJA IN POSPEŠEVANJA PRODAJE V DRUŽBI RELAX TURIZEM D.O.O.
Petra Slana, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga je sestavljena tako iz teoretičnega kot praktičnega dela. V teoretičnem delu smo na splošno predstavili in razjasnili pojme, ki so povezani z diplomsko nalogo, kot so tržno komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje ter kataloška prodaja. Praktičen del diplomske naloge pa zajema opis družbe Relax Turizem d.o.o. Predstavili smo razvoj podjetja ter njegovo vizijo, poslanstvo, cilje in strategijo. Nekaj besed smo namenili tudi oglaševanju podjetja. Nadalje pa smo se osredotočili na turistične kataloge kot sredstvo oglaševanja in pospeševanja prodaje v družbi Relax Turizem. Turistični katalogi so za družbo Relax Turizem ključnega pomena za uspešno poslovanje. Prepoznavni so po dveh značilnih barvah in sicer temno modre in rumene barve. So pomemben del tako oglaševanja kot pospeševanja prodaje. Vsak turistični katalog kupcu nadzorno prikazuje turistične proizvode (počitnice in potovanja) tako opisno, cenovno kot tudi slikovno z raznimi fotografijami. Pravtako pa so zraven vsake ponudbe prikazane tudi vse ugodnosti, ki jih družba Relax Turizem ponuja svojim kupcem.
Ključne besede: oglaševanje, pospeševanje prodaje, katalog, turistični proizvod, družba Relax Turizem d.o.o.
Objavljeno: 19.10.2009; Ogledov: 3200; Prenosov: 367
.pdf Celotno besedilo (613,95 KB)

3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici