| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VPLIV OGLAŠEVANJA NA PRODAJO TURISTIČNIH ARANŽMAJEV
Andreja Kunstelj, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Turizem se je v zadnjih desetletjih razvijal zelo hitro, postal je eden od osrednjih svetovnih ekonomskih in družbenih pojavov, ki se je dotaknil vseh segmentov ekonomije in družbe na vseh celinah - v razvitih državah in v državah v razvoju. Turistična destinacija je geografski prostor, ki ga turist izbere za potovalni cilj. Je kompleksna entiteta, sestavljena iz množice različnih izdelkov, storitev in doživetij. Vodena je s strani večjega števila interesnih skupin in opazovana z različnih zornih kotov. V praksi se pokaže, da se v večini primerov za neko destinacijo odločimo zaradi dobrega oglaševanja. Diplomsko delo govori o oglaševanju v turizmu in vplivu oglaševanja na prodajo turističnih aranžmajev. Oglaševanje je del sodobnega sveta in poslovanja brez njega danes ni več. Zato je pravilna predstavitev krajev odločilna pri izbiri turistične destinacije oziroma aranžmaja. Zanimalo nas je torej, ali oglaševanje vpliva na prodajo turističnih aranžmajev. Poskušali smo izvedeti, kdaj agencije največ oglašujejo in kdaj sklenejo največ pogodb, preko katerih medijev največ oglašujejo, v katerem letnem času turisti najpogosteje odhajajo na dopust, katera ciljna skupina najpogosteje obiskuje izbrane destinacije in kaj so glavni razlogi za odpoved letovanja. V prvem delu smo predstavili tržno komuniciranje in ga umestili v trženjski splet. Nato smo podrobneje predstavili oglaševanje, cilje oglaševanja, oglaševalsko agencijo in medije, preko katerih oglašujemo. V drugem delu smo nekaj besed namenili turizmu in drugim elementom marketinškega spleta. Poleg tega smo na kratko opisali izbrane turistične destinacije, ki smo jih uporabili v anketnem vprašalniku, in predstavili štiri turistične agencije s katerimi smo sodelovali. Zadnji del je namenjen analiziranju rezultatov, ki smo jih pridobili z anketnim vprašalnikom in podajanju argumentov, primerjav in predlogov za nadaljnje delovanje turističnih agencij. Ugotovili smo, da oglaševanje sovpada s prodajo turističnih aranžmajev. Največje oglaševanje je na začetku leta in med poletno sezono. Sklepanje pogodb v posameznem letnem času in obisk ciljne skupine sta odvisna od turistične destinacije. Splet in prospekti so mediji, preko katerih agencije največ oglašujejo. Najpogostejši razlog za odpoved letovanja je smrt, nezgoda ali poslabšanje zdravstvenega stanja zavarovanca ali svojca.
Keywords: Oglaševanje, tržno komuniciranje, turizem, turistična destinacija, turistični aranžmaji
Published: 29.09.2009; Views: 2762; Downloads: 390
.pdf Full text (552,42 KB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica