| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 20
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
NABAVNO POSLOVANJE V TRGOVSKEM IN POSREDNIŠKEM PODJETJU DOMINO TRADE D.O.O.
Breda Horvat, 2009, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomske naloge je predstavljen povzetek splošnih dejstev o nabavnem poslovanju. Gre za opredelitev pojmov same nabave, njenih temeljnih ciljev in nalog. Opisan je potek nabavnega procesa in potek raziskave nabavnega trga. Nekaj pozornosti sem posvetila tudi dobaviteljem in nabavnemu trženju. Podrobneje sem opisala trgovsko podjetje na debelo, nabavno poslovanje v takem podjetju in skladiščno poslovanje. Praktični del naloge predstavlja oris nabavnega poslovanja v konkretnem podjetju, kjer sem zaposlena. Predstavila sem osnovne značilnosti podjetja, opisala s kakšnim trgovskim blagom trgujemo, kdo so naši dobavitelji in kupci. V osrednjem delu sem se osredotočila na potek nabavnega poslovanja, oz. na faze nabavnega procesa. Nalogo sem zaključila s konkretnimi predlogi za izboljšanje nabavnega poslovanja v podjetju.
Ključne besede: nabava, nabavni proces, dobavitelji, nabavno trženje, trgovsko podjetje, skladiščno poslovanje
Objavljeno: 24.11.2009; Ogledov: 2426; Prenosov: 92
URL Povezava na celotno besedilo

2.
NABAVNO POSLOVANJE V TRGOVSKEM PODJETJU DROGERIE MARKT
Tadeja Bobnič, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen moje diplomske naloge je bil predstavitev uglednega trgovskega podjetja Drogerie Markt. Predstavila sem nabavno funkcijo v podjetju, kot tudi njeno organiziranost nabave in njeno vlogo v podjetju. Predstavila pa sem tudi nabavni proces vse od naročila do izdaje blaga v poslovalnice.
Ključne besede: nabava, trgovsko podjetje, organizacija nabave, skladiščenje, zaloge in maloprodaja
Objavljeno: 27.11.2009; Ogledov: 3503; Prenosov: 582
.pdf Celotno besedilo (32,39 MB)

3.
NABAVA V PODJETJU GO&INTER D.O.O.
Barbara Fekonja, 2010, diplomsko delo

Opis: V kratkem povzetku celotne diplomske naloge lahko napišem, da se tako nabava kot zaloge neprestano spreminjajo in gibljejo. Nabava je ključen pojem celotnega poslovanja. Če ne bi nabavljali izdelkov za nadaljnjo prodajo, tudi poslovati ne bi mogli. V celotno nabavo pa je vštetih veliko dejavnikov, brez katerih ne bi bilo nabave. Tukaj so dobavitelji, pri katerih lahko naročimo blago in moramo z njimi skleniti prodajne pogodbe. Vedno moramo biti pozorni na svoje kupce, nikoli ne bi smeli oditi iz podjetja nezadovoljni. Vendar v današnjem času, ko je ponudba prevelika in so povpraševanja vse bolj zahtevnejša, tudi brez nezadovoljstva ne gre. S tem, ko mi želimo zadovoljiti naše kupce, je potrebno ustvarjati zaloge v prodajalni in skladišču. Podjetje ima na zalogi veliko različnih izdelkov v prodajalni, skladišči le nekaj tistih, ki nimajo prevelike občutljivosti roka uporabnosti. V skladišču lahko najdemo izdelke, ki so namenjeni sezonskemu prodajanju, galanterija, čistila itd… Vso zalogo pa je potrebno kontrolirati in z njo gospodarno ravnati. V podjetju pazijo, kolikšne količine bodo naročevali, da ne bodo imeli prevelikih stroškov in izgub. Vedno se vprašajo, kdaj je potrebno preveriti zaloge in jih naročiti, kako je potrebno načrtovati količino vsakokratnega naročila, in kolikšna naj bo ta količina, pomembno pa je tudi odstopanje roka dobave. Zaloge kontrolirajo tudi po načinu maksimalne, varnostne in pa minimalne zaloge. V diplomskem delu sem jih podrobneje predstavila tudi z grafom na podlagi formalnih izračunov.
Ključne besede: Trgovsko podjetje, dobavitelji, nabava, prodajalna, skladišče, zaloge
Objavljeno: 12.11.2010; Ogledov: 1517; Prenosov: 165
.pdf Celotno besedilo (2,49 MB)

4.
TRGOVSKE IN DISKONTNE ZNAMKE KOT NOVA TRŽNA STVARNOST ZA DOBAVITELJE IN PORABNIKE
Anita Kocuvan, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju smo opredelili blagovno znamko, trgovska in diskontna podjetja ter njihove blagovne znamke. Blagovne znamke lahko opravljajo zelo različne funkcije, vendar so najpomembnejše tiste funkcije, ki jih znamke opravljajo za ponudnika in povpraševalca. Z blagovno znamko prepoznamo proizvajalca ali trgovca. Trgovska blagovna znamka je tista znamka, ki jo uvede trgovska hiša oz. prodajalec. Izdelki z blagovno znamko v diskontnih trgovinah imajo nižjo ceno kot izdelki z blagovno znamko v trgovskih podjetjih. V diplomskem seminarju smo ugotovili, da se dobavitelji (proizvajalci) srečujejo tudi s slabostmi. Med proizvajalci prehrambnih izdelkov nastopajo skoraj vsa velika slovenska podjetja. Največja trgovca v Sloveniji, Mercator in Spar, imata največja deleža slovenskih proizvajalcev izdelkov lastne trgovske blagovne znamke (TBZ). Ugotovili smo tudi, da se je prodaja v diskontih v zadnjih letih povečala (k temu pripisujemo rast diskontov kot so Aldi in Lidl). Diskontni trgovci so v preteklih 12 letih trgovine odpirali z veliko hitrostjo. Aldi je v Evropi odpiral v povprečju pet trgovin tedensko, medtem, ko je bil Lidl še uspešnejši s povprečno šestimi novimi trgovinami na teden.
Ključne besede: blagovna znamka, trgovska blagovna znamka, diskontna blagovna znamka, trgovsko podjetje, diskont, dobavitelji (proizvajalci)
Objavljeno: 21.11.2011; Ogledov: 1407; Prenosov: 225
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

5.
POMEN PROJEKTNEGA IZVAJANJA STRATEGIJ V TRGOVSKEM PODJETJU
Edi Marčić, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrskem delu je prikazan pomen projektnega izvajanja razvojnih strategij v trgovskih organizacijah. Tako teoretične ugotovitve različnih avtorjev kot statistični podatki potrjujejo velik pomen, ki ga ima trgovska dejavnost v strukturi narodnega gospodarstva. Globalizacija je v današnjem času zelo zaostrila konkurenčni boj in hkrati povečala dinamiko sprememb. Izbira ustreznega orodja za krepitev konkurenčnih prednosti, izogibanje pretečim nevarnostim in izkoriščanje poslovnih priložnosti zahtevajo nenehen razvoj na vseh ravneh poslovanja trgovskega podjetja. Dolgoročni razvoj je možno obvladovati le skozi strateški upravljalni proces, katerega prva naloga je oblikovanje strateškega razvojnega programa v tesni povezavi s planiranjem tekočega poslovanja. Kot najustreznejši način uresničevanja strateških razvojnih programov strokovna literatura priporoča projektno dejavnost. To potrjujejo tudi primeri iz prakse. Med uresničevanjem strategij se v okolju nenehno dogajajo spremembe, ki vplivajo na izvajanje projektov in strategij. Modeli projektnega uresničevanja strategij morajo tako vsebovati procesa strateškega in projektnega kontrolinga, ki omogočata ustrezno revidiranje strategij, strateških projektnih planov in tudi posameznih projektov oz. programov projektov. Omejenost razpoložljivih virov trgovskega podjetja, časovne omejitve in doseganje čim višje stopnje učinkovitosti uresničevanja strategij zahtevajo organiziranost strateškega upravljalnega procesa. To omogočata ustrezna projektna organiziranost in vgraditev službe za strateški razvoj ter projektne pisarne v obstoječo organizacijsko strukturo.
Ključne besede: projekt, strategija, razvojne strategije, projektno izvajanje strategij, strateški upravljalni proces, trgovsko podjetje, poslovne krize, projektna družba, služba za strateški razvoj
Objavljeno: 29.06.2011; Ogledov: 1657; Prenosov: 225
.pdf Celotno besedilo (786,83 KB)

6.
PRIKAZ DINAMIČNEGA VEDENJA V OSKRBNI VERIGI TRGOVSKEGA PODJETJA
Matjaž Vrtič, 2011, diplomsko delo

Opis: Konkurenčna prednost podjetij je v veliki meri odvisna od razvitosti njihovih oskrbnih verig in njihovega managementa. K temu pripomore dobro poznavanje procesov, ki potekajo v oskrbnih verigah, saj management oskrbnih verig povezuje različne funkcije, ki pripomorejo k racionalizaciji stroškov in boljšemu pretoku blaga ter informacij. V diplomskem delu smo predstavili te procese na primeru distribucijske igre »Beer Game«, ki simulira osnovno oskrbno verigo, v katero so vpeti proizvodnja, distributer, grosist in trgovec. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela. V prvem delu smo podali teoretične osnove tematike oskrbnih verig, ki temeljijo na spoznanjih drugih avtorjev. Drugi del pa obsega predstavitev distribucijske igre »Beer Game« in prikaz poteka igranja. V zaključnem delu smo še analizirali rezultate in predlagali boljše ravnanje posameznih igralcev v določenih situacijah.
Ključne besede: oskrbna veriga, simulacija, distribucijska igra »Beer Game«, trgovsko podjetje, učinek biča.
Objavljeno: 22.10.2011; Ogledov: 1402; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (943,47 KB)

7.
KOMPETENCE LOGISTIČNEGA STROKOVNJAKA V VEČJEM TRGOVSKEM PODJETJU
Boštjan Kukovič, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo najprej obdelali teoretični del, kje smo opredelili pojem kompetence, njene sestavne dele in posamezne vrste kompetenc. Opisali smo, na kakšen način se izoblikuje kompetenčni model za posamezno delovno mesto. Opredelili smo funkcije in predvidene kompetence strokovnjaka logistike ter trgovinsko dejavnost in vlogo logistike v trgovini. Na osnovi teoretičnih spoznanj smo sestavili anketni vprašalnik in ga izvedli v dveh večjih slovenskih trgovskih podjetjih. Zaprosili smo jih, da anketo izpolnijo predvsem zaposleni na vodstvenih delovnih mestih. Skozi analizo rezultatov smo ugotovili, da so zaposleni pridobili v večji meri pridobili svoje kompetence na delovnem mestu, da se dodatno izobražujejo predvsem na pobudo podjetja, da so tiste kompetence, ki so jih ocenili kot pomembnejše, tudi pogosteje uporabljene na delovnem mestu in da smer izobrazbe ne vpliva na oceno pomembnosti kompetenc strokovnjaka logistike.
Ključne besede: kompetence, strokovnjak logistike, trgovsko podjetje
Objavljeno: 21.10.2011; Ogledov: 1893; Prenosov: 357
.pdf Celotno besedilo (629,42 KB)

8.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V TRGOVINSKI ORGANIZACIJI
Velda Bešić, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Z mojim diplomskim seminarjem, ki nosi naslov Pospeševanje prodaje v trgovinski organizaciji, sem predstavila značilnosti marketinškega komuniciranja. Pri tem sem poseben poudarek namenila pospeševanju prodaje, ki je eden izmed bistvenih elementov boljše prodaje in posledično boljšega poslovanja organizacij. Diplomski seminar je sestavljen iz štirih poglavij. Namen seminarja je podrobneje predstaviti in posvetiti pozornost enemu izmed instrumentov komuniciranja - pospeševanju prodaje, ki je, kot lahko vidimo, bistven v svetu marketinga, in obenem izpostaviti prednosti uporabe le-tega. Uvodno poglavje seminarja zajema opredelitev obravnavane teme, namen, cilje, omejitve in predpostavke in metode dela, ki sem jih uporabljala. V 2. Poglavju sem podrobneje opisala, kaj je marketinško komuniciranje, njegove značilnosti in instrumente. Ob tem lahko zaključimo, da je marketinško komuniciranje izredno pomemben faktor in da je tržna ponudba v večini primerov večja od povpraševanja, zato ima komuniciranje ključno vlogo pri uspešnem trženju. V 3. Poglavju sem posvetila pozornost enemu izmed instrumentov komuniciranja, in sicer pospeševanju prodaje, kar je tudi tema mojega diplomskega seminarja. V tem poglavju sem natančno opisala namen in smisel pospeševanja prodaje, njegove cilje, metode, orodja, načrtovanje, prednosti in slabosti, zakonske omejitve in tudi kodeks pospeševanja prodaje tako v tujini kot v Sloveniji. V tem poglavju pridemo do zaključka, da je pospeševanje prodaje zbirka orodij, ki jih potrebujemo za spodbujanje, zlasti kratkoročno, da izzovemo hitrejše in večje nakupe določenega izdelka oziroma storitve s strani potrošnikov ali trgovine. Pospeševanje prodaje ponudi spodbudo za nakup. Vključuje metode za pospeševanje prodaje končnim porabnikom (degustacije, vzorci, darila, …) ali pospeševanje prodaje trgovini (na primer popusti pri nabavi) in spodbude za prodajno osebje (bonusi, tekmovanja, prodajni reliji, …). Zadnje poglavje je namenjeno podjetju, ki sem si ga izbrala kot primer trgovinske organizacije, ki je v svoji zgodovini delovanja dosegala tako vzpone kot v zadnjem času tudi padce, iz katerih se ponovno vzpenja nazaj na svoje mesto. Govorim o Merkurju, ki je vsem dobro znan in ki deluje že 115 let. V tem poglavju najdemo opis podjetja, tako nekoč kot danes, ko se ponovno postavlja na noge. Predstavljene so tudi novosti, prodajni program, spremembe, njihovi cilji in tako dalje. Pomembno je pa tudi podpoglavje, ki govori o uporabi pospeševanja prodaje v Merkurju. Na koncu pridemo do ugotovitve, da ima dandanes pospeševanje prodaje velik vpliv tako na podjetja kot na kupce, zaradi katerih se podjetja tudi trudijo z vedno novimi in svežimi idejami. Idej in zamisli je na trgu že veliko, tako bolj kot manj uspešnih in le vprašanje časa je kdaj in kakšna nova ideja se bo porodila. Za konec bi poudarila, da si vsako podjetje želi uresničitve svojega najpomembnejšega cilja; pritegniti čim več zadovoljnih kupcev, ki se bodo k istemu ponudniku tudi radi vračali.
Ključne besede: pospeševanje prodaje, marketinško komuniciranje, ciljne skupine, trgovsko podjetje.
Objavljeno: 10.01.2012; Ogledov: 1163; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

9.
USTVARJALNO DEFINIRANJE IN REŠEVANJE POSLEDIC GOSPODARSKE KRIZE V PODJETJU X
Mateja Jerenko, 2011, diplomsko delo

Opis: V delu diplomskega seminarja smo predstavili trgovsko podjetje X in posledice krize, s katerimi se sooča.Tako smo s pomočjo metod in tehnik ustvarjalnega reševanja problemov poiskali ideje in rešitve za te posledice. Delo diplomskega seminarja je razdeljeno na dva dela, in sicer na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo podrobneje predstavili metode in tehnike ustvarjalnega reševanja problemov. Nato pa smo še predstavili pomen krize v podjetju, njene značilnosti, znake, vzroke, povode, posledice in vrste kriz. V praktičnem delu pa smo predstavili trgovsko podjetje X in posledice krize, s katerimi se spopada podjetje X, te so: padanje obsega prodaje, naraščanje izgube, povečanje zadolženosti in odpuščanje zaposlenih. Nato smo na podlagi metod in tehnik poiskali ideje in rešitve za te posledice. Osredotočili smo se le na nekaj tehnik in sicer: tehniko W, ribjo kost, zapisovanje idej in listo oznak. S tehniko W smo prišli do rešitve problema, medtem ko smo pri ribji kosti analizirali težave in ugotovili vzroke, s katerimi se spopada podjetje X. Pri tehniki zapisovanja idej in liste oznak pa smo s pomočjo zaposlenih razčlenili problem.
Ključne besede: Ustvarjalno reševanje problemov, metode ustvarjalnega razmišljanja, krize podjetja, trgovsko podjetje X, posledice krize.
Objavljeno: 13.01.2012; Ogledov: 2050; Prenosov: 251
.pdf Celotno besedilo (357,32 KB)

10.
Upravljanje zalog v Papirnici MA-ar Marko Doblekar s.p.
Evelina Hauptman, 2012, diplomsko delo

Opis: Temeljni pogoj za učinkovito poslovanje podjetja in ustvarjanje dobička je skrbno načrtovanje in nadzorovanje zalog. Menimo, da je področje managementa zalog eno najpomembnejših področij poslovanja. Podjetje naj bi stremelo k temu, da ohranja optimalne zaloge, torej takšne, ob katerih so stroški zalog minimalni ob maksimalni zanesljivosti. Velik problem dandanes predstavlja kopičenje zalog v skladiščih, kar za podjetja lahko predstavlja velik strošek. V našem diplomskem delu se bomo zato osredotočili na vprašanje, kako v trgovskem podjetju vzpostaviti sistem, ki bo olajšal načrtovanje in racionaliziral naročanje zalog. Kot primer bomo izpostavili trgovsko podjetje Papirnica Ma-ar, kjer se ukvarjajo z maloprodajo in veleprodajo pisarniškega materiala. Pri tem se bomo osredotočili na načrtovanje zalog končnih proizvodov in se naslonili na ustrezno teorijo.
Ključne besede: nadzor zalog, optimalnost, trgovsko podjetje.
Objavljeno: 03.11.2012; Ogledov: 2043; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (717,57 KB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici