| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 27
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
POSLOVANJE V TRGOVINI NA DROBNO
Tadeja Pokovec, 2009, diplomsko delo

Opis: Poslovanja v trgovini na drobno obsega procese narocanja blaga, prevzemanja blaga,pripravo blaga za prodajo, zagotavljanje kakovosti blaga in urejenosti prodajnih polic, informiranje kupcev, prodajo-zaracunavanje blaga kupcu in poprodajne aktivnosti. Za uspešnost poslovanja je pomembno, da spremljamo zadovoljstvo kupcev, zadovoljstvo zaposlenih, izsledke raziskave skrivnostnega kupca in da gospodarno upravljamo z zalogami blaga in optimiziramo stroške, ki nastajajo v procesu od nabave pa vse do prodaje blaga koncnemu kupcu. V diplomski nalogi so prepletena razmišljanja avtorjev, ki so poznavalci poslovanja v trgovski branži, vecji del naloge pa temelji na lastnih spoznanjih, torej na osebnih delovnih izkušnjah, zato se v delu posvecam proucevanju market programa-prodaji živil, ki predstavlja tudi glavni del poslovanja v podjetju Mercator d.d.. Na podrocju maloprodaje je za uspešnost poslovanja maloprodajne enote pomembno, da poslovanje nenehno spremljamo in se prilagajamo vsaki situaciji na trgu. V spremljanje uspešnosti poslovanja maloprodajne enote so vkljucene vse ravni vodstva podjetja. Podjetje posluje v skladu z veljavno zakonodajo, s prejetimi standardi poslovanja, internimi predpisi in etiko poslovanja. Vsi zaposleni v podjetju Mercator d.d. se trudimo za uresnicevanje slogana »Mercator, najboljši sosed!«. Uresnicevanje kupcevih potreb in želja, strokovni pristop pri spremljanju poslovanja v trgovini na drobno ter odprtost za uvajanje novosti na tržišcu, so primarni cilji poslovanja in so pogoj za konkurencen nastop na trgu, še posebej v obdobju recesije, ko so možnosti za uspeh težje dosegljive.
Ključne besede: poslovanje, trgovina na drobno, planiranje, zadovoljstvo kupcev, zadovoljstvo zaposlenih, skrivnostni kupec, optimiranje stroškov, optimiranje zalog blaga, uspešnost poslovanja
Objavljeno: 01.07.2010; Ogledov: 3007; Prenosov: 766
.pdf Celotno besedilo (212,41 KB)

6.
PROUČITEV POZNAVANJA PRODAJALN
Renata Feldhofer, 2009, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Mnoga podjetja so iz dneva v dan bolj prepričana, da bodo lahko uspešno nastopala na trgu le, če bodo vso svojo pozornost namenila odjemalcem. Prodajalci se namreč vedno bolj zavedajo, kako pomembna je podoba, ki si jo odjemalci ustvarijo o njihovi prodajalni. Namen vsake prodajalne na drobno je privabiti čim več odjemalcev. Le-to pa poskušajo trgovci najprej doseči z zunanjim izgledom. Ravno to prihaja zadnje čase vedno bolj do izraza zaradi vedno večje konkurence na trgu. Prodajalne kot so Mercator, Spar, Tuš, Hofer itd. iščejo takšne nove lokacije, kjer bodo lahko svojim bodočim odjemalcem omogočale lažji dostop ter dovolj parkirnih prostorov. Z diplomskim delom sem želela proučiti, v kolikšni meri odjemalci poznajo prodajalne v Lenartu in kaj bi želeli na tem področju spremeniti. S pomočjo anketnega vprašalnika sem tako prišla do spoznanja, da je v največji meri ravno od kakovosti izdelkov ter lokacije in parkirnega prostora odvisno kje bodo odjemalci opravljali svoje nakupe. Poleg tega se jim zdi pomembno tudi to, da imajo na razpolago dovolj parkirnih prostorov ter enostaven dostop do prodajalne. Ugotovila pa sem tudi, da glasba in bližina bifeja ne igrata bistvene vloge pri odločitvi za nakup. Ravno zaradi tega morajo prodajalci oz. lastniki prodajaln spoznati potrebe in pričakovanja svojih odjemalcev. Le na tak način bodo pridobili zveste odjemalce, ki bodo zadovoljni zapuščali njihove prodajalne. Pred začetkom raziskave smo si postavili trditve (hipoteze), ki smo jih želeli dokazati. Z analizo raziskave smo ugotovili, da je ena trditev pravilna, ena na pol pravilna in tri trditve so nepravilne. Na podlagi dobljenih rezultatov bi morali narediti določene spremembe v obravnavanih prodajalnah in njihovi okolici. Odjemalci si največ želijo kvalitetnih izdelkov, ugodnih cen ter lahke dostopnosti do prodajaln.
Ključne besede: odjemalec, trg, trgovina na drobno, prodajno okolje
Objavljeno: 16.07.2010; Ogledov: 1058; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

7.
BENCHMARKING TRŽENJSKEGA SPLETA V TRGOVINI NA DROBNO S PRIMEROM DVEH PODJETIJ
Barbara Bercko, 2010, diplomsko delo

Opis: Podjetja morajo za rast poslovanja neprestano izboljševati ponudbo in storitve ter povečevati zadovoljstvo čedalje bolj zahtevnih kupcev. Podjetja stremijo k temu, da so najboljša. Zato se mora podjetje neprestano učiti in v poslovanje vnašati nova znanja, poslovne prakse in iskati nove poslovne priložnosti. Le-to jim omogoča dokaj mlada managerska metoda benchmarking. Z njo podjetje primerja poslovanje lastnega podjetja s poslovanjem boljše oz. najboljše prakse ter s tem odkriva zaostanke v poslovanju. Namen benchmarkinga ni le izvedba analize, temveč prilagajanje poslovanja svoje organizacije s prisvajanjem najučinkovitejših praks s ciljem biti boljši in uspešnejši od svojih konkurentov. Predmet primerjave v diplomskem delu je trženjski splet v trgovini na drobno. Trženjski splet je kombinacija spremenljivk, ki jih podjetje oblikuje, da bi doseglo želeno povpraševanje oziroma reakcijo na strani potrošnikov. S primerjavo spremenljivk trženjskega spleta podjetja Krisma, d.o.o. in Granit commerce d.o.o. smo ugotovili, da ima podjetje Krisma, d.o.o. določene pomanjkljivosti na vsakem izmed področij trženjskega spleta, ki bi jih z minimalnimi stroški in spremembami v poslovanju lahko odpravili.
Ključne besede: Benchmarking, odnosi z javnostjo, oglaševanje, pospeševanje prodaje, prodajno okolje, storitve, trgovina na drobno, tržno komuniciranje, trženjski splet, učenje
Objavljeno: 25.08.2010; Ogledov: 1906; Prenosov: 211
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

8.
TRŽNO KOMUNICIRANJE V TRGOVINI NA DROBNO
Staša Kovač, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Tržno komuniciranje je skupek dejavnosti, ki jih podjetja uporabljajo za komuniciranje z obstoječimi in potencialnimi kupci. Tržno komuniciranje sestavljajo oglaševanje, neposredno trženje, osebna prodaja, pospeševanje prodaje ter odnosi z javnostmi, podjetja pa se odločijo ali bodo za doseganje tržnih ciljev in strategij uporabljala eno ali več komunikacijskih orodij oziroma instrumentov. Vsa ostrejša konkurenca, ki se pojavlja na tržišču, sili podjetja, da se za uspešnost poslovanja ne odločajo samo o izdelku, ceni in prodajnih poteh, temveč tudi o pravilni izbiri tržnega komuniciranja. Vloga tržnega komuniciranja danes za podjetja predstavlja pomembno vodilo za uspešnost in postaja za podjetja prava nujnost. Za doseganje dobrih poslovnih rezultatov mora prevladati usmerjenost h kupcem in uporabnikom ter zadovoljevanju njihovih potreb in želja. Pogoj za takšno usmerjenost pa je dobro tržno komuniciranje oziroma instrumenti tržnega komuniciranja, ki so ključnega pomena, saj pomagajo vzpostaviti pristnejši stik med kupci in prodajalci. Ob optimalnem izboru orodij komuniciranja lahko podjetje doseže učinkovito trženjsko komunikacijo, s katero predstavlja svoje izdelke, storitve, znamko in podjetje. V diplomskem seminarju smo predstavili tržno komuniciranje v trgovini na drobno. Diplomski seminar smo razdelili na dva dela in sicer na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo s pomočjo domače in tuje literature opredelili različne poglede in mnenja avtorjev ter prišli do spoznanj in ugotovitev tržnega komuniciranja v trgovini na drobno. Medtem ko so v praktičnem delu z pomočjo pridobljenih znanj in teoretičnih opredelitev predstavili tržno komuniciranje v Skupini Mercator. Tržno komuniciranje v Mercatorju smo predstavili z instrumenti tržnega komuniciranja in sicer z instrumenti, ki jih v podjetju največ uporabljajo; to so oglaševanje, pospeševanje prodaje ter odnosi z javnostmi.
Ključne besede: Ključne besede: komuniciranje, tržno komuniciranje, instrumenti tržnega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, osebna prodaja, trgovina na drobno
Objavljeno: 22.12.2010; Ogledov: 3497; Prenosov: 507
.pdf Celotno besedilo (924,27 KB)

9.
RAZISKAVA INFORMACIJSKE PODPORE LOGISTIČNIM PROCESOM V TRGOVINAH
Milena Kovačević, 2011, diplomsko delo

Opis: Nakupovanje oblačil in obutve je skozi oči potrošnika enostaven proces, nasprotno velja za prodajalca, ki mora poskrbeti, da je iskano blago na pravem mestu ob pravem času v pravilnih količinah in kvaliteti na razpolago kupcu. Prav zagotovitev slednjega je velik logistični izziv, predvsem za trgovine z večjim obsegom prodaje, kjer je potrebno tudi dnevno dopolnjevati in dostavljati blago na police. Ključno vlogo pri tem ima vsekakor informacijska tehnologija, ki zagotavlja celovito kontrolo nad informacijskimi, materialnimi in finančnimi tokovi logističnega sistema. Diplomsko delo temelji na preučevanju teorije in prakse, kjer s preučitvijo strokovnega gradiva, študije primerov in uporabe terenskega raziskovanja in metode anketiranja podrobneje preučimo dejansko stanje področja informacijske podpore ključnim logističnim procesom v trgovinah z oblačili in obutvijo v Sloveniji, natančneje v Savinjski regiji. Z ugotovitvami raziskave smo pripravili predloge za izboljšavo dejanskega stanja uporabe informacijske tehnologije v trgovinah s ciljem izboljšanja izvajanja ključnih logističnih procesov oz. nivoja storitev.
Ključne besede: informacijska tehnologija, logistični procesi, trgovina na drobno, logistični menedžment
Objavljeno: 26.10.2011; Ogledov: 1244; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

10.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V TRGOVINI NA DROBNO
Maja Kocuvan, 2012, diplomsko delo

Opis: Vsako podjetje se zaveda, da bo na trgu uspešno, če bo ponudilo izdelke, ki bodo zadovoljevali potrebe in želje kupcev. Poleg tega je potrebno ustvariti zavedanje o izdelku¸ kupce in javnost kar najbolje informirati o izdelkih oziroma storitvah in komunicirati z njimi. Marketinško komuniciranje zajema vse dejavnosti, ki so usmerjene v komuniciranje z obstoječimi in potencialnimi kupci in javnostjo. Podjetja z marketinškim komuniciranjem posredujejo informacije o značilnostih izdelkov, da bi se lahko porabniki lažje odločili za nakup. Učinkovitost podjetja dosežejo s pravilno izbiro instrumentov marketinškega komuniciranja, ki so: oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi ter neposredna prodaja. Podjetja izberejo instrumente marketinškega komuniciranja glede na zastavljene cilje in glede na to kateri instrument je najprimernejši za njih. V diplomskem seminarju sem prvo poglavje namenila marketinškemu komuniciranju, kjer sem s teoretičnega vidika opredelila pojem, proces, program, instrumente in strategije marketinškega komuniciranja. V naslednjem poglavju se seznanimo s pojmom trgovine na drobno, pomenom in vlogo, cikli v trgovini na drobno, značilnostmi poslovanja in organizacijskimi oblikami trgovine na drobno. V praktičnem delu diplomskega seminarja sem obravnavala marketinško komuniciranje v trgovini Tuš. Pri trženju Tuš uporablja orodja marketinškega komuniciranja oglaševanja, pospeševanja prodaje in odnose z javnostmi. Z uporabo teh instrumentov želijo v trgovinah Tuš povečati zavedanje o svojih izdelkih in povečati prodajo.
Ključne besede: komuniciranje, marketinško komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, trgovina na drobno, Tuš
Objavljeno: 05.12.2012; Ogledov: 1571; Prenosov: 204
.pdf Celotno besedilo (743,46 KB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici