| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 47
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
Odkrivanje in preprečevanje zlorab plačilnih kartic MasterCard in Visa
Brigita Simšič, 2016, diplomsko delo

Opis: Plačilne kartice so dandanes sodobni plačilni instrument, ki vedno bolj izpodriva gotovino. Žal se s povečevanjem uporabe plačilnih kartic povečujejo tudi njihove zlorabe. Dva zanesljiva vira v boju proti goljufijam sta človek in tehnologija. Tehnološki napredek na področju kartičnega poslovanja zlorab ne more preprečiti v celoti, lahko pa jih zmanjša na obvladljivo raven. Banke izdajateljice kartic, banke pridobiteljice ter njihovi procesni centri se vsakodnevno srečujejo z novimi oblikami zlorab. Pri tem je zelo pomembno, kakšne varnostne mehanizme pri tem uporabljajo, da zlorabe ustrezno nadzorujejo in zmanjšujejo. Trend uporabe plačilnih kartic na spletu je v porastu ter s tem tudi zlorabe. Banke morajo poskrbeti, da so uporabniki kartic dobro ozaveščeni o varni uporabi kartic ter da so istočasno trgovci dobro ozaveščeni o varnem sprejemanju kartic. Rezultati ankete kažejo, da morajo banke narediti več na področju izobraževanja in informiranja uporabnikov kartic ter trgovcev. Ključ do zmanjševanja zlorab je dobra ozaveščenost uporabnikov kartic in trgovcev. Oboji so preslabo seznanjeni o varni uporabi kartice ter samih varnostnih elementih na kartici
Ključne besede: plačilne kartice, uporabnik kartice, trgovec, banka, odkrivanje zlorab, preprečevanje zlorab.
Objavljeno: 01.06.2016; Ogledov: 785; Prenosov: 208
.pdf Celotno besedilo (2,86 MB)

2.
3.
UVEDBA VEČKANALNO USKLAJENE PRODAJE PRI SLOVENSKIH TRGOVCIH
Žiga Trošt, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava večkanalno usklajeno prodajo, ki predstavlja centralno vodeno omrežje med seboj povezanih in usklajenih prodajnih kanalov, kot so klasična in spletna trgovina, elektronske cenovke, samopostrežna blagajna in kioski, družabna omrežja, pametni telefoni in vezane dejavnosti, kar omogoča samodejno posodabljanje informacij o prodajnih aktivnostih trgovca na vseh prodajnih kanalih hkrati. V prvem delu je opisan koncept večkanalno usklajene prodaje – kaj pomeni za trgovca in kaj za kupca, kaj so prodajni kanali in zakaj je usklajenost med njimi ključnega pomena. Temelji na analizi obstoječega stanja in podaja eno od možnih rešitev prenove celotnega sistema trgovca. Drugi del se osredotoča na dejansko uvedbo prodajnega kanala »elektronske cenovke« ponudnika ZBD Solutions. Opisan je celoten potek implementacije v eni izmed poslovalnic večjega slovenskega trgovca – kako je potekala, na kakšne težave smo naleteli in kako smo jih rešili. Obravnava tudi testno obdobje, na podlagi katerega se je naročnik odločil, da ne nadaljuje z uvajanjem tega prodajnega kanala.
Ključne besede: večkanalno usklajena prodaja, prodajni kanal, elektronska cenovka, trgovec, trgovina
Objavljeno: 07.10.2013; Ogledov: 1421; Prenosov: 154
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici