| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 11
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Organiziranje prodajne mreže traktorjev Zetor v Republiki Sloveniji
Boštjan Meh, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi je predstavljen koncept modela prodajne mreže traktorjev Zetor v Republiki Sloveniji. V času novih tehnoloških odkritij in dognanj je podjetniška miselnost v kmetijstvu posebnega pomena. Kmetijski proizvajalci morajo nenehno stremeti k poslovanju s čim večjim dobičkom. Takšen podjetniški pristop narekuje naraščajoča konkurenca na trgih transportne kmetijske mehanizacije. Doseganje večjega ali manjšega dobička je tako v neposredni zvezi s pripravljenostjo posameznega kmeta za nakup nove kmetijske mehanizacije, ki jo agrarno – ekonomska teorija prepoznava kot kategorijo tveganja v kmetijstvu. V diplomski nalogi bom na kratko predstavil podjetje Zetor, a.s. in družbo Gorenje GTI, d.o.o., nadaljeval bom z organiziranjem prodajne mreže traktorjev Zetor v Republiki Sloveniji, analiziral bom prodajo traktorjev, prodajo originalnih rezervnih delov in prodajo dodatne opreme za traktorje, obenem bom analiziral njihove konkurence in podal koncepte trženja. Prav tako bom predstavil vizijo in politiko družbe Gorenje GTI, d.o.o. Diplomsko nalogo bom zaključil z razvojnim programom družbe Gorenje GTI, d.o.o., opredelil bom njihove razvojne strategije v prihodnosti, organizacijsko strukturo, kadrovsko strukturo in finančno strukturo, ki je bistvenega pomena za stabilnost vsakega podjetja.
Keywords: Transportno kmetijska mehanizacija, traktor Zetor, servis traktorjev Zetor, prodaja originalnih rezervnih delov, kmetijski stroji
Published: 11.06.2009; Views: 2855; Downloads: 290
.pdf Full text (872,29 KB)

2.
Vpliv različnih načinov krmiljenja na zdrs pogonskih koles pri simulaciji košnje v strmini
Andrej Golob, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Sodobni in izpopolnjeni gorski traktorji omogočajo štiri različne načine krmiljenja koles. Namen diplomskega dela je podrobneje proučiti vpliv različnih načinov krmiljenja na zdrs pri delu v strmini. Proučevali smo tri različne načine krmiljenja, pri čemer smo s pomočjo meritev ugotovili; pogonska kolesa imajo pri krmiljenju pasji hod najmanjši zdrs, ta znaša pri hitrosti vožnje 1,08 m/s v povprečju 5,96 %; pri krmiljenju vseh štirih koles ob hitrosti 1,03 m/s v povprečju 7,27 % in pri krmiljenju samo prednjih koles in hitrosti vožnje 1,01 m/s največji zdrs, ki znaša v povprečju 8,07 %. Ugotovili smo, da ima pri delu v strmini krmiljenje vseh štirih koles velik pomen zaradi večje okretnosti in manjšega zdrsa v primerjavi s krmiljenjem le prednjih koles.
Keywords: Gorski traktor / zdrs / Delo v strmini / krmiljenje koles
Published: 09.04.2009; Views: 2704; Downloads: 233
.pdf Full text (2,29 MB)

3.
Vpliv tlaka v pnevmatikah na zdrs koles in porabo goriva pri oranju
Alen Kacijan, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Pri oranju tal prihaja pri prenosu sile s traktorja na podlago do določenega zdrsa pogonskih koles, ki ga ne moremo popolnoma izničiti, želimo pa, da bi bil čim manjši. V diplomskem delu smo proučevali vpliv tlaka zraka v pnevmatikah na zdrs pogonskih koles in porabo goriva pri oranju s traktorjem Deutz Fahr K100, pri tlaku v pnevmatikah od 0,8 do 2,4 bara. Pogonska kolesa imajo najmanjši zdrs pri oranju s tlakom 0,8 bara, zato smo pri tem tlaku tudi izmerili najnižjo porabo goriva, 21,875 l/ha preorane površine. Pri oranju s tlakom 1,2 bara je zdrs koles znašal 15,63 % in poraba goriva 22,239 litrov na hektar preorane površine, pri tlaku 1,6 bara zdrs 19,73 % in poraba 23,697 l/ha, pri tlaku 2,0 bara zdrs 21,21 % in poraba 23,854 l/ha ter pri tlaku 2,4 bara zdrs 24,32 % in poraba 25,781 l/ha preorane površine. Glede na izmerjen zdrs pogonskih koles in porabo goriva, je pri oranju najprimernejši tlak zraka v pnevmatikah 0,8 bara.
Keywords: traktor, gorivo, zdrs, oranje, plug, tlak, pnevmatike
Published: 13.10.2010; Views: 2573; Downloads: 343
.pdf Full text (9,15 MB)

4.
VPLIV RAZLIČNIH DEJAVNIKOV NA PORABO GORIVA PRI KOŠNJI S TRAKTORSKO KOSILNICO
Igor Pepelnak, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Za rejce govejih živali predstavlja košnja trave eno ključnih opravil od pomladi do jeseni. Število košenj je odvisno od intenzivnosti kmetovanja, vendar predstavlja košnja trave časovno in stroškovno velik zalogaj za kmetovalca. Namen diplomskega dela je preučiti, kako moramo nastaviti parametre košnje, da bomo določeno površino pokosili v najkrajšem času in bomo za to porabili najmanj goriva, saj je le to iz dneva v dan dražje. V bločnem poljskem poizkusu smo preučevali, kako vpliva število vrtljajev motorja in priključne gredi na porabo goriva in ali se splača pred košnjo zamenjati nože na kosilnem grebenu kosilnice kljub relativno visoki ceni. Ob upoštevanju dobljenih izračunov lahko z gotovostjo trdimo, da ima spreminjanje vrtljajev motorja in priključne gredi manjši vpliv na porabo goriva kot zamenjava starih nožev kosilnega grebena kosilnice z novimi.
Keywords: Ključne besede: traktor / traktorska kosilnica / traktorska priključna gred / vrtljaji motorja traktorja / vrtljaji traktorske priključne gredi / poraba goriva
Published: 30.11.2012; Views: 1428; Downloads: 171
.pdf Full text (8,77 MB)

5.
Konstruiranje sinhrona za pogonsko prikolico
Gregor Slemnik, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V predloženem delu je predstavljeno konstruiranje sinhrona za pogonsko prikolico. Ker je trg vedno bolj zahteven so se v podjetju Struc odločili, da bodo dimenzije plaščev na enoosnem traktorju in pogonski prikolici enake, zato je potrebno spremeniti dimenzije plaščev na enoosnem traktorju. Ker bomo spremenili dimenzije plaščev je bilo potrebno na novo preračunati sinhron in narediti trdnostni preračun valjastih zobnikov. S pomočjo programa AuoCAD sem naredil tehnično in tehnološko dokumentacijo. Na koncu sem sinhron sestavil in naredil opis poteka montaže.
Keywords: sinhron, gnana prikolica, trdnostni preračun, enoosni traktor, montaža, zobnik
Published: 07.11.2013; Views: 1616; Downloads: 314
.pdf Full text (3,01 MB)

6.
Ergonomski vidiki razvoja vrtnega traktorja
Andrej Petek, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljena preučitev vrtnega traktorja z vidika ergonomije. Opredeljena je zgodovina kosilnice in traktorja ter njuna povezava v razvoj vrtnega traktorja in ergonomije. Definirani so pogoji uporabe vrtnega traktorja in že obstoječe ergonomske izboljšave. Predstavljen in modelno prikazan pa je tudi lasten predlog izboljšave, ki omogoča uporabo vrtnega traktorja tudi gibalno oviranim osebam. Konstrukcijska sprememba pripomore k samostojnosti oziroma nasploh omogoči gibalno ovirani osebi delo z vrtnim traktorjem.
Keywords: vrtni traktor, ergonomija, vrtni stroj, stroj za košnjo trave, kosilnica, razvoj traktorja, modeliranje, pogoji uporabe vrtnega traktorja, invalidi, gibalno ovirane osebe.
Published: 07.07.2014; Views: 802; Downloads: 115
.pdf Full text (1,43 MB)

7.
UPORABA METODOLOGIJE DEX PRI ODLOČITVI O NAKUPU TRAKTORJA
Zlatko Kandal, 2015, master's thesis/paper

Abstract: V okviru raziskave smo želeli oceniti, kateri traktor izbrati glede na potrebe uporabnika. V ta namen je bil razvit večkriterijski odločitveni model za ocenjevanje traktorjev. Večkriterijsko odločanje je potekalo z metodologijo DEX, ki je v pomoč pri večkriterijskem odločanju. Temelji na principih večparametrskega modeliranja. Primerjava alternativ in blagovnih znamk traktorjev je potekala med štirimi različnimi znamkami in modeli. Kriteriji pri ocenjevanju in primerjanju so bili motor traktorja, transmisija, hidravlične naprave, splošni podatki in ekonomski vidik z garancijo. Zaradi predvidevanja najboljših rezultatov pri najdražjem traktorju, smo menili, da bo izbran prav slednji. Rezultati so bili podani v obliki kvalitativnih končnih ocen. Z izvedbo plus-minus-1 analize na vseh podkriterijih smo dobili različne rezultate. Rezultati so pokazali, katere parametre modela je smiselno izboljšati za doseganje boljše končne ocene.
Keywords: DEXi, traktor, večkriterijsko odločanje, analiza plus-minus-1
Published: 30.03.2015; Views: 629; Downloads: 122
.pdf Full text (1,26 MB)

8.
Razvoj večnamenskega traktorskega dvigala
Peter Golob, 2015, master's thesis

Abstract: Na tržišču se iz dneva v dan pojavljajo nova orodja in delovni pripomočki za pomoč pri delu na kmetijah, v vinogradih in sadovnjakih. Razvoj naprav poteka v smeri vedno večjih in zmogljivejših priključkov, ki na starejših tipih traktorjev ne delujejo. Eden takšnih priključkov je tudi traktorsko dvigalo. Najpogostejši predstavnik je traktorski viličar, ki potrebuje za krmiljenje posameznega hidravličnega cilindra delovni in povratni vod hidravličnega sistema. Starejši tipi traktorjev imajo le eno hidravlično cev, zato je potrebno poiskati alternativni pogon in delovanje traktorskega priključka. Rešitev zadanega problema mora omogočati enostaven in zanesljiv dvig ter zajetje in spust transportiranega materiala. Izkaže se, da je najprimernejša rešitev z uporabo hidravlične energije, katero zagotavlja hidravlična črpalka, gnana preko izstopne gredi traktorja. Večnamensko traktorsko dvigalo je priključeno na tritočkovno priključno drogovje. Večnamensko uporabo zagotavlja priključna konzola, ki omogoča enostavno priključitev in zamenjavo priključkov. Zaradi modulne gradnje so lahko priključki cenejši, z manjšimi modifikacijami konstrukcije pa je mogoče zagotoviti delovanje na novejših tipih traktorjev.
Keywords: razvoj, traktor, traktorski priključek, večnamensko dvigalo, traktorski viličar
Published: 29.09.2015; Views: 1713; Downloads: 303
.pdf Full text (12,95 MB)

9.
Vpliv tlaka v pnevmatikah na zdrs koles in porabo goriva pri oranju
Alen Kacijan, 2010, undergraduate thesis

Keywords: traktor, gorivo, zdrs, oranje, plug, tlak, pnevmatike
Published: 10.07.2015; Views: 413; Downloads: 26
URL Link to full text

10.
POVEČANJE UČINKOVITOSTI OBDELAVE TAL Z UPORABO RTK NAVIGACIJE
Nikola Vajda, 2016, master's thesis/paper

Abstract: Pojem precizno kmetijstvo je zelo širok in predstavlja učinkovitost, ki jo dosežemo s pomočjo natančnosti. S pomočjo objavljene literature in raziskav smo opisali delovanje navigacijskih sistemov in pri tem ugotovili, da z njihovo pomočjo povečamo učinkovitost obdelave tal. Z namenom, da bi preverili pozitivne učinke v praksi, smo s pomočjo traktorja Fendt 828, ki je bil opremljen z RTK- navigacijo, primerjali prihranek goriva in časa ter širino prekrivanja pri ročni vožnji. Poizkus smo izvedli na dveh podparcelah velikosti 172 × 58 m in dveh delovnih priključkih, širine 3 in 6 metrov. Po končanem poskusu smo pri delovnem priključku širine 3 metrov prihranili 15,7 % časa in 8,66 % goriva, pri delovnem priključku širine 6 metrov pa 12,6 % časa in 8,28 % goriva. Prav tako smo ugotovili, da širina prekrivanja predstavlja 10 % delovne širine stroja in da z načinom obračanja, ki ga omogoča RTK-navigacija, prihranimo dodaten čas. Uporaba tehnologij preciznega kmetijstva omogoča boljše planiranje in analizo delovnih postopkov.
Keywords: traktor, RTK-navigacija, obdelava tal, učinkovitost, prihranek goriva, precizno kmetijstvo
Published: 02.12.2016; Views: 694; Downloads: 124
.pdf Full text (112,27 MB)

Search done in 0.14 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica