1. |
2. Analiza okolja in vstop na trg BiH na primeru podjetja Perutnina Ptuj : diplomsko deloDarja Koren, 2003, undergraduate thesis Keywords: mednarodno trženje, modeli, strateško planiranje, poslovno okolje, marketinški splet, marketing mix, komercialno poslovanje, mednarodno poslovanje, mednarodni trg, Slovenija, Bosna in Hercegovina, tržna analiza, tržne raziskave, strategija trženja, financiranje, pospeševanje prodaje, mednarodna kooperacija, analiza poslovanja, dejavnost, izdelki, politika izdelka, izvoz, prehrana, živilska industrija, mesna industrija Published: 28.09.2007; Views: 5242; Downloads: 984
Full text (1,04 MB) |
3. Planiranje razvoja v podjetju Novak sistemi Novo mesto, d.o.o. : diplomsko deloAljaž Novak, 2003, undergraduate thesis Keywords: podjetje, družina, razvoj, planiranje poslovanja, razvojna strategija, avtomobilska industrija, Slovenija, politika podjetja, perspektive, predvidevanje, tržna analiza, vrednotenje, struktura, zastopniki, dobavitelji, blagovne znamke, distribucija, prodaja, zaščita Published: 28.09.2007; Views: 3994; Downloads: 345
Full text (918,64 KB) |
4. Oblike vstopa na makedonski trg s primerom : diplomsko deloPredrag Maksimović, 2004, undergraduate thesis Keywords: prosta trgovina, mednarodni sporazumi, mednarodno ekonomsko sodelovanje, mednarodna trgovina, prehrambena industrija, trgovinsko podjetje, neposredne tuje investicije, premoženje, Slovenija, izvoz, mednarodni trg, poslovno okolje, Makedonija, politika izdelka, družbe, blagovna menjava, strategija, uspešnost poslovanja, podjetje, tržne poti, gospodarstvo, tržna analiza Published: 12.09.2007; Views: 3358; Downloads: 300
Full text (643,71 KB) |
5. Razvoj in uvajanje novega izdelka v podjetju Impol d.d. : diplomsko deloPetra Ačko, 2004, undergraduate thesis Keywords: novi proizvodi, izdelki, proizvodi, politika izdelka, management, razvojni projekti, podjetje, aluminij, kovinska industrija, cilj, tržna analiza, ideje, razvoj, projekti, razvojna strategija, distribucija, komuniciranje, trg Published: 12.09.2007; Views: 3647; Downloads: 532
Full text (701,62 KB) |
6. Analiza uspešnosti prodaje zemeljskega plina v podjetju Plinarna Maribor d.d. : diplomsko deloNikola Banjević, 2003, undergraduate thesis Keywords: prodaja, pospeševanje prodaje, uspešnost poslovanja, plini, marketing, trženje, marketing mix, marketinški splet, komuniciranje, cilj, SWOT analiza, tržna analiza, cene, strategija trženja, dobiček, donos, stroški, podjetje, poslovna strategija, oblikovanje cene, politika okolja, panoge dejavnosti Published: 28.09.2007; Views: 3767; Downloads: 314
Full text (723,11 KB) |
7. Pospeševanje prodaje blagovne znamke "Viriana" podjetja TOSAMA d.d., Domžale : diplomsko deloJerneja Strmšek Turk, 2004, undergraduate thesis Keywords: blagovne znamke, pospeševanje prodaje, marketing mix, marketinški splet, tržna analiza, izboljšave, proizvodnja, politika izdelka, proizvodi, izdelki, higiena, komercialno poslovanje, simboli, odjemalec, povezanost, potrošnik, zadovoljstvo, metode, konkurenca, trg Published: 28.09.2007; Views: 2508; Downloads: 298
Full text (473,64 KB) |
8. Oglaševanje blagovne znamke Perutnina Ptuj d.d. : diplomsko deloAleksandra Seničić, 2004, undergraduate thesis Keywords: blagovne znamke, oglaševanje, cilj, image, tržne raziskave, empirične raziskave, ekonomska propaganda, pozicioniranje, prehrana, živilska industrija, mesna industrija, dejavnost, tržna analiza, strategija trženja, komercialno poslovanje, strategija, izdelki, politika izdelka, proizvodi, odjemalec, potrošnik, Slovenija Published: 28.09.2007; Views: 3208; Downloads: 366
Full text (852,67 KB) |
9. Zgodovinski prikaz oglaševanja Coca-Cole v Sloveniji : diplomsko deloBlanka Kranjec, 2004, undergraduate thesis Keywords: oglaševanje, ekonomska propaganda, oglasi, avdiovizualna sredstva, tisk, blagovne znamke, pijače, zgodovinski pregledi, komuniciranje, trg, cilj, pozicioniranje, uporabniki, potrošnik, tržno planiranje, pospeševanje prodaje, dejavnost, tržna analiza, strategija trženja, marketinški splet, marketing mix, izdelki, politika izdelka, proizvodi, tržne raziskave, tržne poti, Slovenija, primeri, case study Published: 28.09.2007; Views: 2601; Downloads: 372
Full text (1,30 MB) |
10. Politika tržnega komuniciranja v Termah Čatež : diplomsko deloEvgen Uršič, 2005, undergraduate thesis Keywords: komuniciranje, tržne poti, marketing, trženje, zdravilišča, predstava, kvaliteta, standardi, ekonomska propaganda, reklama, oglaševanje, oglasi, prodajna politika, mediji, tisk, poslovanje podjetja, analiza poslovanja, zdraviliški turizem, tržna analiza, tržne raziskave, mineralne vode, ponudba Published: 28.09.2007; Views: 2255; Downloads: 321
Full text (480,64 KB) |