| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Motivacija prodajnega osebja v podjetju Spar Slovenia
Ana Račič, 2017, diplomsko delo

Opis: Motivacija je pojem, ki ga srečujemo v vsakdanjem življenju. Zajema spodbujanje človeka, da opravi svoje delo kakovostno in dosledno. V vsakem podjetju je potrebno znati motivirati zaposlene, saj je ravno od njih odvisna uspešnost podjetja. Če bodo zaposleni dobro motivirani, bodo svoje delo opravljali z veseljem, kar bo podjetju prinašalo dobiček. V kolikor zaposleni niso zadovoljni, svoje nezadovoljstvo prenašajo na delo, kar si nihče od vodij v podjetju ne želi. Zato je zelo pomembno, da je vodstvo dovolj informirano o načinih motiviranja zaposlenih, da so le-ti zadovoljni s pogoji dela. Cilj diplomskega projekta je ugotoviti motiviranost zaposlenih v eni izmed poslovalnic podjetja Spar Slovenija. Izbrali smo poslovalnico Interspar Qlandia Novo mesto. Analizirali smo tudi pomembnost motivacijskih dejavnikov, ki imajo vpliv na samo motivacijo prodajnega osebja. V teoretičnem delu smo se osredotočili na motiviranost prodajnega osebja. Opisali smo pojem motivacija, kako z motivacijo vplivamo na zaposlene, katere motivacijske dejavnike poznamo in kateri tipi motivacije obstajajo. Ker smo se osredotočili na motivacijo prodajnega osebja, smo opisali tudi pojem prodaja, načrtovanje prodaje in njegov proces, organiziranost prodaje, kako zaposlujemo prodajalce ter vodenje in vedenje le-teh. Na kratko smo opisali tudi podjetje Spar Slovenija, kdaj je bilo ustanovljeno, kdo je ustanovitelj podjetja, katere so vrednote in vizija podjetja. V empiričnem delu diplomskega projekta smo s pomočjo anketnega vprašalnika opravili analizo motiviranosti prodajnega osebja v poslovalnici Interspar Qlandia Novo mesto. Povprašali smo jih tudi, kako pomembni se jim zdijo določeni motivacijski dejavniki. Na koncu smo naredili analizo anketnega vprašalnika in jo grafično ter tabelarno prikazali.
Ključne besede: motivacija, teorije motivacije, prodajno osebje
Objavljeno: 05.12.2017; Ogledov: 900; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

2.
ANALIZA VPLIVA FINANČNEGA IN NEFINANČNEGA NAGRAJEVANJA NA DELOVNO USPEŠNOST ZAPOSLENIH V GOSPODARSKEM SEKTORJU V SLOVENIJI V ČASU KRIZE
Sabina Vrešak, 2016, magistrsko delo

Opis: Obdobje krize v svetu in seveda tudi v Sloveniji je v ospredje ponovno postavilo vprašanje motiviranja zaposlenih – kako lahko podjetje motivira zaposlene kljub omejenim finančnim možnostim. Da bi osvetlili to področje, smo v pričujoči magistrski nalogi preverili teoretične osnove motiviranja in motivacijskih teorij ter v povezavi s tem delovne uspešnosti. V prvem delu naloge smo pregledali in analizirali teoretična izhodišča raziskave. Osredotočili smo se na motivacijo in različne teorije motivacije.Ker je delovna uspešnost kompleksen koncept, smo ga za namene raziskave proučevali z vidika uspešnosti temeljnega dela, uspešnosti inovativnega dela in prosocialnega obnašanja. Poleg navedenega koncepta in dejavnikov so nas seveda zanimala tudi teoretična izhodišča finančnega in nefinančnega nagrajevanja. V empiričnem delu naloge smo proučili vpliv finančnega in nefinančnega nagrajevanja na posamezne dejavnike delovne uspešnosti (uspešnost temeljnega dela, uspešnost inovativnega dela, prosocialno obnašanje). Podatke za raziskavo smo pridobili s spletnim anketiranjem zaposlenih v slovenskih podjetjih iz gospodarskega sektorja. Pri tem smo želeli ugotoviti, ali lahko podjetje ustrezno nadomesti finančno nagrajevanje z nefinančnim nagrajevanjem in doseže enake učinke na motivacijo in uspešnost zaposlenih. Rezultati statističnih analiz so pokazali, da finančno nagrajevanje vpliva na uspešnost temeljnega in inovativnega dela, medtem ko nefinančno nagrajevanje vpliva na vse tri dejavnike delovne uspešnosti.
Ključne besede: motivacija, motiviranje, motiv, teorije motivacije, delovna uspešnost, uspešnost temeljnega dela, uspešnost inovativnega dela, prosocialno obnašanje, finančno nagrajevanje, nefinančno nagrajevanje
Objavljeno: 05.07.2016; Ogledov: 622; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

3.
STRATEGIJE MOTIVIRANJA UČENCEV ZA LIKOVNO DELO V UVODNEM DELU UČNE URE - ŠTUDIJA PRIMERA
Rebeka Dušak, 2015, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava strategije motiviranja učencev za likovno delo v uvodnem delu učne ure. V teoretičnem delu pojasnimo pomen motivacije pri pouku likovne umetnosti. Opišemo tudi učno motivacijo in splošen pojem motivacija, njegove elemente ter njegova teoretična izhodišča. Dotaknemo se same artikulacije učne ure, pri čemer se osredotočamo na njen uvodni del. Predstavimo tudi učne metode in oblike dela ter učne medije, ki jih učitelj uporablja pri učnem procesu. V empiričnem delu predstavimo rezultate raziskave, v kateri so sodelovali učitelji in učenci tretjih razredov različnih osnovnih šol v Posavju. Raziskava zajema analizo uvodnega dela učne ure s poudarkom na motivaciji. Podatki so bili pridobljeni z neposredno udeležbo pri hospitiranih urah in z intervjujem. Cilj diplomskega dela je ugotoviti, katere strategije motiviranja uporablja učitelj pri uvodnem delu učne ure, na kakšen način jih izvaja in kako je pri tem uspešen. Raziskava odpira pot obsežnejšim raziskavam, ki bi jih bilo smiselno izvesti na področjih motivacije učiteljev in prenosa te motivacije na učence.
Ključne besede: motivacija, motivacija pri likovni umetnosti, teorije motivacije, učne oblike, učne metode, učni mediji
Objavljeno: 22.07.2015; Ogledov: 1017; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (6,63 MB)

4.
ANALIZA MOTIVIRANOSTI ZAPOSLENIH V PODJETJU "X"
Aleš Zamuda, 2012, diplomsko delo

Opis: V času krize najpogosteje omenjajo krizo v gradbeništvu in avtomobilski industriji. Opazovano podjetje spada v avtomobilsko dejavnost, zato je motiviranost zaposlenih velikega pomena. V diplomskem seminarju smo analizirali motiviranost zaposlenih v podjetju »x«. Cilji v teoretičnem delu so bili spoznati pomen motivacije in motiviranosti, predstaviti vlogo menedžerja pri motiviranju zaposlenih, spoznati motiviranje zaposlenih v času krize ter predstaviti motivacijske dejavnike. V praktičnem delu smo se osredotočili na naslednje cilje: spoznati in analizirati motiviranost zaposlenih v podjetju »x«, spoznati vlogo menedžerjev pri motiviranju zaposlenih v obravnavanem podjetju in podjetju »x« oziroma njegovim menedžerjem predlagati izboljšave na področju motiviranosti zaposlenih. Tako teoretiki kot praktiki poudarjajo, da so motivirani in zadovoljni delavci eden od ključnih dejavnikov, ki pripomorejo k temu, da podjetje uspe v tem konkurenčnem in kriznem času. Menimo, da je pri motivaciji zelo pomembno razmišljanje in sama motiviranost vodje. Dovolj motiviran vodja, ki je sam motiviran za delo in doseganje ciljev, bo sposoben najti tiste motivacijske dejavnike, ki bodo pozitivno vplivali na njegove zaposlene. Pomembno je, da vodja oziroma tisti, ki želi motivirati, pozna tri področja, in sicer potrebe oziroma pričakovanja ljudi, temperament ljudi in psihologijo vsakega posameznika. Šele ko veš, kakšni so zaposleni, lahko začneš razmišljati o tem, kateri motivacijski dejavniki so za katerega oziroma katero skupino ljudi potrebni. Z enakim pristopom bomo pri dveh različnih ljudeh lahko naleteli na povsem drugačen, včasih celo popolnoma nasproten odziv. Pomembno je, da vodje poznajo tehnike motiviranja. Motivirani zaposleni delajo z veseljem, imajo občutek, da so pomembni za podjetje, in se pri delu maksimalno potrudijo. Različne raziskave so pokazale, da naj bi bila najpomembnejša motivacijska dejavnika osebni dohodek in zanimivo delo. V času krize moramo biti še posebej pozorni na vodenje z zgledom in dvosmerno komunikacijo. Zakaj ljudje oziroma zaposleni s približno enakimi sposobnostmi ne dosegajo vsaj približno enakih ciljev? Po mnenju teoretikov in praktikov je eden od pomembnejših dejavnikov prav v motivaciji. Motivacijske teorije nam pomagajo razumeti določene elemente, nobena od predstavljenih teorij pa nam ne more pojasniti, zakaj se ljudje oziroma zaposleni odzovejo na toliko različnih načinov. V praktičnem delu smo se omejili na analizo motiviranosti v podjetju »x« Raziskava je pokazala, da so zaposleni v podjetju »x« v povprečju motivirani za delo. Podrobna analiza pa je odkrila področja, kjer so še rezerve. Zaposleni v opazovanem podjetju največji pomen med motivacijskimi dejavniki pripisujejo plači, nato pa delovnim razmeram. Pri zaposlenih je najbolj izražen motiv po delu v skupini, nato mu z enako povprečno oceno sledita motiv po medsebojnem razumevanju in vpliv po moči, na tretjem mestu je motiv po osebnem razvoju, na zadnjem mestu pa motiv po dosežkih.
Ključne besede: motivacija, motiviranje zaposlenih, motivacijski dejavniki, demotivacija zaposlenih, motivacijske teorije, raziskava, kriza, avtomobilska industrija, menedžerji, zaposleni, Maslowa teorija, Herzbergova motivacijska teorija, ekonomska teorija motivacije
Objavljeno: 27.03.2013; Ogledov: 2985; Prenosov: 369
.pdf Celotno besedilo (997,22 KB)

5.
MOTIVACIJA ZAPOSLENIH
Zorica Jovanović, 2012, diplomsko delo

Opis: V današnjih časih trdega boja in hitrih premikov na tržišču podjetja oziroma njihovi vodje v boju za potrošnike, tržne deleže in profite pozabljajo, da tega ne morejo doseči brez svojih zaposlenih, s pomočjo katerih, njihovega dela in zavzetosti dosegajo vodilni položaj na tržišču. Za ta kapital je potrebno skrbeti, ga oblikovati, voditi, pri čemer je pomembno, da vodilni v podjetjih poznajo svoje zaposlene. Vodje se morajo zavedati dejavnikov, ki vplivajo na motivacijo zaposlenih in s kombinacijo teh dosežejo maksimum pri svojih zaposlenih. Osnova motivacije so potrebe zaposlenih, ki jih vodja mora poznati in/ali prepoznati ter tako ugotavljati prioritete zaposlenih. Temu primerno prilagaja različne motivacijske dejavnike, s katerimi so potrebe zaposlenih zadovoljene. Pomemben faktor, ki vpliva na uspešnost podjetja, je med drugim tudi zadovoljstvo zaposlenih, saj le zadovoljni zaposleni stremijo k uspešnosti in učinkovitosti. Seveda pa to ni mogoče brez vloženega truda vodij, tudi oni sami se morajo potruditi, se učiti, prilagajati na vseh stopnjah organizacijske lestvice podjetja. Dejstvo je, da je vodenje zaposlenih res veščina, ki od vodje zahteva celo osebo, zrelo osebo, ki jo zanimajo njeni podrejeni zaposleni, ki se ne boji komuniciranja z njimi, reševanja problemov ... Bodoči vodje se morajo učiti vodenja zdaj in ne takrat, ko pridejo na vodilni položaj. To je proces, saj se ga učimo na vseh položajih in okoljih ter v različnih situacijah.
Ključne besede: zaposleni, potrebe, motivacija, dejavniki motivacije, teorije motivacije, uspešnost podjetja, zadovoljstvo zaposlenih, vodje, načini vodenja, nagrajevanja zaposlenih, interni marketing, eksterni marketing
Objavljeno: 22.03.2013; Ogledov: 1324; Prenosov: 267
.pdf Celotno besedilo (813,77 KB)

6.
MANAGEMENTSKI VIDIKI MOTIVACIJE ZAPOSLENIH V PROIZVODNEM PODJETJU
David Kranjc, 2012, diplomsko delo

Opis: Motivacija je tista gonilna sila, ki vsakega človeka pripravi do tega, da nekaj naredi ali ustvari, ne glede na to ali je motivacija notranja ali zunanje pogojena. Management mora poznati svoje zaposlene, njihove želje in potrebe, saj bo samo tako zmožen svoje zaposlene dovolj dobro motivirati, da bodo pri svojem delu zavzeti, ustvarjalni in produktivni. Vsak management se mora zavedati, da so zaposleni največji kapital podjetja. V diplomskem delu je predstavljen teoretični okvir motivacije, ki je sestavljen iz osnovnih razlag motivacije, motivacijskih teorij ter dejavnikov, ki vplivajo na motivacijo. Temu sledi analiza ter najpomembnejše ugotovitve analize ankete, ki je bila izvedena na konkretnem primeru podjetja. Management podjetja mora upoštevati, da niso samo materialni dejavniki tisti, ki zaposlene motivirajo, ampak imajo vsaj enako velik pomen tudi nematerialni dejavniki motivacije, kot so pohvale, pogoji deli, medsebojni odnosi in drugi. Ker smo ljudje individuumi, ki imamo vsak svoje cilje in želje, je pomembna uporaba prilagojene motivacije za vsakega zaposlenega. Če želi management obdržati v podjetju najboljše strokovnjake, jim bo to uspelo le z medsebojno uporabo obeh načinov motivacije.
Ključne besede: Motivacija, motivacijski dejavniki, motivacijske teorije, materialno in nematerialno nagrajevanje, managementski vidiki motivacije, vloga managementa pri motiviranju zaposlenih.
Objavljeno: 10.12.2012; Ogledov: 1945; Prenosov: 211
.pdf Celotno besedilo (542,89 KB)

7.
MOTIVIRANJE ZAPOSLENIH V ORGANIZACIJI X
Tadeja Sever, 2011, diplomsko delo

Opis: Motivacija je pomembna pri vsakem našem koraku in je glavni temelj človekove dejavnosti. Vsak posameznik je edinstvena celota in zato ni enotnega načina, ki bi lahko motiviral vse zaposlene. V organizaciji je motivacija zelo pomembna, toda pred začetkom motiviranja zaposlenih morajo vodilni v organizaciji dobro poznati motivacijo in zakonitosti motiviranja. Od njih se prav tako zahteva, da poznajo zaposlene v svoji organizaciji in vejo, s čim jih lahko pripravijo do tega, da opravijo svoje delo boljše in učinkovitejše. Dejavniki, ki najpogosteje motivirajo zaposlene, pa so dobra plača, dobri odnosi v celotnem kolektivu, možnosti komuniciranja v organizaciji in seveda tudi varnost zaposlitve. Motivirati zaposlene pomeni uporabljati različne motivacijske dejavnike. Ti dejavniki delujejo kot spodbuda zaposlenim, da so pri svojem delu najboljši. Vodilni v organizaciji morajo skrbeti za svoje zaposlene, vlagati v njih in jih motivirati. Ob tem pa morajo paziti na način, kako jih motivirajo, saj lahko vedno ista rutina motivacije izniči učinek motiviranja. V organizaciji X smo izvedli anketo o motiviranosti zaposlenih. Na podlagi tega smo dobili odgovore na vprašanja, ali so zaposleni zadovoljni s svojim delovnim mestom, kateri dejavniki vplivajo na njihovo motivacijo, in kateri ne, ter kaj bi bilo potrebno storiti za večjo motiviranost v njihovi organizaciji. Ugotovili smo, da se vodstvo zavzema za motiviranost zaposlenih v organizaciji in da pri zaposlenih najbolj učinkujejo naslednji motivacijski dejavniki: komuniciranje, zanimivost dela in dobri medsebojni odnosi. Zaposleni so zadovoljni z delom, ki ga opravljajo v organizaciji X, menijo pa, da bi bilo za večjo motiviranost v njihovi organizaciji potrebno poskrbeti s povišanjem plač in možnosti napredovanja.
Ključne besede: motivacija, motivi, motivacijski dejavniki, motivacijske teorije, zaposleni, tim, analiza motivacije v organizaciji X
Objavljeno: 13.12.2011; Ogledov: 2589; Prenosov: 347
.pdf Celotno besedilo (916,37 KB)

8.
RABA MOTIVACIJSKIH SREDSTEV PRI POUKU
Mateja Kuhar, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Raba motivacijskih sredstev pri pouku je prikazana uporaba motivacijskih sredstev pri pouku v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju devetletne osnovne šole. V teoretičnem delu smo najprej opredelili sam pojem motivacije, opisali nekatere motivacijske teorije in elemente učne motivacije ter podali nekaj pomembnih iztočnic za kakovostno motiviranje učencev. Posebna pozornost je v nadaljevanju namenjena opisu motivacijskih sredstev in dejavnosti, ki jih učitelji lahko uporabljajo pri pouku. Na koncu je predstavljena razredna klima, ki pomembno vpliva na motivacijo učencev. V raziskavi smo uporabili deskriptivno in kavzalno-neeksperimentalno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja. V empiričnem delu diplomske naloge so prikazani rezultati raziskave, ki kažejo, da učitelji uporabljajo motivacijska sredstva pri vseh predmetih in artikulacijskih stopnjah, kakor tudi navedena motivacijska sredstva. Razlika se kaže v pogostosti uporabe le-teh. Izbira motivacijskih sredstev je najbolj odvisna od učne vsebine. Učitelji navajajo tri najpomembnejše razloge za uporabo motivacijskih sredstev: pozornost in koncentracija učencev je večja, učna ura je bolj zanimiva in prijetnejša za učence, vzdušje v razredu je veliko boljše. Velik poudarek so učitelji pripisali izdelavi motivacijskih sredstev in pa času, ki ga namenijo za izdelavo oziroma pripravo motivacijskih sredstev, saj več kot polovica vseh učiteljev porabi za pripravo in izdelavo motivacijskih sredstev 30 minut in tudi več kot 60 minut.
Ključne besede: osnovna šola, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, motivacija, teorije motivacije, elementi učne motivacije, motiviranje učencev, motivacijska sredstva, motivacijske dejavnosti.
Objavljeno: 18.11.2011; Ogledov: 2978; Prenosov: 297
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

9.
MOTIVACIJA V ČETI X
Simon Tašič, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Motivacija je tisto, zaradi česar ljudje ob določenih sposobnostih in znanju delajo. Brez motivacije človek ne more storiti nobene aktivnosti in ne more zadovoljiti svojih potreb. Z nalogo je bilo ugotovljeno stanje na področju motiviranosti za delo, s tem je bil storjen prvi korak k povečanju motiviranosti v četi. Analiza anketnih vprašalnikov je pokazala, da zaposlene najbolj motivirajo dobri odnosi s sodelavci, razgibano delo in pripadnost enoti. Najmanj jih motivira plača, obveščenost o dogodkih in možnosti za napredovanje. Pri zaposlenih obstaja težnja po spreminjanju pogojev, ki bi posledično pripeljali do pomembnega povečanja motiviranosti za delo.
Ključne besede: Motivacija, dejavniki motivacije za delo, motivacijske teorije, motivacija za delo v četi X Slovenske vojske.
Objavljeno: 04.11.2011; Ogledov: 1604; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

10.
SISTEM NAGRAJEVANJA V MALEM PODJETJU
Doroteja Klobučar, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem najprej predstavila sistem nagrajevanja in motiviranja zaposlenih iz teoretičnega vidika različnih avtorjev. Nadaljevala sem s praktičnim vidikom v katerem sem analizirala sistem nagrajevanja v podjetju Silva Bračko s.p. Praktični del sem dopolnila z raziskavo opravljeno z anketo, ki sem jo izvedla med desetimi zaposlenimi v podjetju. Sistemu nagrajevanja in motiviranja v podjetju pripisujejo vedno večji pomen. V podjetju se zavedajo, da brez dobro motiviranega ter usposobljenega kadra ne morejo biti uspešni. Zaposleni v zameno za dobro opravljeno delo poleg redne plače pričakujejo še druge vrste denarnih in prav tako nedenarnih nagrad. Moč denarnih nagrad naj bi bila sicer večja kot moč nedenarnih, vendar zaradi specifičnosti posameznika in njegovih osebnih interesov ni vedno tako. Potrebno je izoblikovati takšen sistem nagrajevanja, ki bo upošteval individualne interese posameznika in težil k čim boljšemu zadovoljevanju le- teh. Zelo pomembno je, da znamo motivirat sebe, kajti nemogoče je motivirati druge, če nismo motivirani sami. Da motiviramo sebe in dobimo zagon je eno, navdihniti druge pa povsem nekaj drugega. Čeprav je lastna motiviranost drugim lahko vzor, je pri tem zelo pomembna strategija, ki lahko vpliva na nadaljnje dejavnosti ter uspešnost podjetja. Analiza ankete je pokazala, da je večina zaposlenih s sistemom nagrajevanja zadovoljnih in da je mnenja, da je doseganje ciljev povezano z njihovim delom. Kot najpomembnejši dejavnik motiviranja je večina zaposlenih na prvo mesto postavila prav plače. Prav tako večina zaposlenih dela oziroma vztraja pri delu zaradi plače, ki jo dobijo ne pa zaradi veselja do dela. Vzrok je predvsem tudi ta, da ljudje potrebujejo denar, da lahko preživljajo sebe in svoje družine, zato je plača pomemben dejavnik, zakaj nekateri še vztrajajo pri določenem delu, saj vemo, da je v času krize že tako težko najti zaposlitev. Cilj vsakega uspešnega podjetja je, da bi bili njegovi zaposleni zadovoljni, saj so ravno zadovoljni zaposleni bolj produktivni, ustvarjalni, delovni ter uspešni.
Ključne besede: nagrajevanje, sistem nagrajevanja, denarne nagrade, nedenarne nagrade, motivacija, motiv, motivacijske teorije, organizacija, nezadovoljstvo zaposlenih, zadovoljstvo zaposlenih, analiza motivacije in nagrajevanja v podjetju Silva Bračko s.p.
Objavljeno: 06.07.2011; Ogledov: 2856; Prenosov: 351
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici