1. PRIPISNI SPREGLED PRAVNE OSEBNOSTIMarjana Raduha, 2012, diplomsko delo Opis: Pripisni spregled pravne osebnosti je podvrsta civilnopravnega instituta spregleda pravne osebnosti, ki se v osnovi deli na jamčevalni in pripisni spregled pravne osebnosti. Ta delitev temelji na pravni posledicah, ki so značilne za posamezno podvrsto. Njegovo bistvo je negiranje ločitvenega načela pri pravnih osebah.
S pripisnim spregledom pravne osebnosti določenemu pravnemu subjektu pripišemo neko lastnost, ravnanje, vedenje oziroma prepoved ali opustitev, ki dejansko pripada oziroma se nanaša na drug subjekt in nato pravne posledice tega dejanskega stanja učinkujejo na subjekt, ki se mu določena lastnost, ravnanje, vedenje oziroma prepoved ali opustitev pripiše. Ena od udeleženih oseb je zmeraj pravna oseba.
Ta institut pozna večina večjih svetovnih pravnih sistemov a je v le redko katerem uzakonjen in povzroča v teoriji veliko polemik, pravna praksa pa se ga načeloma poslužuje v izjemnih primerih, kadar druge rešitve ne prinesejo pravičnega rezultata. Ključne besede: pripisni spregled pravne osebnosti, jamčevalni spregled pravne osebnosti, spregled pravne osebnosti, pravna oseba, ločitveno načelo, načelo poštenosti in pravičnosti, teorija kontrole Objavljeno: 11.01.2013; Ogledov: 3090; Prenosov: 504
Celotno besedilo (391,16 KB) |
2. Organizational diagnosis and assessment : bridging theory and practiceMichael I. Harrison, Arie Shirom, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: organiziranost, odprti sistemi, učinkovitost, delovna organizacija, organizacijske strukture, organizacijski razvoj, spremembe, vedenje, organizacija podjetja, metode, modeli, delovne skupine, predstava, design, organizacijska kultura, uspešnost poslovanja, življenjski cikel, delovni odnosi, strategija, osebnost, učenje, psihologija osebnosti, moč, človek, zmogljivost, uporaba človeških zmogljivosti, poslovno okolje, medosebni odnosi, človeški kapital, človeški potencial, teorija, praksa, učben Objavljeno: 01.06.2012; Ogledov: 1130; Prenosov: 72
Povezava na celotno besedilo |
3. Snovanje učinkovite delovne skupine v organizaciji : diplomsko deloMojca Furman, 2006, diplomsko delo Ključne besede: delovne skupine, teamsko delo, teorija, praksa, oblikovanje, manager, poslovodni delavci, značilnosti, učinkovitost, rezultati, vrednotenje, sposobnosti, vodenje, podjetje, delovna organizacija, zaposlenost, motiviranje, medosebni odnosi, reševanje problemov, konflikti, poslovna psihologija, delovanje, psihologija osebnosti, osebnost, lastnosti, odločanje, organizacija, naloge, metode, Slovenija, poslovne funkcije, izboljšave Objavljeno: 30.05.2012; Ogledov: 1562; Prenosov: 57
Celotno besedilo (373,27 KB) |
4. Motnje v komuniciranju med zdravstvenimi delavci in pacienti : diplomsko deloSaša Hudnik, 2007, diplomsko delo Ključne besede: komuniciranje, mreže, napake, človeška kultura, zdravstvena služba, bolezni, psihologija osebnosti, zadovoljstvo, organizacijska kultura, zdravstveni zavodi, teorija, zdravstvo, zaposlenost, praksa, delovanje, izboljšave, strategija, Slovenija, storitve Objavljeno: 30.05.2012; Ogledov: 1420; Prenosov: 123
Celotno besedilo (316,23 KB) |
5. Sposobnosti pogajanja kot del podjetnikovih kompetenc : diplomsko deloBojan Grudnik, 2007, diplomsko delo Ključne besede: pogajanje, planiranje, mišljenje, moč, čustva, integracijski procesi, teorija iger, metode, cilj, sporazumi, podjetje, poslovna pogajanja, poslovni proces, medosebne komunikacije, procesi, osebnost, lastnosti, psihologija osebnosti, karakterologija, komunikacije, strategija, uspešnost poslovanja, poslovna psihologija, pristojnost, poslovni razgovori, reševanje problemov Objavljeno: 30.05.2012; Ogledov: 1328; Prenosov: 51
Celotno besedilo (384,43 KB) |
6. Poslovna odlika in poslovni bonton - pomembna dejavnika poslovne uspešnosti in poslovnega komuniciranja : diplomsko deloBojana Franko, 2007, diplomsko delo Ključne besede: poslovni bonton, poslovno komuniciranje, poslovna pogajanja, pogajanje, uspešnost poslovanja, napake, tehnika, telefon, psihologija osebnosti, delovno mesto, partnerstvo, ocenjevanje, poslovno okolje, poslovna psihologija, vedenje, pravila, mednarodno poslovanje, človeški kapital, komuniciranje, metode, predstava, teorija, reševanje problemov, Japonska, Kitajska, Rusija, Švedska, Italija Objavljeno: 30.05.2012; Ogledov: 1188; Prenosov: 152
Celotno besedilo (933,97 KB) |
7. Motiviranje in nagrajevanje po uspešnosti v podjetju : diplomsko deloDaliborka Tadič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: motiviranje, zaposlenost, teorija, modeli, poslovna psihologija, podjetje, dejavnost, nagrajevanje, zadovoljstvo, delovna uspešnost, komuniciranje, poslovni razgovori, pogovori, ankete, vprašalniki, uspešnost poslovanja, poslovno komuniciranje, teorija racionalnih pričakovanj, management, manager, vodenje, poslovodni delavci, medosebni odnosi, psihologija osebnosti Objavljeno: 30.05.2012; Ogledov: 1283; Prenosov: 61
Celotno besedilo (411,11 KB) |
8. Mnenjski vodje v marketingu : magistrsko deloSimona Kruhar, 2009, magistrsko delo Ključne besede: vodenje, poslovno komuniciranje, potrošnik, uporabniki, vedenje, založništvo, nakup, knjige, knjigotrštvo, branje, razvoj, informacije, komuniciranje, značilnosti, pozicioniranje, ideje, programi, poslovno komuniciranje, inovacije, tržne raziskave, psihologija osebnosti, identiteta, image, stilistika, marketing mix, marketinški splet, marketing, trženje, cilj, tehnika, trg, promocija, aktivnosti, strategija trženja, teorija, praksa, panoge dejavnosti Objavljeno: 30.05.2012; Ogledov: 1464; Prenosov: 98
Celotno besedilo (1,25 MB) |
9. Prispevki družbene odgovornosti k dolgoročni uspešnosti vseh udeležencev na trgu : zbornik povzetkov prispevkov2008, zbornik Ključne besede: družbena odgovornost, odgovornost, družba, razvoj, institucije, institucionalizem, teorija, praksa, odnosi z javnostjo, oglaševanje, ekonomska propaganda, mediji, management, vodenje, podjetje, trg, uspešnost poslovanja, finančna sredstva, panoge dejavnosti, moč, združenja, čas, perspektive, aktivnosti, poslovno komuniciranje, vrednote, psihologija osebnosti, Slovenija, Nemčija, Avstrija, case study, primeri, konference, zborniki Objavljeno: 28.05.2012; Ogledov: 1712; Prenosov: 46
Povezava na celotno besedilo |
10. Prispevki družbene odgovornosti k dolgoročni uspešnosti vseh udeležencev na trgu : zbornik prispevkov predavateljev2008, zbornik strokovnih ali nerecenziranih znanstvenih prispevkov na konferenci Ključne besede: družbena odgovornost, odgovornost, družba, razvoj, institucije, institucionalizem, teorija, praksa, kompaktne plošče, CD-ROM, odnosi z javnostjo, oglaševanje, ekonomska propaganda, mediji, management, vodenje, podjetje, trg, uspešnost poslovanja, finančna sredstva, panoge dejavnosti, moč, združenja, čas, perspektive, aktivnosti, poslovno komuniciranje, vrednote, psihologija osebnosti, Slovenija, Nemčija, Avstrija, case study, primeri, konference, zborniki Objavljeno: 28.05.2012; Ogledov: 1552; Prenosov: 37
Povezava na celotno besedilo |