1. Vpliv novih formatov in žanrskih pristopov na oblikovanje razvedrilnega programaNeja Jerant, 2017, master's thesis Abstract: Eno izmed temeljnih poslanstev televizije je, da zabava. To poslanstvo je tako del vsakdanje televizije, ki vključuje množico žanrov in medijskih platform. Televizija svojo nalogo opravlja s pomočjo razvedrilnih oddaj, vedno pogosteje pa v programske sheme vključuje svetovno prepoznavne televizijske formate. Te lahko pri nas spremljamo tako na javni televiziji kot tudi na komercialnih televizijah. Programi javne televizije se od komercialnih razlikujejo predvsem po tem, da so javni zapriseženi standardom kakovosti: »Ravnotežje med kvalitetnimi in kvantitetnimi prednostmi je nova naloga javnega servisa« (Žilič Fišer, 2007: 51). S prihodom komercialnih televizij se je konkurenca javni televiziji povečevala, sposobnost zabavati pa je postala ključna pri pridobivanju oz. ohranjanju gledalcev.
Magistrsko delo predstavlja vpogled v oddaje razvedrilnega programa, ki so bile v zadnjih desetih letih predvajane v soboto ali nedeljo ob osmih zvečer. Gre za za t. i. prime time oddaje, to so oddaje, ki so umeščene v najbolj gledani termin in tako podvržene največji pozornosti ljudi, ki iščejo razvedrilo. V magistrskem delu uredniki pojasnijo svoje odločitve o ustvarjanju avtorske oddaje po eni strani ter nakupa licenčnega formata po drugi ter morebitne vzporednice med enimi in drugimi, ki vplivajo na proces ustvarjanja razvedrilnega programa. Keywords: javna televizija, razvedrilni program, televizijski formati, televizijski žanri, prime time oddaje Published in DKUM: 06.10.2017; Views: 1339; Downloads: 191
Full text (2,00 MB) |
2. VIRTUALNO PROMOCIJSKO UMEŠČANJE IZDELKOV V TELEVIZIJSKIH PROGRAMIHMinca Male, 2016, undergraduate thesis Abstract: Novi načini gledanja televizije, recimo preko spletnih platform ali z zamikom, kličejo po spremembah klasičnega oglaševalskega televizijskega modela. V zadnjem času smo priča velikemu upadu uspešnosti 30-sekundnega oglasa. Kot odgovor producentov in oglaševalcev se je razširila uporaba promocijskega umeščanja izdelkov, blagovnih znamk in storitev. Razvoj tehnologije je prinesel nastanek virtualnega promocijskega umeščanja, s tem pa možnost umeščanja izdelkov, blagovnih znamk in storitev tudi glede na želje in potrebe manjših segmentov gledalcev ter njihovo lokacijo. Virtualno promocijsko umeščanje ponuja nove možnosti za lažjo merljivost uspešnosti promocijsko umeščenega izdelka tudi za znanstvenike. Keywords: virtualno, umeščanje, izdelek, televizijski program, blagovne znamke Published in DKUM: 13.09.2016; Views: 1247; Downloads: 118
Full text (4,08 MB) |
3. VZPOSTAVITEV LOKALNE TELEVIZIJE BK TVGregor Verdovšek, 2013, undergraduate thesis Abstract: Osrednja tema diplomskega dela je ustanovitev ter delovanje lokalne televizije BK TV v Selnici ob Dravi. Predstavljeni so potrebni koraki za pričetek delovanja oziroma pričetek oddajanja na novo ustanovljene lokalne televizije. Opisana je tudi dokumentacija, ki je za to potrebna ter informacije o tem, kam vse je potrebno dokumentacijo oddati. Podana je splošna podoba televizije, njena pokritost ter njeno delovanje. Navedena je tudi oprema, ki je potrebna za normalno delovanje lokalne televizije BK TV. Keywords: televizija, zakon o medijih, MPEG, množični medij, programska zasnova, BK TV, informativni program, televizijska oprema, televizijski program Published in DKUM: 24.05.2013; Views: 7111; Downloads: 253
Full text (1,77 MB) |
4. |