| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vpliv novih formatov in žanrskih pristopov na oblikovanje razvedrilnega programa
Neja Jerant, 2017, master's thesis

Abstract: Eno izmed temeljnih poslanstev televizije je, da zabava. To poslanstvo je tako del vsakdanje televizije, ki vključuje množico žanrov in medijskih platform. Televizija svojo nalogo opravlja s pomočjo razvedrilnih oddaj, vedno pogosteje pa v programske sheme vključuje svetovno prepoznavne televizijske formate. Te lahko pri nas spremljamo tako na javni televiziji kot tudi na komercialnih televizijah. Programi javne televizije se od komercialnih razlikujejo predvsem po tem, da so javni zapriseženi standardom kakovosti: »Ravnotežje med kvalitetnimi in kvantitetnimi prednostmi je nova naloga javnega servisa« (Žilič Fišer, 2007: 51). S prihodom komercialnih televizij se je konkurenca javni televiziji povečevala, sposobnost zabavati pa je postala ključna pri pridobivanju oz. ohranjanju gledalcev. Magistrsko delo predstavlja vpogled v oddaje razvedrilnega programa, ki so bile v zadnjih desetih letih predvajane v soboto ali nedeljo ob osmih zvečer. Gre za za t. i. prime time oddaje, to so oddaje, ki so umeščene v najbolj gledani termin in tako podvržene največji pozornosti ljudi, ki iščejo razvedrilo. V magistrskem delu uredniki pojasnijo svoje odločitve o ustvarjanju avtorske oddaje po eni strani ter nakupa licenčnega formata po drugi ter morebitne vzporednice med enimi in drugimi, ki vplivajo na proces ustvarjanja razvedrilnega programa.
Keywords: javna televizija, razvedrilni program, televizijski formati, televizijski žanri, prime time oddaje
Published in DKUM: 06.10.2017; Views: 1339; Downloads: 191
.pdf Full text (2,00 MB)

2.
VIRTUALNO PROMOCIJSKO UMEŠČANJE IZDELKOV V TELEVIZIJSKIH PROGRAMIH
Minca Male, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Novi načini gledanja televizije, recimo preko spletnih platform ali z zamikom, kličejo po spremembah klasičnega oglaševalskega televizijskega modela. V zadnjem času smo priča velikemu upadu uspešnosti 30-sekundnega oglasa. Kot odgovor producentov in oglaševalcev se je razširila uporaba promocijskega umeščanja izdelkov, blagovnih znamk in storitev. Razvoj tehnologije je prinesel nastanek virtualnega promocijskega umeščanja, s tem pa možnost umeščanja izdelkov, blagovnih znamk in storitev tudi glede na želje in potrebe manjših segmentov gledalcev ter njihovo lokacijo. Virtualno promocijsko umeščanje ponuja nove možnosti za lažjo merljivost uspešnosti promocijsko umeščenega izdelka tudi za znanstvenike.
Keywords: virtualno, umeščanje, izdelek, televizijski program, blagovne znamke
Published in DKUM: 13.09.2016; Views: 1247; Downloads: 118
.pdf Full text (4,08 MB)

3.
VZPOSTAVITEV LOKALNE TELEVIZIJE BK TV
Gregor Verdovšek, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Osrednja tema diplomskega dela je ustanovitev ter delovanje lokalne televizije BK TV v Selnici ob Dravi. Predstavljeni so potrebni koraki za pričetek delovanja oziroma pričetek oddajanja na novo ustanovljene lokalne televizije. Opisana je tudi dokumentacija, ki je za to potrebna ter informacije o tem, kam vse je potrebno dokumentacijo oddati. Podana je splošna podoba televizije, njena pokritost ter njeno delovanje. Navedena je tudi oprema, ki je potrebna za normalno delovanje lokalne televizije BK TV.
Keywords: televizija, zakon o medijih, MPEG, množični medij, programska zasnova, BK TV, informativni program, televizijska oprema, televizijski program
Published in DKUM: 24.05.2013; Views: 7111; Downloads: 253
.pdf Full text (1,77 MB)

4.
Search done in 0.14 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica