| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Priložnosti kombiniranega transporta v Sloveniji : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa Logistika sistemov
Tomaž Lesjak, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: kombinirani transport, oprtni transport, železniško omrežje, transportna infrastruktura, transportna suprastruktura
Objavljeno: 14.11.2008; Ogledov: 2485; Prenosov: 509 
(1 glas)
Celotno besedilo (4,70 KB)

3.
OBLIKOVANJE TURISTIČNE DESTINACIJE
Iztok Debevec, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava oblikovanje turistične destinacije »Kamnik«. Razdeljena je na pet poglavij. V uvodu opredeljujemo problem, namen, cilje in osnovne trditve ter predpostavke in omejitve pri raziskavi in uporabljene raziskovalne metode. V drugem poglavju smo predstavili osnovne pojme v turizmu, katerih poznavanje je pomembno za pripravo in obravnavo teme diplomske naloge. Večjo pozornost pri predstavitvi osnovnih pojmov smo namenili turistični destinaciji, integralni turistični storitvi (ITS) in oblikovanju ITS. Tretje poglavje vsebuje analizo turistične ponudbe v Kamniku in njegovi okolici v treh delih. Opravili smo analizo turističnega sektorja v občini Kamnik, analizo turistične infra- in suprastrukture ter predstavili obstoječe skupine turističnih storitev kot del trenutne ITS. V četrtem poglavju smo pripravili predlog ITS kot glavni vsebinski element oblikovanja turistične destinacije »Kamnik«. Predstavili smo ključne sestavine procesa oblikovanja turistične destinacije »Kamnik«, ki smo jih predstavili v posameznih točkah poglavja. Te točke so: vizija, poslanstvo in ključne ciljne skupine gostov, SWOT analiza, predlog osnovnih skupin turističnih storitev in nazadnje še predlog ITS kot osnovnega vsebinskega elementa turistične destinacije »Kamnik«. V zadnjem poglavju smo predstavili najpomembnejše ugotovitve naše diplomske naloge.
Ključne besede: Turizem, turistična destinacija, deležnik turistične destinacije, turistična infrastruktura, turistična suprastruktura, integralna turistična storitev (ITS), SWOT analiza, turistični sektor.
Objavljeno: 20.10.2009; Ogledov: 3689; Prenosov: 887
.pdf Celotno besedilo (295,99 KB)

4.
ZAVAROVANJE ODGOVORNOSTI PODJEMNIKA MULTIMODALNEGA TRANSPORTA
Tomaž Lotrič, 2009, magistrsko delo

Opis: Promet je eden od temeljnih dejavnikov gospodarskega razvoja države in neustavljivega procesa globalizacije, ki je odvisen od modernizacije prometnih tokov in od sprejemanja novih oblik transporta tako na nacionalni kot mednarodni ravni. Prav zaradi tega ima vedno večjo vlogo multimodalni transport, ki je najvišja razvita oblika transporta. Multimodalni transport predstavlja transport blaga od mesta, kjer je podjemnik multimodalnega transporta prevzel blago za transport pa vse do mesta predaje blaga, z uporabo najmanj dveh različnih načinov transporta, na osnovi ene pogodbe o multimodalnem transportu in enega dokumenta, ne glede na vrsto in število uporabljenih prevoznih sredstev. Ključni faktor optimalnega funkcioniranja multimodalnega transporta predstavlja podjemnik multimodalnega transporta. Ta mora, zaradi spleta nepredvidljivih okoliščin, zapletenosti poslovnih procesov, muhavosti narave in nepazljivosti, dobro organizirati in izvrševati multimodalni transport na vseh nivojih. Zaradi omenjenih nevarnosti in dejstvu, da se še vedno ne posveča dovolj pozornosti obvladovanju in strategiji zavarovanja odgovornosti podjemnika v multimodalnem transportu, ki bi skozi pregled obstoječe ureditve multimodalnega transporta z eno samo zavarovalno pogodbo krile vse vrste transporta in spremljajoče dejavnosti odgovornosti podjemnika multimodalnega transporta, je bilo treba podrobno raziskati področje in podati oceno ter predlog razvoja zavarovanja odgovornosti podjemnika multimodalnega transporta. Cilj pri tem je bil, da se skrbno oblikuje in afirmira model zavarovanja odgovornosti podjemnika multimodalnega transporta, ki bi ga lahko koristil predvsem podjemnik multimodalnega transporta in bi hkrati bil v dobrobit številnim gospodarskim subjektom, ki so posredno ali neposredno vpleteni v multimodalni transport.
Ključne besede: Transportno zavarovanje, multimodalni transport, podjemnik multimodalnega transporta, sistemi odgovornosti podjemnika multimodalnega transporta, sistem mednarodnega kasko zavarovanja v multimodalnem transportu, sistem mednarodnega zavarovanja blaga v multimodalnem transportu, sistem zavarovanja odgovornosti podjemnika v multimodalnem transportu, multimodalna infrastruktura, multimodalna suprastruktura, multimodalni intelektualni kapital, multimodalne informacijske tehnologije, sodobne multimodalne tehnolog
Objavljeno: 21.12.2009; Ogledov: 3965; Prenosov: 271
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

5.
Fersped v funkciji evropskega logističnega operaterja
Ervin Bužan, 2009, magistrsko delo

Opis: Špedicija oziroma klasični špediterji obstajajo že od prvih pojavov denarja in trgovine. Z razvojem novih tehnologij (železnica, cestna vozila) so se razvijali in rasli tudi špediterji. Skozi stoletja je klasična špedicija predstavljala glavnega organizatorja prometnih storitev. S pojavom novejših transportnih tehnologij (paletizacije, kontejnerizacije, RO-RO, FO-FO, LO-LO, bimodalne in Huckepack transportne tehnologije) in naglo rastjo mednarodne trgovine, so se bili špediterji prisiljeni prilagajati novim zahtevam naročnikov po hitrem, varnem, zanesljivem in cenovno ugodnem premeščanju blaga. Z naraščanjem globalne trgovine se spreminjajo tudi akterji. K nam prihajajo velika internacionalna podjetja, domača podjetja se iz nacionalnih podjetji spreminjajo v mednarodna oziroma globalna podjetja. Z razvojem informacijskih tehnologij, ki je na eni strani olajšala trgovanje in pospešila izmenjavo, na drugi pa ta tehnologija predstavlja platformo za nove storitve in pomoč pri izpolnjevanju zahtev naročnikov, po optimalni in celoviti logistični storitvi. V kolikor želijo klasični špediterji preživeti se morajo preoblikovati. Preobrazba iz klasičnih špediterjev v logistične operaterje je nujna, saj lahko le tako zadovoljujejo zahtevo naročnikov po celoviti logistični storitvi »od vrat do vrat«. Podobno usodo klasičnih špediterjev je doživljalo tudi podjetje Fersped d.d. Od same ustanovitve je opravljalo dejavnosti klasičnega mednarodnega železniškega špediterja, z velikim poudarkom na carinskem posredovanju. Svojo prvo preobrazbo je doživelo leta 1991 z osamosvojitvijo Slovenije in izgubo enotnega jugoslovanskega tržišča, drugo pa z vstopom Slovenije v Evropsko integracijo. Glavnino svojih prihodkov je še v letu 2004 ustvaril s carinskim posredovanjem. V istem letu je v okviru preoblikovanja ob skorajšnjem vstopu Slovenije v Evropsko Unijo, trgu in svojim naročnikom ponudil storitve celovitih logističnih rešitev in s tem naredil prvi korak na poti preoblikovanja v evropskega logističnega operaterja. Predstavljeni model, ki upošteva vse pomembne elemente preobrazbe klasičnega špediterja v evropskega logističnega operaterja omogoča podjetjem kot je Fersped d.d. postopno in učinkovito transformacijo in ohranjanje konkurenčne prednosti na trgu logističnih storitev ter sebi in celotni oskrbovalni verigi zagotavljanje dolgoročnega razvoja.
Ključne besede: Fersped d.d., logistika, logistični sistemi, primarni logistični sistemi, sekundarni logistični sistemi, terciarni logistični sistemi, kvartarni logistični sistemi, kvintarni logistični sistemi, logistična industrija, fizična distribucija, logistična distribucija, konvencionalni promet, multimodalni promet, kombinirani promet, logistična infrastruktura, logistična suprastruktura, klasična špedicija, logistična špedicija, kontejnerizacija, transportna tehnologija, logistični outsourcing
Objavljeno: 21.12.2009; Ogledov: 3990; Prenosov: 361
.pdf Celotno besedilo (1,00 MB)

6.
PRIMERJALNA EKONOMSKA ANALIZA CESTNEGA PROMETA V SLOVENIJI IN ZDRUŽENEM KRALJESTVU
Sara Navotnik, 2011, diplomsko delo

Opis: Bistvo diplomske naloge je prikazati strukturo cestnega sistema v Sloveniji in v Združenem kraljestvu. Prikazali bomo podobnosti in razlike med tema dvema sistemoma. Želeli smo ugotoviti, kolikšna količina tovora in koliko potnikov se letno prevaža v cestnem prometu, katera oblika transporta je najbolj razširjena v tovornem in katera v javnem potniškem prevozu. Zanimalo nas je tudi, kolikšna je dolžina različnih vrst cest oziroma kolikšna je cestna infrastruktura, kakšno je število smrtnih žrtev v prometnih nesrečah v cestnem prometu v Sloveniji in Združenem kraljestvu. Ob koncu bomo primerjali število smrtnih žrtev v cestnem prometu s številom smrtnih žrtev v železniškem prometu, in sicer za obe državi. Osredotočili smo se na statistične podatke, ki smo jih pridobili s pomočjo statističnega urada Evropske unije. Te podatke bomo najprej tabelarno prikazali in analizirali. Med seboj smo primerjali podatke za obe državi, in sicer tiste, ki so se nanašali na cestni promet. Na koncu smo vse ugotovitve povzeli in jih prikazali.
Ključne besede: cestni prometni sistem, cestni tovorni in potniški prometni sistem, cestna infrastruktura in suprastruktura
Objavljeno: 23.10.2011; Ogledov: 1767; Prenosov: 170
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

7.
Primerjalna ekonomska analiza zračnega prometa v Združenem kraljestvu in Nemčiji
Sergej Vajsbaher, 2012, diplomsko delo

Opis: V našem diplomskem delu smo predstavili zračni promet v splošnem smislu, njegove značilnosti, infrastrukturo in suprastrukturo zračnega prometa, varnost v zračnem prometu in oblike pogodb, ki se uporabljajo pri letalskem transportu. Želeli smo ugotoviti, kolikšen je obseg potniškega in tovornega letalskega prometa, kakšne so razlike med analiziranima državama in kakšna je povezava med gibanjem obsega prometa in nekaterimi ekonomskimi kazalci. Glavni del diplomskega dela opisuje strukturo evropskega zračnega prometa, natančneje smo se posvetili Združenemu kraljestvu in Nemčiji. Predstavili smo organizacije in projekte v evropskem zračnem sistemu. Pri tem smo zbrali statistične podatke in druge kazalce, ki zadevajo zračni promet na teh območjih, jih obdelali, med seboj primerjali in analizirali. Iz tega procesa smo povzeli svoje ugotovitve in zaključke ter jih primerjali s tezami, ki smo jih postavili na začetku.
Ključne besede: zračni promet, infrastruktura, suprastruktura, potniški promet
Objavljeno: 09.10.2012; Ogledov: 907; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

8.
Notranji transport v podjetju boxmark leather d.o.o.
Anja Verdenik, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo predstavili notranji transport v podjetju Boxmark Leather, d. o. o., s Kidričevega. Podjetje je znano po usnjenih izdelkih, ki jih izdelujejo za pohištveno, avtomobilsko, pomorsko, železniško in letalsko industrijo. V teoretičnem delu smo predstavili notranji transport, v praktičnem delu pa smo analizirali obstoječe stanje notranjega transporta v podjetju, katera transportna sredstva uporabljajo pri notranjem transportiranju in s katerimi pripomočki si pomagajo. Izpostavili smo problem na področju notranjega transportiranja zašitih prevlek iz šivalnice do skladišča, in sicer zaposleni, ki delajo v pakirnici in skladišču, morajo sami prevzemati komponente v šivalnici. Rešitev smo našli v sistemu, ki bi sam transportiral komponente iz šivalnice v skladišče. Poiskali smo takšno rešitev, ki bi najbolje ustrezala podjetju in ima največ potenciala pri nadgradnji sistema. Ko smo iskali rešitev za transportiranje komponent, smo našli več različnih rešitev za skladiščenje zašitih prevlek in transportiranje zašitih prevlek s prevoznim sredstvom. Te rešitve bi pripomogle k boljši manipulaciji in zmanjšanju poškodb zašitih prevlek.
Ključne besede: transport, notranji transport, transportna sredstva, transportne poti, suprastruktura
Objavljeno: 04.04.2019; Ogledov: 137; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici