| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 32
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Challenges of teaching primary school migrant students basic English
Patricija Obrovnik, 2021, magistrsko delo

Opis: Educational institutions carry an immense responsibility as the key institutions where migrant children start their integration process. Educational workers at schools are the ones that actualize government policies in their classrooms and directly influence migrant students’ integration process and monitor their progress. Teachers need proper education, training, and support to be able to work with migrant students successfully. Our master thesis focused and researched issues and problems teachers encounter when teaching migrant students English in the first triennium of primary school. In the first part of our thesis we defined migrant students and presented legislation and national guidelines surrounding migrant student integration. We introduced the immigration situation in Slovenska Bistrica, where a proportionally large Kosovo minority lives, and the two primary schools where we conducted our research. In the empirical part of our thesis, we interviewed four teachers that teach English in the first triennium of primary school about their experience with teaching in multicultural classrooms. Teachers rely on visual aids and mime to teach English through group activities where students actively participate through song, dance and games. The analysis of interviews showed that even though all English lessons are conducted in English, migrant students’ lack of Slovenian knowledge and their lack of socialization present the biggest problems interviewed teachers face.
Ključne besede: migrant students, migrant student integration, challenges of migrant student integration in the English classroom, English in the first triennium of primary school, English teachers
Objavljeno: 27.07.2021; Ogledov: 46; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

2.
Konstruiranje orodja za platišča iz ogljikovih vlaken za dirkalnik razreda formula s po postopku rtm
Vid Pšajd, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljena sprememba postopka izdelave platišč dirkalnika Formula Student iz ogljikovih vlaken, iz postopka s pred impregniranimi vlakni v postopek RTM. V ta namen smo konstruirali primerno orodje za izdelavo platišč po postopku RTM. Konstruiranje orodja je potekalo v več fazah. V prvi fazi je bilo potrebno prilagoditi model platišča, da je primeren za uvedbo postopka RTM, nato je bilo platišče s pomočjo primerjalne simulacije po metodi končnih elementov (MKE) izboljšano do te mere, da ima boljše mehanske lastnosti. Orodje smo konstruirali od idejnih skic do 3D modela. Rezultat tega diplomskega dela je konstrukcija orodja, ki je primerno za izdelavo v fizični obliki in kasnejšo izdelavo platišč iz ogljikovih vlaken.
Ključne besede: RTM, platišče iz ogljikovih vlaken, metoda končnih elementov, Formula Student
Objavljeno: 15.09.2020; Ogledov: 143; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (2,66 MB)

3.
Konstruiranje elementov krmilnega mehanizma dirkalnika formula student
Jernej Moljk, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno konstruiranje elementov krmilnega mehaniza s postopkom topološke optimizacije ter uporabo metode končnih elementov (MKE). Prvi del diplomske naloge je posvečen konstruiranju ter optimizaciji nosilca volanske letve, kateri je izdelan s postopkom litja titanove zlitine. Drugi del diplomske naloge pa je posvečen konstruiranju volanske gredi, katera je izdelana iz ogljikovih vlaken. Zaradi izdelave cevi iz ogljikovih vlaken je bilo potrebno konstruirati še posebne inserte oz. vložke, kjer smo ustvarili zlepni spoj. Tudi sestav volanske gredi je bil preverjen z MKE analizo, saj je potrebno ugotoviti optimalno število plasti ogljikovih vlaken ter njihovo usmerjenost. Potrebno je tudi nadzorovati faktor Tsai Hill, kateri pove ali se vlakna pretrgajo ali ne.
Ključne besede: trdnostna analiza, ogljikova vlakna, metoda končnih elementov, Formula Student, topološka optimizacija
Objavljeno: 14.09.2020; Ogledov: 181; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (1,90 MB)

4.
Optimizacija togosti sprednjega krila formule student
Jernej Fakin, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava numerično simulacijo kompozitnega krila z namenom izboljšanja njegove togosti. Zajema pregled kompozitov kot materiala ter osnovno teorijo iz tega področja. Izboljšanja togosti se loteva z več variantami in tako podaja primerjavo, kaj je za podan obremenitveni primer najbolj optimalno. Služila bo kot priročnik vsem članom ekipe Formula Student, ki se ukvarjajo s kompozitnimi strukturami, še posebej iz področja aerodinamike.
Ključne besede: kompoziti, numerične simulacije, ogljikova vlakna, Formula Student
Objavljeno: 08.09.2020; Ogledov: 198; Prenosov: 0

5.
Krmiljenje in optimizacija delovanja pogonskega agregata Formule Student
Matjaž Strniša, 2019, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje krmilje in izvedbo optimizacije delovanja batnega 4-taktnega eno-valjnega agregata z notranjim zgorevanjem. Namen optimizacije je priprava agregata za tekmovalne pogoje v razredu Formula Student. Potreba po optimizaciji se je pojavila, ker pravilnik omejuje premer vstopnika zraka in zaradi želje po delovanju pogonskega sklopa na gorivo E85. Za potrebe optimizacije je bilo krmilje motorja izvedeno s centralno procesno enoto Avstralskega proizvajalca Motec. Na agregat so bili dodani senzorji, ki so bili konfigurirani za pravilno delovanje procesne enote. V zadnji fazi pa je bila izvedena optimizacija delovanja, predstavljeni rezultati pa so prikazani kot izhodna moč.
Ključne besede: agregat, krmilje, optimizacija delovanja, Formula Student, Motec
Objavljeno: 10.12.2019; Ogledov: 494; Prenosov: 91
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

6.
Konstruiranje dvojnih a-rok formula student dirkalnika
Andrej Košir, 2019, diplomsko delo

Opis: V okviru diplomskega dela je bilo izvedeno konstruiranje in preračun A-rok Formula Student dirkalnika ter njihova izdelava, v kar spada tudi določitev kinematike podvozja. V začetku naloge so podane informacije o projektu Formula Student in obrazložen pravilnik. Nato je bila podana ustrezna teoretična podlaga parametrov podvozja, ki ji sledi razvoj na podlagi razumevanja teorije teh parametrov. Sledi konstruiranje in izbira materiala za optimiziranje mase ter trdnostni preračun za preverbo nosilnosti konstrukcije. Ugotovili smo, da smo lahko z boljšo pozicijo vpetja A-rok izboljšali vozne lastnosti dirkalnika. Na koncu še omenimo izdelavo in preizkušanje A-rok.
Ključne besede: Formula Student, podvozje, A-roka, konstruiranje, geometrija, kinematika, trdnostni preračun, numerična simulacija
Objavljeno: 26.09.2019; Ogledov: 456; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (3,39 MB)

7.
Testiranje kompozitnih laminatov za formulo s
Jernej Krajnc, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljeno načrtovanje laminatnega materiala in določevanje materialnih lastnosti. Temo sem si izbral zato, da prikažem del postopka razvijanja šasije pri Formuli Študent. Osrednji področji naloge sta določitev laminacije materiala s pomočjo numerične analize in primerjava med numeričnim in realnim preizkusom na preizkuševalnim stroju. V prvih poglavjih so predstavljeni in opisani pojmi, s katerimi se srečamo v nalogi. Drugi del pa se posveti simulaciji in preizkusom.
Ključne besede: Kompozitni materiali, ogljikova vlakna, Formula Student, numerične simulacije.
Objavljeno: 20.09.2019; Ogledov: 374; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

8.
Konstruiranje premnika dirkalnika Formula S s pomočjo topološke optimizacije
Jan Šajt Duh, 2019, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava topološko optimizacijo premnika za dirkalnik razreda Formula Student. V diplomskem delu so opisane naloge premnika in obremenitve, ki delujejo nanj. Zbiranje podatkov za samo optimizacijo se je začelo z določitvijo geometrijskih omejitev. Sledil je preračun sil, ki delujejo na kolo dirkalnika in posledično tudi na premnik. Izvedena je bila trdnostna simulacija, s katero so bile dobljene sile prenesene v sam premnik. Nato so bili vsi podatki združeni v INP datoteko in uvoženi v topološko optimizacijo, ki je bila izvedena v programu ProTOp. Rezultat optimizacije je bil uporabljen za izdelavo končnega CAD modela optimalnega premnika.
Ključne besede: topološka optimizacija, premnik, Formula Student, ProTOp
Objavljeno: 09.09.2019; Ogledov: 452; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (7,31 MB)

9.
Izdelava armaturne plošče za vozilo Formula Student
Rok Ficko, 2018, delo diplomskega projekta/projektno delo

Opis: Projektno delo predstavlja zasnovo, izvedbo in delovanje elektronskega sistema za armaturno ploščo na dirkalniku Formula Student, na kateri so preko zaslona in indikatorjev prikazani pomembni podatki o vozilu. Sistem je zgrajen okoli mikrokrmilnika STM32F103C8, ki nadzoruje celotno vezje. Podatki se prikazujejo preko zaslona OLED in štirih indikatorjev sestavljenih iz svetlečih diod. Mikrokrmilnik uporablja za vodenje sistema dve vrsti komunikacij: CAN in I2C. Poleg elektronskega sistema je izdelana tudi karbonska plošča, v katero se vstavi elektronika, celoten modul pa je nato nameščen na vozilo.
Ključne besede: Armaturna plošča, Formula Student, STM32, elektronski sistem, prikazovalnik informacij, zaslon OLED, indikatorji LED
Objavljeno: 05.02.2019; Ogledov: 527; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (2,39 MB)

10.
Influence of entrance exams results on foreign students in economics studies at University of Economics, Prague
Milos Maryska, Petr Doucek, 2018, pregledni znanstveni članek

Opis: Background and purpose: The purpose of the article is to analyse results of entrance exams and of regularly exams for foreign students in the Czech language undergraduate study programs at four faculties of University of Economics, Prague (UEP) with the intention to investigate the dependency between the results of Entrance exams from English and mathematics and (1) results of regularly exams during the study and between (2) completion rate of the study. Design/Methodology/Approach: We have analysed 4.381 records for applicants from foreign countries who applied for studies between years 2009 and 2015. We used standard statistics methods and the method of logistic regression in the form of logit model. Results: We identified weak statistical correlation between entrance exam results from mathematics and results of regular exams. The correlation coefficient varies between 0.078 – 0.283 for investigated faculties of UEP. The same indicator for English language exams presents better values and it varies between 0.218 – 0.312. If an entrance exam result is higher by one point, the probability of successful completion of studies is multiplied by values between 1.017 - 1.042 for individual faculty per one additional point. Conclusion: The results of the research in mathematics and English language show that excellent results in entrance exam cannot not guarantee successful regularly exams. Conclusion for the probability of completing studies is that the acceptable level of points for admission foreign students is between 150 and 170 points, depending on the faculty.
Ključne besede: knowledge, foreign student, university, english language, mathematics
Objavljeno: 10.10.2018; Ogledov: 579; Prenosov: 243
.pdf Celotno besedilo (479,79 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici